Vis full versjon : Dumt med allerede gravide her inne?
Jeg var her inne og hadde noen få innlegg før jeg ble gravid, men har i det siste vært mer aktiv her inne nå enn før...
Men noe jeg lurer på er om dere synes det er dumt at jeg vralter rundt her inne? Ingen legger merke til om jeg bare lester postene, men av og til "må" jeg bare poste et svar eller to, men om noen synes det er irriterende vil jeg holde meg unna.
Jeg lurer rett og slett på om noen blir provosert av å ha noen innspill fra AlleredeGravide her.
Lara Croft
10-12-2004, 16:17
Det gjør absolutt ingenting for meg!!! Bare koselig det :klem:
Så lenge de gravide følger reglene her inne :nikker:
annalovinda
10-12-2004, 16:20
Om du er her på de prøvendes premisser er det OK, men hold svangerskapsprat og barneprat på hhv SM og NM.
Og du...?
Husk at SG-treff er for prøvere, ikke de som ikke er prøvere mer... :blunke:
Jeg synes det er hyggelig at gravide er innom her jeg :nikker: . De har jo kunnskap om symptomer, :Positiv: osv. Men jeg synes det er bra at det ikke er lov å ha disse Lilyepie (eller hva de nå heter)-nedtellerne sine i signaturen sin. Det er også hyggelig om de gravide bestøver oss. Sliterne kan nok bli litt såret av meldinger av typen "Jeg ble jo gravid før jeg visste ordet av det. Jeg fryktet jo at jeg skulle ende opp som en sliter" el.l.
Så summa-summarum så synes jeg det er hyggelig med gravide her på SG, men vi liker at de opptrer med "takt-og-tone".
Det er jo flere på SG som er på SM også. Jeg vet ikke hva de gravide synes om besøk at oss prøvere der???
Det er helt OK at du er her, Xero! Nå er du jo langt fra den gravide som har gjort mest vesen av deg :blunke:. Er ellers enige med de andre i at det er koselig at de besvangrede beærer oss med sitt framtunge selskap, så lenge det skjer på prøvernes premisser.
Skal nok klare å unngå å være dust. Jeg husker godt egen prøving og hva det var som kunne få meg til å bli irritert. Er veldig klar over at enkelte sliter og det var derfor jeg lurte på om bare det at jeg er her kan være provoserende siden det tross alt er et Prøve-forum. Jeg blir neppe så veldig aktiv, men det er greit å vite at ikke folk holder på å spy av at man er her.
Har ikke opplevd at det har vært noe problem at prøvere er innom SM. Det virker som om alle husker veldig godt når man selv lurte på om man muligens var gravid eller noen av alle de andre spørsmålene som gjerne surrer. Er selv ofte innom "spørsmål fra snart gravide" og svarer om jeg har noe å bidra med (nicket mitt der er tigerstripa). Ofte er det folk som kommer utenfra og som lurer på ting og tang som blir henvist videre hit fordi av og til blir det litt mer spesielle spørsmål om tapper og slim og slike ting som ikke alle er like kunnskapsrike om.
Får vel bare si at jeg håper å se dere inne på SM snart.
Tidl. bruker
10-12-2004, 17:00
For min del kan det godt være bestemødre her, så lenge vi holder oss sånn noenlunde til tema ;)
Så lenge det ikke legges ut om graviditeten ogsånn er det bare koslig at dere som allerede er gravide er her.
Det er helt OK at du er her, Xero! Nå er du jo langt fra den gravide som har gjort mest vesen av deg :blunke:. Er ellers enige med de andre i at det er koselig at de besvangrede beærer oss med sitt framtunge selskap, så lenge det skjer på prøvernes premisser.
Hmmm... føler meg litt truffet der... men det er virkelig bare å si fra til meg hvis det blir for mye av meg her inne!
Jeg synes det er veldig greit at det er noen nygravide her. Jeg har ett barn selv (men det er det jo knapt lov å nevne iflg forumreglene...) Likevel tror jeg for din egen del at du vil ha mye større utbytte av SM og barnimagen etterhvert.
Jeg synes det er helt topp at det er ny gravide her inne også, for det blir ofte stilt spørsmål som nettopp dere er mest egnet til å svare på :nikker:
Helt ok med gravide her syns jeg. :nikker:
Og Elise, du skal da være her du da :klem:
Bare koselig med gravide her så lenger det er på prøverenes premisser :nikker:
Tidl. bruker
11-12-2004, 13:44
Om du er her på de prøvendes premisser er det OK, men hold svangerskapsprat og barneprat på hhv SM og NM.
Bare koselig å ha gravide her inne også. Gøy å vite at dere trives sammen med oss andre som ikke har klart det ennå.
Jeg syns det er helt greit at gravide er her og tåler også å høre at de er gravide innimellom:nikker:
Jeg bare lurer på hvorfor du er her og ikke heller på SM når du ikke har vært her så lenge:snill: (16 innlegg...) Skjønner det liksom bedre når folk blir etter å ha vært her og blitt kjent en god stund... no offense asså...
Og du...?
Husk at SG-treff er for prøvere, ikke de som ikke er prøvere mer... :blunke:
Helt enig:nikker:
Ikke vondt ment, men det er litt trist å høre om graviditet og sånt når man prøver så hardt selv og det ikke går :sukk:
Helene Harefrøken
11-12-2004, 18:04
Jeg synes det er helt topp at det er ny gravide her inne også, for det blir ofte stilt spørsmål som nettopp dere er mest egnet til å svare på :nikker:
Signerer denne jeg, så lenge de er her på de prøvendes premisser som mange har skrevet før meg.
:klemme:
Hmmm... føler meg litt truffet der... men det er virkelig bare å si fra til meg hvis det blir for mye av meg her inne!Hvordan i alle dager kan det bli for mye av deg her inne?? :klemme: Det eneste graviditetssnakket jeg har hørt fra deg har vært i dagboken din og inne på de gravides fora her inne. Og det er jo fullt lovlig!
Har ikke noe imot det. :klem:
Bare fint å ha dere her:nikker:
Er inne på rene gravid-sider, men det som er er at jeg har store fritidsproblemer og det går an å "lese opp" div. forum.
Egen prøving var et kaos av stress og masse rart og jeg synes det er interessant og givende å se hele prosessen utenfra. Jeg tror ikke jeg hadde hodet helt med meg.
Og av og til klarer jeg ikke å holde kjeft, som nevnt i førsten.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.