PDA

Vis full versjon : Svar på blodprøver.

Føniks
07-12-2004, 10:19
Skal til legen dag. Håper han har svaret på blodprøvene ang. EL som jeg tok i forrige uke. Det er en passe blandet følelse. Vil jo at alt skal være bra.

Dumme meg ba de også om å ta en HCG-prøve når de først tappet blod. Den er jeg ikke like sikker på at jeg vil ha svar på. Har IKM i morgen, og kanskje er det like greit å leve i troen om at det endelig lyktes. Men har egentlig innstilt meg på at TR kommer i morgen og at jeg da skal ringe Riksen for HSG-røntgen.:lei_seg:

Det er vel ikke særlig sannsynlig at HCG prøven fra forrige uke vil vise noe da jeg kun var 9 DPO. Bør jeg la vær å få svar på den?

tori
07-12-2004, 10:28
Vil tro at HCG kan ha steget litt 9 dpo, men et neg. svar utelukker jo ikke en graviditet. Jeg hadde nok bedt om et svar, hadde ikke klart og la være.:blunk: . Dette blir spennende. Lykke til !:lykke: :klemme:

Føniks
07-12-2004, 10:30
Takk for det Tori. Når du skal til utredning skal du også ta HSG røntgen eller?

tori
07-12-2004, 10:39
Jeg skal til utredning 16. desember. Vet ikke hva som skjer enda, da jeg ikke har vært der før. Det blir spennende, men jeg er jo bare i Norge 4 uker så det spørs hvor mye som kommer ut av det. DR. K. Trolle skal vist være flink, håper han har noe og komme med.:nikker: Problemet mitt er først og fremst at jeg mister, selv om det har tatt lang tid nå siden siste MA. Håper jeg ikke begynner og bli for gammel.:flau: Ut i fra temp skjema og EL tester virker det jo som jeg har EL iallefall.:klemme:

Føniks
07-12-2004, 12:40
Da kom TR en dag før tiden. Ikke noe Tb her i gården:lei_seg: . HSG på tirsdag. Og 1 års ventetid på Riksen i følge damen jeg snakkt med.

tori
08-12-2004, 02:02
:comfort: Dumme tante. Lykke til på HCG rtg. Et år ventetid er jo kjempelenge, har du vurdert privat? :klemme: