PDA

Vis full versjon : Da var det gjort(HSG-røntgen)

Føniks
14-12-2004, 17:09
Hadde gruet meg i lang tid, men det var ikke noe å frykte. I hvertfall ikke for meg. Var gudskjelov så heldig at alt var i orden.

Legen jeg fikk var utrolig flink, han forklarte alt nøye før og i mens han holdt på. For meg artet det seg som mens-smerter og jeg fikk se på at kontrasten rant pent rundt slik den skulle.

Fikk også beskjed om at i morgen er dagen hvor vi kan ha stor mulighet for å lykkes hvis vi :sex1:.

lemoen
14-12-2004, 17:43
Så bra at alt er i orden:nikker: :klem:

Så i morgen er det :sex1: for alle penga da eller? :lol:

Tøyseklumpen
14-12-2004, 19:29
Alltid bra å høre at man er frisk som en fisk.Lykke til med babylaging.Håper dere treffer på neste forsøk.:lykke:

tori
14-12-2004, 20:21
Så bra da. :klem: Lykke til med :sex1: +:fert: .

Kornelia
21-12-2004, 20:20
Kjekt å lese dette, da jeg skal igennom det samme på ny året - venter på innkalling. Masse lykke til videre :lykke:

zico
16-03-2005, 23:44
Hadde gruet meg i lang tid, men det var ikke noe å frykte. I hvertfall ikke for meg. Var gudskjelov så heldig at alt var i orden.

Legen jeg fikk var utrolig flink, han forklarte alt nøye før og i mens han holdt på. For meg artet det seg som mens-smerter og jeg fikk se på at kontrasten rant pent rundt slik den skulle.

Fikk også beskjed om at i morgen er dagen hvor vi kan ha stor mulighet for å lykkes hvis vi :sex1:.
...Mulig jeg er helt på jordet:undrer: ,mem spør alikevel:rødme:
HSG- rønken hva er det, og hva finner man ut av den undersøkelsen?

Føniks
17-03-2005, 01:11
De sender kontrast inn i livmoren og egglederne for å se etter om alt er i orden. Søk på HSG her på SG, det er mange som har beskrevet det.

Lilje
17-03-2005, 22:31
Hei, så fint at det gikk bra :).

Stå på i morgen da :glis:

:kryss: for helklaff!!!

:klemme:

Hufsa
17-03-2005, 22:39
...Mulig jeg er helt på jordet:undrer: ,mem spør alikevel:rødme:
HSG- rønken hva er det, og hva finner man ut av den undersøkelsen?Det står en laaaang beskrivelse av hvordan det hele foregår i dagboken min, under 11. pp. :blunke:

Almara
18-03-2005, 22:36
Så deilig å ha det overstått da! Da er slusene virkelig åpne for :spermie: