Vis full versjon : Nå kommer menstegnene også nå, plutselig....
Er det mulig da? Testet helt klar positivt i dag også jeg.. Og i dag har det begynt å verke i korsryggen, murre i magen og være ømt i armhulen.. Typiske premens tegn for meg! Men jeg kan ikke fatte at det skal komme mens nå? Er ikke ferdig med å blø engang jo.. Eller har iallefall småblødninger av brunaktig farge.. Fikk tatt en hcg måling i dag, men må vente til torsdag med å få svar! ER DET MULIG???????? Tror det tilter for meg snart jeg..... Skal gjøre ALT for å få tak i svaret før dette!! Og bør vel måles igjen om et par dager og, hvis denne ikke er veldig lav? For å få bekreftet at den går ned?
Er utslitt i dag.. Lykke til dere andre!
Juttatutta
05-08-2003, 09:04
Hei Fortuna! :leiseg:
Jeg ble litt forvirret + hadde problemer med å komme inn på den nye møteplassen .... Jeg er veldig lei for at du kanskje ikke er gravid likevel! For min del så tok jeg en hjemmetest søndag, og den var negativ!!! Har ikke fått mensen ennå. Har innerst inne et ørlite håp om at jeg testet for tidlig ....
Trøsteklem fra Juttatutta
:klem:
Hei!
Jeg har ei venninne om er grvid og hunne hadde helt klare menstegn med masse murringer i magen helt frem til 7 uke så ikke mist motet ennå....
Jeg krysser fingre for at det er en liten spire i magen din som klarer å klore seg fast...
:findag:
Klemmer fra Håpløs
Hei igjen Fortuna!!
Beklager ...jeg leste ikke innlegget ditt fra i går om at du allerede har vært hos legen....
Det var virkelig trist å lese....
Håper det går bra med deg og at dere snart ordner seg for dere.
Mange klemmer fra Håpløs :klem:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.