Vis full versjon : Sengetøy?
Tidl. bruker
16-12-2004, 09:43
Er så mye snakk om sexvanene her nå, så nå må vi undersøke hvordan vi har det etterpå, altså i senga. :knegg:
Hva slags sengetøy liker du best?
Pernille
16-12-2004, 09:48
Flanell! :dubidua:
Har endel bomullskrepp også da, men foretrekker deilig, myk flanell.
blomstermamma
16-12-2004, 09:48
Liker best bomull jeg, men jeg er veldig spesiell i senga :rødme:
Ikke sånn da... Men synes kantene på dyna og sånn er ekkelt, så for det første må jeg sove med sokker, så jeg ikke får dyne rett på føttene, og så er det veldig viktig å pakke dyna rundt nederst ved beina så jeg ikke kjenner noen "kanter". Ja, jeg vet jeg er spesiell, men jeg får ikke sove hvis ikke alt er sånn... :flau:
Flubberworm
16-12-2004, 09:54
Flanell om vinteren, og satin (sånn superglatt, kjølig bomull (?)) om sommeren. Men jeg takler ikke frotte-laken, de klør og føles som knekkebrødsmuler å ligge på.
Liker best bomull jeg, men jeg er veldig spesiell i senga :rødme:
:skratte:
Så heldig mannen din er da! :knegg:
blomstermamma
16-12-2004, 10:04
:skratte:
Så heldig mannen din er da! :knegg:Tror kanskje han synes det blir litt for mye av det gode innimellom... Men han er vel vant til det nå...:lol:
annalovinda
16-12-2004, 10:26
Bomull! :tøff:
Ingen over, ingen ved siden.
Lara Croft
16-12-2004, 10:48
Bomull og bomullskrepp er mine favoritter!! Prøvde silke en gang, og det er det verste jeg har vært med på...Skikkelig ubehagelig!!! dessuten sklei jeg nesten ut av senga vært 5 minutt.
Bomull! Har nesten bare bomulls sengetøy, og jeg elsker lekkert sengetøy!
Bomull, men ikke fordi det MÅ være bomull, men fordi det er mest utvalg av stilige mønstre i bomull. :nikker:
Ellers liker jeg alt, bortsett fra flanell.... Det blir for varmt, så det duger kun på hytta på vinteren. -Da er det plutselig ingen problem for meg å ha det varmt når jeg sover....
Jeg er vist litt rar.... :blush:
Naomagic
16-12-2004, 16:29
jeg syns flanell, jeg... mykt og varmt og.....
Helt klart Flanell om vintern og sateng om sommeren.
Flanell er bare helt RÅ deilig om vinteren!!!!:nikker: Men bruker også bomull av og til!!!
Tidl. bruker
16-12-2004, 18:07
Satin fra Høie - ingen over ingen ved siden!!:kos:
-Nemooo-
16-12-2004, 18:21
¨
Flanell er hærlig, men har mest bomull... Det er jo sånn typisk julegave ting, så jeg kjøper sjelden selv.
Bomull funker helt fint for meg....
Haydihåw
17-12-2004, 07:01
Vi har mest sateng på senga vi:nikker:
Vi bruker Satin og bomull, men foretrekker satin - myk og deilig - mmmmm:sove: :sove:
Tommeline81
17-12-2004, 15:03
Stemte flanell, men bare om vinteren. Om sommeren bruker vi sateng pga det er kjølig. Har flest sengesett i bomull.
Liker best bomull :nikker: Sateng blir for glatt! Vertfall når man skal :sex1: Tihi! Og Flanell er jo så varmt..Hehe. Men så er jeg en levende termostat da sier :bryn: han må nesten ligge en meter unna meg for å ikke klage :fnise:
Flanell er best om vinteren og bomull om sommaren..
Flanell liker vi best om vinteren, eller når det er kaldt. Bomull/krepp er godt om sommeren når det er varmt, og best liker jeg sateng (ikke den klamme typen).
tror det er bomull jeg har mest av... har fått to sett med slike sateng-greier og har prøvd putetrekkene.. siden jeg sover med tre puter under overkroppen var ikke det en særlig suksess.. de sklei jo i alle retninger!!!
Bomull:yiiha:
Kan gjerne ha flanell på vinteren , men har ikke funnet det til dobbeldyne:sukk:
Carina83
14-06-2005, 16:53
Bomull er det jeg synes er mest komfertabelt å sove i :nemlig: . Men har noe silke/sateng sengtøy også som er litt kaldt med engang du legger deg, men deilig etterhvert:snill: .
PrøvePus
14-06-2005, 17:01
:klemme: Jeg digger mitt hvite sengetøy i bomullskrepp!! Ingenting som er så deilig å være nydusjet og hoppe rett i det nyvaskede sengetøyet:glis:
Ellers kan jeg også kose meg i silke/sateng....sambo er ikke så keen på det, for han har en tendens til å skli av sengen i løpet av natta:shock:
Flanell om vinteren, og satin (sånn superglatt, kjølig bomull (?)) om sommeren. Men jeg takler ikke frotte-laken, de klør og føles som knekkebrødsmuler å ligge på.
:knegg: Enig! Dessverre har jeg en sær kjæreste som ikke finner seg i å ligge i hva osm helst. Flanell går greit, men bomull og satin - HA! Da må det være innmari myk bomull. Og sating er uaktuelt...:mumle: Jeg liker forsåvidt også godt krepp, jeg da - det er også svalt om sommeren.
Her blir det bomull, mest fordi det er det enste som kan strekkes nok til aa passe paa madrassen vaar:mumle:
Kunne godt tenkt meg silke om jeg fant noe stort nok. Flanell kommer ikke i naerheten av min seng, det blir for varmt
Krepp er favoritten! Sval om sommeren og varm om vinteren. Og så ser den så koselig ut!
LilleTrille
23-06-2005, 20:13
Bomull/bomullskrepp om sommeren/våren og varmt, deilig flanell om vinteren og seinhøstes..
Sateng/silke? Grøss og gru...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.