Vis full versjon : Til alle dere med menn som har bærbar PC!
Les her....
http://www.dagbladet.no/dinside/2004/12/08/416983.html
Jeg gikk direkte inn i stuen og tok bærbar'en fra sjærsten,
og satte den på bordet foran ham! :nikker:
Jeg gikk direkte inn i stuen og tok bærbar'en fra sjærsten,
og satte den på bordet foran ham! :nikker:
Gjorde akkurat det samme! :nikker:
hihihihi!!! jeg sendte mail ned til ham i stua :lol:
Nå ble jeg litt lettet.. Det er bra det ikke bare er jeg og :bryn: som sitter i hvert sitt rom foran hver sin data? :fnise:
OI OI OI :grøss: ! Det var jo ikke bra. Vi har bare bærbar pc, men har den bestandig på bordet. Det skal vi fortsette med! Takk for at du sa fra, Egils!
Tusen takk for tipset:nikker:
Vil fruktbarheten øke igjen ved nedkjøling? (dvs ned til normal temp?)
Hva da med tettsittende bukse og truse? Varme bad? :undrer: Mannen kan da ikke unngå all form for oppvarming??
Hva da med tettsittende bukse og truse? Varme bad? :undrer: Mannen kan da ikke unngå all form for oppvarming??Tettsittende bukse /truse, varme bad/badstu og feber kan redusere fruktbarheten.
Menn bør unngå all form for oppvarming!
Cherokee
14-12-2004, 22:44
Min kjære har alltid PC'n på bordet, men han går alltid med mobilen i bukselomma. Det skal man visst ikke gjøre... :sur:
LilleBaby
31-01-2005, 03:34
huff, ikke bra.. min kjære får værsågo slutte å sitte me bærbaren på fange!! *være streng* hehe. Vi pleier også sitte me hver vår pc endten på hvert vår rom eller i sammen rom, men taster me hverandre på msn, eller sender mail uansett. hehe. joda, vi prater sammen og:shock: klemmer
Vi pleier også sitte me hver vår pc endten på hvert vår rom eller i sammen rom, men taster me hverandre på msn, eller sender mail uansett. hehe. joda, vi prater sammen og:shock:
Høres ut som oss dette! :knegg:
:hm: hadde hørt om mobiltlf men ikke bærbar pc. Skal være forsiktig og passe godt på mannen min framover..
Mannen til Ønskemamma
20-03-2005, 09:30
Dette blir litt på siden av det gode rådet om ikke å ha laptoppen på fanget.
Men siden flere har kastet seg på varmeblgen føler jeg at som en av sansyligvis flere representanter for dem det snakkes om, kan legge til føgende:
Taxisjåfører har % vis mer nedsatt :spermie: kvalitet enn folk flest fordi de bruker varmesete i bilen over lengere tid. I tillegg til det som er nevnt tidligere.
Ei venninne av kona hadde ett godt råd å det var å legge boxerne i frysern.
Det er ikke nevnt at vi burde bli isbadere for å holde tempraturen nede.
Jeg lurer da på hvor vi skal få varmet "lommeboka?
Som alle vet så pleier litt kaldt vann å være ca. så................kaldt, ved isbading ca. så........kaldt.
Tipper at "lommeboka" vil ligge ett sted mellom disse i frossen boxer.
Det tar seg heller ikke ut å vandre rundt i adams drakt i tide og utide for at "myntsamlinga" skal ha fri adgang til luft, og hvor skal vi bære mobiltelefonen da?
For de som må ha laptoppen på fanget kan kansje briller være tingen?
Mener å huske att ting funker best i oppvarmet tilstand.
God Påske
den bærbare står alltid på et bord/pult.
Uff, det var ikke bra! Men jeg ble lettet siden vi er ikke de eneste med hver vår data i hvert vårt rom og hvis du vil si noe det skjer over MSN
Men bærbar har jeg, så ingen skade der :Puh:!
:catfight:har ikke noe med dette, men jeg likte så godt denne smilie hehe
Humlesnurr
08-05-2005, 21:57
Her er det jeg som sitter med laptopen i fanget, for det meste...men den mobilen, den har han alltid i lomma gitt!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.