PDA

Vis full versjon : Hvilket forum synes DU er best?

Bekka
14-12-2004, 22:59
Vet det står antall lesere som har vært inne på sidene, men jeg regner med det er tatt med fra dagenes morgen..!?

Lurer på hvilket forum dere liker best og hvorfor. Dette fordi da er det kansje der det er enklest og få svar, i tilegg kan vi oppdage fordeler ved sider vi kansje ikke har vært så mye inne på selv..

Får ikke plass til mere enn 10 alternativer, så skriv gjerne inn som text hvis det er et forum dere mangler og hvorfor nettop det er så bra..

Hufsa
14-12-2004, 23:02
Det blir vel "generell diskusjon" tror jeg...

Ellers er jeg alltid på "Nye meldinger":nikker:

Lilli
14-12-2004, 23:06
Det blir vel "generell diskusjon" tror jeg...

Ellers er jeg alltid på "Nye meldinger":nikker:Signerer denne, jeg. Er alltid først på "nye meldinger", og som regel det siste jeg sjekker før jeg logger ut. :nikker: -I tillegg til Generell diskusjon, da.

Tidl. bruker
14-12-2004, 23:34
Bruker:
*Midt-Norge
*IVF
*testerekkene
*pinlig og vanskelig
*generell
*moderatorforum

De 3 første fordi de interesserer meg mest, de 3 nederste kategoriene fordi jeg må følge med litt. ;)

RUNA
14-12-2004, 23:43
Går som oftest inn på siste døgn... For å se på nye meldinger:nikker: .. Men stemte generell, fot der er jeg vel ofte inn å....

Pusa
14-12-2004, 23:49
For tiden så er IVF forumet en selvskreven ener!! Jeg skjekker alltid "nye meldinger" og leser litt i dagbøkene ;)

Tommeline81
15-12-2004, 00:07
Stemte generell diskusjon. Og jeg er veldig glad i spørreundresøkelser :nikker: .

Kristiane
15-12-2004, 07:18
Ettersom jeg er under utredning så leser jeg allt som står under utredning for ufrivillige barnløse.
Så ser jeg en del på pinlige spørsmål.
Ellers så blir det jo siste døgn eller nye meldinger.

Oda
15-12-2004, 07:46
Jeg går ALLTID innom "nye meldinger"!

Måne
15-12-2004, 08:35
generell diskusjon, nærmere bestemt utenfor tema er min favoritt. Ellers er det kjekt med dagbøker og slikt. Bruker også Nye Meldinger-funksjonen

Hedda76
15-12-2004, 08:44
Jeg er så utrolig fokusert på baby- laginga. Er mest inne på kropp og helse.Synes det er særlig spennende om det er kommet noe nytt/tips i forhold til helsekost.

Synes også det er spennende med graviditets- tegn.

Eggløsning kommer på en god 2. plass

Har ikke før nå oppdaget nye meldinger og kontrollpanel:blush:
(nå skjønner jeg hva de grønne prikkene er)

Lish
15-12-2004, 10:05
Er alltid innom en del forskjellig. Må innom kontrollpanel, generell diskusjn , krimskrams og sørlandet. Ellers er jeg avoog til innom andre for å se hordan de er.

Lara Croft
15-12-2004, 10:24
Jeg klarer ikke å velge jeg.. Er liksom litt innom overalt.. Kommer litt an på humør og litt forskjellig. Men jeg er ikke så opptatt av symptomer, tapper og slim, så på de forumene er jeg vel ikke så ofte. Men gjennomsnittlig så er jeg nok mest på generell diskusjon og utenfor tema.

Robyn
15-12-2004, 10:40
Jeg bruker nye meldinger og får med meg det meste. :knegg:

La til et par alternativer jeg.

Dolci
15-12-2004, 11:12
Her trykket jeg feil, trodde jeg kunne krysse av for flere, så egentlig skulle jeg bare krysset av for siste alternativ....

Liker de fleste forumene, men det er selvfølgelig en del jeg ikke hører hjemme på, og de går jeg heller ikke inn i. Det blir feil for meg.

Men ellers føler jeg at jeg er overalt.... :blush: Bruker helst nye meldinger, da får jeg med meg det siste som skjer.

Helene Harefrøken
15-12-2004, 11:17
Har ikke no favoritt forum men er flittig bruker av siste døgn "knappen" (redd for at jeg skal gå glipp av no :) ) Ellers er det noen forum jeg ikke er inne på fordi jeg ikke kan noe om temaet og da kan man jo ikke svare på innlegg som er skrevet der.

Metalmamma
15-12-2004, 11:24
Generell diskusjon:)

Lille Trille
15-12-2004, 11:35
Jeg har ikke no spesielt forum. Hopper litt her og litt der. Men er inne på noen andre sider også, som jeg synes er litt bedre enn SG :blush:

Cicero
15-12-2004, 12:49
Mitt favorittforum er Fertilityfriend-klubben - seffern!!! :kidoki:

Bridget
15-12-2004, 13:55
Nye meldinger/siste døgn. Ellers så har symptomer,kropp&helse blitt mye besøkt for å lære! Har noen dagbøker jeg liksom må lese også. Flere av dere her inne er utrolig flinke til å skrive!!!

Helenemor
16-12-2004, 22:40
Valgte generell diskusjon, men det blir litt feil. For jeg får ALLTID innom kontroll panel og ser mine abbonoment (?) SEr om noen har skrevet noe nytt i akkurat den tråden jeg har svart. Litt ergelig når noen har vært borte en stund også raser det inn positive tester meldinger. En sjelden gang sjekker jeg nye meldinger :nikker: