PDA

Vis full versjon : tahitian noni juice, uno`s choice og spektro

bamsemor
04-10-2003, 11:26
Jeg lurer på om jeg kan ta tahitian noni juice,uno`s choice og et tilskudd som heter spektro samtidig. Jeg skal ihvertfall ta uno`s choice og vitamintilskudd. Tror det er et tilskudd med vitaminer som heter noe med spektro
får man kjøpt det på helsekosten også :???: .Så det jeg lurer på er om jeg kan ta noni juice i tilleg til det andre. :???: Uno`s choice ble jeg anbefalt av homeopaten min,itillegg til vitaminer og kanskje tran. Jeg har mest lyst til å prøve det som jeg har nevnt øverst,blir litt mye med tran i tillegg da. Jeg hadde netopp et mislykket forsøk med dårlige egg,nå skal jeg være mer bevisst på kosthold og helse og passe på at jeg får i meg det jeg trenger.Er det noen som har erfaringer :???: :mervink:

Lykkeliten
04-10-2003, 11:50
Tahitian Noni juice, Spektro og Udo's Choice skal gå helt fint sammen. Ta 2 stk. av Spektro slik at du får i deg nok med Folsyre i tillegg. Vi tar 2 stk. hver her hos oss og skal til innkjøp av Udo's Choice snart.

Trodde ikke det var nødvendig med tran når du tar Udo's Choice?! Det er jo Omega 3,6 og 9 syrer i den.

Spør Amazone om dette!

Du skal på Centrum på tirsdag var det ikke?

Amazone
04-10-2003, 12:31
Hei!

Det er riktig som Maia sier. Det er ikke nødvendig å ta tran når en tar Udu's Choise. Dessuten er ikke tran anbefalt p.g.a. fare for tungmetaller.
Tahitian Noni juice inneholder også folsyre, men du kan alikevel ta 2 stk spektro.
Det er ingen fare å ta litt mer enn anbefalt.
Og så blir det knallfine egg!;)

Jannike_79
04-10-2003, 14:17
Får man kjøpt alle de tingene der på helsekosten eller??

Klemmer

Lykkeliten
04-10-2003, 14:33
Spektro og Udo's Choice får man kjøpt på helsekost, Tahitian Noni juice kan du får kjøpt gjennom distributører.

Jannike_79
04-10-2003, 17:53
Okay.. Takk!! :)

Lykkeliten
04-10-2003, 20:18
Her er litt info jeg fant om Spektro og Udo's Choice:

Spektro:

http://www.nettkost.no/images/katgori/info.gifVitaminer er organiske forbindelser som må tilføres kroppen fordi vi ikke produserer nok av dem selv. Mineraler er kjemiske grunnstoffer som ikke kan dannes i kroppen, og derfor må tilføres gjennom mat og drikke. Sporstoffer er mineraler vi kun trenger å få tilført i små mengder. Kroppen vår trenger hver dag å få tilført essensielle vitaminer og mineraler for å holde seg frisk. Ved forebyggelse og behandling av sykdommer er kosthold og livsstil svært viktig[1,3]. Imidlertid er det i dag flere grupper i befolkningen som har et utilstrekkelig kosthold, og derved står i fare for å utvikle mangel på ett eller flere næringsstoffer[2]. Mye av det vi spiser blir fremstilt under mer intensive forhold enn tidligere, bearbeidet og kjemisk forandret. Følgelig blir maten mindre næringsrik og kan føre til dårligere helse. Med en kapsel Solaray Spektro er du sikker på at kroppen får tilført de stoffene den trenger. I denne varianten av Solaray Spektro får du også vitamin K og jern, noe som kan være gunstig for menstruerende kvinner[1].

Fordeler: Et komplett og balansert multitilskudd av essensielle vitaminer, mineraler, urter og sporstoffer som gir næring til alle kroppens funksjoner Mineraler aminosyrebundet fra naturris Mineralrike urter Inneholder 72 sporstoffer Krom 100%GTF Inneholder enzymet Papain Vegetabilske kapsler Inneholder ikke sukker, gjær, soya, mais, gluten, laktose eller kunstige tilsetningsstoffer

1 vegetabilsk kapsel inneholder:

Vitaminer

Provit. A (1,5 mg betakaroten) 2500 ie (100% naturlig). Tilsvarer 833 ie vitamin A D-vitamin (2,5 mcg) 100 ie (tørr fiskeleverolje) E-vitamin (30 mg) 45 ie (100% nat. d-alfa tokoferyl suksinat) C-vitamin 60 mg (askorbinsyre m/nype og acerola) B-1 (tiamin) 2,4 mg B-2 (riboflavin) 2,8 mg B-3 (niacin) 10 mg B-5 (pantotensyre) 4 mg B-6 (pyridoksin) 3,3 mg B-8 (biotin) 50 mcg B-9 (folsyre) 200 mcg B-12 (kobalamin) 9 mcg K-vitamin 25 mcgMineraler

Kalsium (østersskall, aminosyreb.) 200 mg Magnesium (oksid, aminosyreb.) 75 mg Sink (sitrat, aminosyreb., pikolinat) 4 mg Jern (fumerat, aminosyreb.) 5 mg Mangan (aminosyrebundet) 1,6 mg Kobber (aminosyrebundet) 0,5 mg Krom 100% GTF(ChromeMate*) 60 mcg Selen (l-selenometionin) 30 mcg

Mineralene ligger i en base av 72 sporstoffer, og er bundet til aminosyrer fra naturris i stedet for soya eller gjær, som man vanligvis finner i andre aminosyrebindinger.

Enzymer

Papain (papaya) 15 mgUrter og konsentrater

Alfalfajuice kons. 10 mg (biologisk dyrket tilsv. 400 mg) Gulrotjuice kons. 17 mg (tilsv.25,000 mg) Spirulina organisk 8 mg Persille 8 mg Rosmarin ekstr. 4 mg Aloe Vera kons. 0,33 mg (200x) Propolis 5 mg Bipollen 8 mg Lecitin 5 mgIngredienser:

Østersskall, vegetabilsk kapsel, magnesiumoksid, askorbinsyre, naturlig d-alfa tokoferyl suksinat, kalsium aminosyrebundet, naturlig betakarotenkompleks fra algen D.salina, frysetørket gulrotjuice, mangan aminosyrebundet, papain (enzym), jern fumerat, magnesium aminosyrebundet, alfalfajuice pulver kons, niacinamid, sinksitrat, kobber aminosyrebundet, organisk spirulina, bipollen, persille, vegetabilsk magnesiumstearat, silisiumdioksid (antiklumpemiddel), l-selenometionin, yam kons, lecitin, bipropolis, mikrokrystallinsk cellulose (fortykningsmiddel), d-kalsium pantotenat, pyridoksin HCl, rosmarinekstrakt, sink pikolinat, sink aminosyrebundet, riboflavin, tiamin mononitrat, jern aminosyrebundet, spormineraler kons, GTF ChromeMate, aloe vera kons, naturriskonsentrat, nype, acerola, folsyre, D-vitamin fra fiskeleverolje, biotin, K-vitamin (fyllokinon), naturlig kobalamin konsentrat.

Anbefalt dosering:

1 kapsel daglig med mat eller vann

Kontraindikasjoner

Ingen kjente bivirkninger dersom anbefalt inntak er etterfulgt

Udo's Choice:

Tørr og problematisk hud; leddsmerter, hjerte/kar problemer og hormonelle ubalanser er problemer som ofte skyldes ubalanse mellom fettsyrene omega 3 og 6, eller rett og slett mangler pådisse. Udo´s Choice er en optimal oljeblanding som gir deg store doser omega 3+6+9 I et balansert forhold. Smaker godt, ogsåpåmaten. Omtalt i P4, Allers og KK. Selges i over 25 land.

250 ml 141,96 kr + mva. / 500 ml 231,25 kr + mva.

Udo's Choice Opti Green:

Udo's Choice® Opti-Green for optimal ernæring Her har du en skikkelig
kraftblanding bestående av 36 næringsrike vekster fra havet og land-jorden.
De grønne kildene inkluderer spirer fra bygg, alfalfa, havre og rug.
Klorella og spirulina er også gode proteinkilder og kompletterer den grønne
profilen. Opti-Green inneholder også konsentrater fra antioksidantrike
grønnsaker og urteekstrakter som kan tas på en daglig basis for å forbedre
helsen. Fiberkildene i Opti-Green sørger for en god dagsrasjon av både
oppløselige og uoppløselige fiber. Sistnevnte stimulerer avføringen mens de
oppløselige fibrene i tillegg hjelper til med å eskortere kolesterol ut av
kroppen, stabilisere blodsukkeret, nære den vennlige mikro-floraen samt
å binde og eliminere giftstoffer fra fordøyelseskanalen. Opti-Green er
delikat og god på smak. Den egner seg ypperlig som en del av ethvert
diettprogram, hva enten målet er vektkontroll, prestasjonsøking, eller
rett og slett om du bare ønsker å spise sunnere.

255 g 281,43 kr + mva.

Udo's Choice. Super 5:

Hver tablett inneholder over 1 milliard av følgende levedyktige organismer:
L. acidophilus, DDS-1, B. bifidum, L. bulgaricus, S. thermophilus og L.
salvarius. Alle disse bakteriekulturene har vært under omfattende forskning
ved Unversity of Nebraska av Dr. Kehm Shahani, pionerén i
probiotika-forskning. De støtter en normal, sunn tarmflora i både tynn-
og tykktarmen. L. Salvarius hjelper også til å beskytte munnen og halsen
mot ugunstige bakterier. Super 5 anbefales å ta med reiser som en ekstra
beskyttelse mot fremmedartede mikroorganismer i maten og vannet, eller
brukes på daglig basis. Selv med tarmbakterietilskudd kan det ta ett til to
år å bygge opp igjen en fullgod tarmflora. En trøst kan derfor være at
Super 5 har en naturlig god smak av solbær og hver tablett skal suges
for også å komme munnen og halsens bakterieflora til gode.
60 tab. 192,77 kr + mva.

Jannike_79
05-10-2003, 12:02
Du er topp Maia!! :tilber:

Takk for masse nyttig info!!

Klemmer

Stjernemix
05-10-2003, 12:10
Du er topp Maia!! :tilber:

Takk for masse nyttig info!!

Klemmer

Ja, visst er Maia topp :D