PDA

Vis full versjon : Hvor mange gubber er det egentlig her inne?

GubbaLong
15-12-2004, 23:51
Min første post her inne, men ikke helt ukjent med detta stedet da min bedre halvdel tilbringer mye tid her.. :dulte: (hei jenta mi)..

Så da lurer jeg på.. er det noen mannfolk her inne?

Meg: 30 år og samboer med Lemoen.. katte og hund.. kjip Toyota Carina E som bikja snart spiser opp antar jeg..

:skål: :nissefar:

Jøss, så mange festlig iconer det var her da.. hehe.. kjapt å skrive, men lang tid å scrolle mellom alle de icon`a.

Ps. jeg sender herved en unskyldning til alle for nåværende og kommende skrivefeil.. det skyldes lang avstand mellom pupillene... og en smule dysleksi.. en sånn light utgave.. :test!:

Å ja, enda en unnskyldning.. for feilbruk av iconer å sånn.. kremt.. :blush:

lemoen
15-12-2004, 23:57
Vennen min, kanskje du skal se litt på hva de forskjellige iconene betyr :lol:

Vel, :liste: meg ut jeg da..

Blondie
16-12-2004, 13:07
:sniker:
Velkommen hit!!
Så morsomt at du vil være her også - det er mange her som setter pris på Lemoen-jenta di, vet du! :dulte:

Et lite tips: Du burde ikke sniklese på forum som inneholder ord som livmortapp, sekret etc..
Det kan skade deg for evig, skjønner du! :fnise:

Harlekin
16-12-2004, 16:11
Et lite tips: Du burde ikke sniklese på forum som inneholder ord som livmortapp, sekret etc..
Det kan skade deg for evig, skjønner du! :fnise:
Vi "snartgravidenkemenn" er da forlengst skadet for evig skulle jeg tro!

Hei og velkommen GubbaLong, typen til Columbine her, men på forumet holder jeg meg stort sett i hennes skygge. :Plystre:

GubbaLong
16-12-2004, 23:22
Hehe.. ja, skadet er vel vi alle blitt.. ehh.. blitt.. har vel egentlig vært det en god stund allerede. :gal:

Skal ta en tur innom her fra tid til annen, dele litt erfaringer.. å komme med spørsmål som sikkert ikke alltid er like smarte.. :sjokk: .. hmm .. blir litt hekta på disse ikona jeg..

Mr. kochi
20-12-2004, 01:35
Hei folkens:yiiha:

hehe.. dette var litt morsomt, godt å se at det ikke bare er jeg som blir proppet ørene fulle av snart gravid, eggløsningstester, graviditetstester og fruktbarhetsslim :lol:

Presentasjon av meg: Jeg er 35 år og samboer med kochi og har en schæfer på litt over ett år(så jeg kjenner godt igjen GubbaLong sin frustrasjon over oppspist bil) og forhåpentligvis snart pappa til en liten baby:nikker:

Håper det er flere gravidenkemenn som kan komme inn hit å chatte litt om prøvingen for vi er jo faktikst en del av dette vi også selv om vi er menn...

Men nå har kochi testet positivt på en eggløsningstest så da må jeg vel bare til pers:lol:

Stikker innom i ny og ne mellom øktene... :hyper:

PS! det var ganske så artig med disse ikonene ja!

jeep
03-01-2005, 07:32
Får vel presentre mæ æ å...

E Cherokee sin mann..Heisann vennen

Vi prøveå preøve å prøve å prøve å.....

Har vert snikkikker en stund, men må vel prøve å være litt aktiv her under eget navn...

Trillegutten
16-02-2005, 15:53
Jeg er mannen til LilleTrille jeg. :wow:
Er 25 år, og opprinnelig fra Oslo. to katter, ingen barn, ingen bil (foreløpig,-LilleTrille er endelig igang med lappen..) :digger:
Begynner å bli en "garva prøver", gitt.:humpe:

Ikonene her er morsomme ja!:glis:

Myamannen
17-02-2005, 23:45
Jeg ble med i forumet i dag jeg. Mya82 sitter her dag ut og dag inn, må bli med litt jeg også:glis:

Nå kan jeg så mye om eggløsning, tapper og PCOS ol. Så nå kan jeg virkelig joine:hyper: . Vi har holdt på med :sex1: i 4 perioder uten hell, men jeg håper jo på en snarlig løsning for å si det sånn:Positiv:. Hehe bra disse små fjesene her. Har ikke sett noe sånt før. Vel, nå kan jeg bruke mitt eget nick for å små lese litt her i ny og ne. Skulle også ha meg en sånn ticker sak, men jeg fant ut at jeg ikke har noe å ticke og dessuten ble det litt mye roser og hjerter for min smak:mumle: .

Mya82mannen som håper :spermie: sine ikke krasjer alt for mye.
Heisann, snek seg inn en liten stavefeil gitt!:glis:

Månemannen
18-02-2005, 09:40
Hmm, har ikke egentlig fulgt så mye med på SnartPappa-diskusjonene, foregår så lite der. Men jeg er her jeg også altså, sånn i tilfelle dere ikke visste det...

Vi har prøvd i altfor mange pp`er, husker ikke antallet lenger, men nå blir det IVF over sommern, eller som noen sier her inne: Uassistert befruktning er oppskrytt.

Vi kan jo håpe at SnartPappaene kan få til litt diskusjon her innimellom, men det har vært så få interessante tema å diskutere...

Mannen til Ønskemamma
28-02-2005, 11:59
Hei!
Sorry, jeg har helt glemt å si pip-pip.
Det kommer vel av at jeg har vært opptatt av å finne ut av alle diskusjonene som går på alle de andre sidene også.

Litt om meg:
Mann over 30 , men har vært 40 i konas øyne siden vi møttes i 2000.
Elsker fisketurer og musikk.
Har vært MIA POK ganske lenge - "Mann i anngreps posisjon :spermie: :fert: og Klar".

Endringer i mitt liv siden 2000:
Møtte drømmekvinnen i mitt liv :klemme: Ønskemamma, Mitchubichi Carisma, giftet meg, ny leilighet, sosionomutdanning, spennende utfordrende jobb "turnus sukk",
jobber med saken for å bli pappa i 2005/2006 :kryss: "inshalla" nytt digiatalkamera og masse plass på harddisk for å dokumentere hele den spennende prosessen.

Litt om meg