Vis full versjon : Julegardiner
Lurer på om dere jenter har julegardiner som dere henger opp til jul...? Vi har ikke det... Klarer ikke helt å bestemme meg om det er litt "kjerringaktig" eller ikke....:blush:
Lillevips
21-12-2004, 15:20
Vi har ikke det... Klarer ikke helt å bestemme meg om det er litt "kjerringaktig" eller ikke....:blush:
enig med deg jeg!!!
Nei, her henges det ikke opp julegardiner! Her pyntes det veldig forsiktig. Jeg får helt angst av et overfylt julehus (ihvertfall mitt egent hus!).
Jeg har det på kjøkkenet :blush:
Har ikke julegardiner. Synes det blir for mye styr.
Metalmamma
21-12-2004, 15:30
Nei, ikke nå. Hadde det en jul for noen år siden, men det var nærmest fordi mamma tvang meg siden jeg ikke hadde julepynt:)
Jeg er på jakt etter noen killerfine julegardiner til kjøkkenet :nikker:
synes det er såå hyggelig med slikt der. og på den måten får man liksom initiativet til å vaske de andre som henger der hele året :sparke:
Sunshine*
21-12-2004, 15:58
Ja , mamma sydde til meg i år så nå har jeg også julegardiner, men det er ikke for overdrevet her. Det er med noen hjerter på, jeg er veldig fornøyd hvertfall :nikker:
har akkurat fått nye gardiner av svigermor, sp i stua ville det vært uaktuelt. kjøkkenet kanskje, men jeg vet ærig talt ikke. har jo vokst opp med jule gardiner på kjøkkenet, men det spørs om det er noe jeg tar med meg videre... har ellers pynta fælt lite til jul. da jule pynten til MIKE er fra åttitallet, og alldeles grusom:Pekele:
har adventsstake og julestjerne.. juletreet skipper vi, siden det er mest for barnas skyld.. og de har jo ikke vi:sur:
Nei, jeg har ikke julegardiner noen steder i leligheten. Men mine off white kjøkken gardiner har fått rødt sløyfebånd på seg og det for holde.:nikker:
Tommeline81
21-12-2004, 17:26
Ja kjøpte igår. De er røde med beige kanter i lin. De er på kjøkkenet. Synes det ble mere juleaktig med en gang jeg hengte de opp.
:nikker: Har julegardiner på kjøkkenet!! Det er så koselig når de kommer opp til advent hvert år synes jeg!
Starlight
21-12-2004, 19:37
Har på kjøkkenet :nikker:
Haydihåw
21-12-2004, 20:26
Nei,vi har ikke det. Må kjøpe så vi har det til neste år:lol:
Vi har ikke julegardiner. Eller det vil si, vi har julegardiner, men vi har dem ikke oppe i år. Har pyntet liftgardinen på kjøkkenet med noen keramikkbjeller m/ rødt bånd, og satser på at det holder. Liker det litt diskre..
Tidl. bruker
21-12-2004, 21:40
Ja jeg har julegardiner, men bare på kjøkkenet. Og det synes jeg er så koselig.
Gleder meg til den forandringen hvert år. Blir så lunt å koselig der da synes jeg.:blush:
Krysset av for nei, men det gjelder kun i år, siden jeg ikke har kjøkkenvindu. :nikker:
Pleier nemlig å lage "jule-kjøkken" i adventstiden, -da blir det nemlig så fint der inne, at jeg har en gyldig grunn til å IKKE bake eller overdrive matlaginga i jula. :Plystre:
Har på kjøkkenet, synes det er koseligt :nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.