Vis full versjon : Når han ikke har lyst
Har dere opplevd at han ikke har hatt lyst i løpet av det du anser som de to viktigste el-dagene? Det opplevde jeg i helga og det var kjiipt! Han var på julebord med jobben den første kvelden og hadde rett og slett bare lyst til å legge seg og sove den andre kvelden. Når man har et større barn i huset, kan man ikke ta det igjen på mårraskvisten heller... Jeg er ikke typen som slår i bordet og sier at nå er det el-tid, så da får han værsågod stille opp! Men lei meg ble jeg, selv om jeg holdt det for meg selv.... Håper på at det holdt med :sex1: dagene mellom forventet el og da jeg faktisk testet positivt på el- test. NOEN vinner jo faktisk i lotto??!!!
Har jo opplevd att han ikke har lyst, det kan jo skje, men det var jo kansje ekstra viktig siden du hadde EL, var dette en engangstilfelle? håper det klaffet for deg i hvertfall :lykke: :klemme:
Jeg har aldrig opplevd dette;)
Been there, done that!
Dette lyder kjent, ja... ikke at det har hendt så mange ganger, men et par ganger i løpet av vår snart 2-årige fartstid som prøvere har det sikkert blitt. Og i tillegg etpar EL hvor vi har kranglet :flau:
Så du er ikke alene, om det kan være noen trøst...
I slike situasjoner er det bare å bite tenna sammen og tenker "bedre lykke neste gang"
Jepp.akkurat samme her i helga:
Baby_Angel
07-12-2004, 17:18
Jeg har aldrig opplevd dette;)
Signerer denne:nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.