PDA

Vis full versjon : En meldings brukeren...

Litt irritert..ikke mye;)
03-10-2003, 18:45
Jeg bare blåser ut litt jeg;)
Og jeg regner vel med at noen ikke er enig, men det er lov:)

Jeg irriterer meg altså over de som aldri bruker forumet, som har skrevet EN melding(gjerne "jeg er ny" melding) som aldri bidrar med noe og aldri svarer andre.
De kommer bare for og "håne" oss som er her...."JEG ER GRAVID" å så hyggelig..og ja, det ER jo det! Men jeg undrer meg over hvorfor de skriver den ENE meldinga om at de er gravide...og ingen hverken før eller etter....
Ja ja...man skal irritere seg over mye rart*uff*

Mistral
03-10-2003, 18:50
Jeg må le litt... godt du har selvironi! Mye man skal irritere seg over, som du sier!

Når det er sagt, må jeg innrømme at jeg som regel ikke gidder å skrive gratulasjoner til de som ikke har brukt forumet til annet enn å annonsere sin graviditet. Visst er det hyggelig, men det angår meg ikke på samme måte som de jeg har fulgt med på en stund. (Hvorfor jeg syns at DE vilt fremmede menneskene angår meg, bare fordi jeg har lest noe de har skrevet på internett, er en annen sak...)

Ha en god helg!

Tullejenta
04-10-2003, 01:41
(*hvisker* "De kan jo gå rett til SnartMamma og annonsere seg der")
...har nok tenkt tanken selv ja...:fy: Maja....

Som du sa så er det mye man skal irritere seg over (kanskje ikke alt like viktig) men når man sitter der og har fått tanta IGJEN! (om det er 4 eller 8 - det var alt jeg fikk tid til, men uten suksess - så blir man jo litt grønn i hodet) da er det minimalt som skal til før de "stygge" tankene sitter løst...

Gaby
07-10-2003, 15:07
Nå hører ikke jeg til de heldige som kan sende inn gladmeldingen (har nettopp blitt gravid og mistet så og si med det samme) men jeg er ikke av de aller ivrigste på å legge inn meldinger ellers heller, og OM jeg blir gravid igjen og beholder det, så kommer jeg helt sikkert til å sette inn en melding.

Skjønner hva dere mener, absolutt. Husk bare at man kan legge inn svar uregistrert på et par forum, og jeg er sikkert ikke den eneste som gjør det, i tillegg til det jeg skriver med nick. Jeg har ikke lyst å bli gjenkjent, og derfor er jeg litt "gjerrig" med eksakte opplysninger om situasjonen vår. Jeg er heller ikke så veldig "klemmete" av meg. Men likevel har jeg hatt kjempeglede og nytte av disse sidene, og takker alle som gir så mye av seg selv. Jeg er en ivrig leser. Mange av dem som nesten ikke legger inn meldinger før de plutselig legger inn en "Hurra, jeg er gravid" har kanskje også vært ivrige lesere, og føler seg ganske hjemme her likevel? Jeg tror ikke det er for å hovere på noen måte, i alle fall.

Jeg hadde bare lyst til å si at selv om jeg ikke er så ivrig bruker, og også egentlig hadde bestemt meg for å holde meg unna disse sidene en stund (!), så setter jeg, og sikkert mange andre også, stor pris på dere som er aktive brukere og gir oss så mye av dere selv. Takk skal dere ha!

Klem fra Gaby

Tullejenta
07-10-2003, 16:05
men du er med på at disse to hypotetiske meldingene vil oppfattes ulikt:

Hypotetisk melding nr 1:
Hurra - jeg er gravid, og vi planla det ikke eller noe.

Hypotetisk melding nr 2:
Hurra - jeg er gravid. tusen takk for alle rådene jeg har fått sniklest på i det siste. Håper dere lykkes dere også.

Jeg angrer egentlig på at jeg skrev noe i det hele tatt...unnskyld.

Nuta
07-10-2003, 16:08

Hypotetisk melding nr 1:

Hypotetisk melding nr 2:
Hurra - jeg er gravid. tusen takk for alle rådene jeg har fått sniklest på i det siste. Håper dere lykkes dere også.

Må si meg enig med deg Maja!
Det er stor forskjell på de to mld, og hvordan de opfattes;)

Har mer sansen for den siste for å si det sånn....
Det er vel ikke noe å angre for Maja, det er lov å si meninga di:)

Jannike_79
07-10-2003, 18:38

Hypotetisk melding nr 1:

Hypotetisk melding nr 2:

Jeg angrer egentlig på at jeg skrev noe i det hele tatt...unnskyld.

Jeg er også veldig enig med deg Maja!! :)

Ikke noe å angre på du nei!! Man har lov til å si hva man mener, og man har absolutt lov til å mene forskjellige ting!!

Lille Maur
07-10-2003, 19:34
Enig med deg Maja!

Gaby
08-10-2003, 01:42
Selvfølgelig er det forskjell på de to meldingene! Dessuten så registrerer man seg neppe først på SG hvis man ikke planlegger å bli gravide.

Var ikke sånn jeg mente det. Mente bare at de som ser ut til å komme fra "ingenting" kanskje har en historie her inne likevel. Hvis det ble tolket som kritikk, så angrer JEG på at jeg skrev innlegget mitt. Unnskyld! Var ikke sånn det var ment.

Klem fra Gaby

emilie
08-10-2003, 07:19
hei på deg :mervink:

Er enig med deg :)

Er helt ny her,å det kunne ikke falle meg inn,å bare skrive EN melding om at jeg var gravid.Blir glad på andres vegne ja,men selfølgelig er det litt "sårt" at noen bare popper inn for å si det.Det er nok mange her som har prøvd i over et år og sikkert lengre enn det.Enn blir vel litt "humørsyk" når en går sånn å venter,HVER måned,hvertfall jeg.Men men det er ikke lett dette.......

Lykke til til deg,håper den "sitter" snart.

Klem fra Emilie

:findag:

Babe
08-10-2003, 09:04
Selvfølgelig er det forskjell på de to meldingene! Dessuten så registrerer man seg neppe først på SG hvis man ikke planlegger å bli gravide.

Var ikke sånn jeg mente det. Mente bare at de som ser ut til å komme fra "ingenting" kanskje har en historie her inne likevel. Hvis det ble tolket som kritikk, så angrer JEG på at jeg skrev innlegget mitt. Unnskyld! Var ikke sånn det var ment.

Klem fra Gaby
Jeg skjønte fint hva du mente, jeg! Så du trenger ikke angre, synes ikke det var kritikk.

Tullejenta
08-10-2003, 12:57
(pokker heller, hele innlegget mitt forsvant jo!)

hmm...jo, denne tråden ble mye lengre enn jeg hadde trodd først, men tok litt den vendingen jeg hadde fryktet. istedenfor å lede opp til en diskusjon om gammel vs ny og aktiv vs passiv så var det vel litt mer et hjertesukk fra henne som started tråden, slik tolket jeg det i alle fall.

Men samtidig er det kjekt når folk gir av seg selv. Det er jo det som gjør at det er livlig her inne og at det går an for nykommere å spørre om hvordan man skal tolke den graviditetstesten, hvorfor man kan blø litt en uke før mensen og om det er vanlig å ha "så" vondt i puppene...og hvordan pergo'en virker inn på kroppen og om ulike kroniske sykdommer man har virker inn i forhold til en graviditet.
Som Emilie sa så er det en del her som har prøvd ganske lenge og akkurat det med folk som bare annonserer graviditeter i hytt og pine gjør ganske vondt i magen og fører til uendelig mange spørsmål av typen, jammen hvor for ikke meg?

Så ingen kritikk til noen fra meg, bare et lite håp om at hvis de superfertile trår litt forsiktig når de annonserer seg så kommer nok de med litt ufrivillig lang fartstid her inne også til å svare på spørsmål av typen "hva betyr IKM" og "jeg hadde samleie igår, er jeg gravid?" Forhåpentligvis er det rom for oss alle her.

Til slutt vil jeg bare ønske alle sammen lykke til i jakten på + eller II. En dag sitter vi der med verdens skjønneste :baby: og "alle sorger er slukket" (vet det ikke er helt sånn, men det føles da sånn av og til...)

Klem fra Maja

smilla
08-10-2003, 15:23
Synes det du skrev var godt jeg, Gaby!

Og hvis det er noen nye, som annonserer graviditet som 1.melding, er det jo bare å la vær å gratulere! Jeg gidder ikke gratulere dem jeg ikke "kjenner" ihvertfall. Kan godt forstå det er sårt, når man har prøvd i mange år, som meg (2 ½ år), men sånn er det jo bare!