Vis full versjon : Å lære nye ting
Helene Harefrøken
22-12-2004, 16:42
Etter at jeg meldte meg inn på SG har jeg lært mange nyttige ting! Tenk at det faktisk går ann å lære så mye som jeg har gjort her. Med frykt for å høres ut som en idiot skal jeg si at før jeg meldte meg inn her trodde jeg faktisk at man kunne bli gravid når som helst i en syklus :blush: Har vel aldri hatt no' behov får å vite noe annet heller, men kunne nok spart noen CB tester mens jeg gikk på p-piller da :fnise: Nå har jeg faktisk lært en ting eller to om jakten på eggløsningen.
Har nok heller ikke tenkt så mye på at kommentarer som "skal ikke dere snart få barn da" o.l faktisk kunne være så sårende som de faktisk er for noen. Har jo fått den kommentaren av snart alle i :bryn: ' s familie, men det er liksom litt anderledes når man ikke prøver. Da vet man jo ikke om man kommer til å slite med å få barn eller ikke. Tror faktisk at dere "sliterne" her har gjort meg til et litt bedre menneske, kommer nok til å tenke meg om både en og to og 50 ganger før jeg slenger noen ugjennom tenkte kommentarer til folk jeg kjenner som ikke har barn.
Vil bare gi alle dere supre SG jenter en stor :klemme: og takke for all nyttig lærdom som blir skrevet her både positivt og negativt. Det gjør at man faktisk lærer litt mer om andre mennesker og kanskje lærer seg å se nye sider av ting som man ikke har gjort før.
Signerer mye av det som du skrev. Trodde aldri at det skulle ta tid før man ble gravid, og at kommentarer om at "Skal ikke dere snart ha barn" kan være sårende. Det er masse her inne som har gjort meg til et mer opplyst og bedre menneske, bare ved å lese innlegg og kommentarer. TAKK til alle supre jenter her inne! Måtte 2005 bli lykkeåret!
Ønsker alle
GOD JUL og GODT NYTTÅR!
Lillevips
22-12-2004, 17:19
Signerer mye av det som du skrev. Trodde aldri at det skulle ta tid før man ble gravid, og at kommentarer om at "Skal ikke dere snart ha barn" kan være sårende. Det er masse her inne som har gjort meg til et mer opplyst og bedre menneske, bare ved å lese innlegg og kommentarer. TAKK til alle supre jenter her inne! Måtte 2005 bli lykkeåret!
Ønsker alle
GOD JUL og GODT NYTTÅR!
Hiver meg på denne jeg! Trenger vel ikke si noe mer enn det!
en stor :klem: til dere alle sammen!!!
Ønsker alle
GOD JUL og GODT NYTTÅR!
helt enig!:nikker:
Ønsker alle
GOD JUL og GODT NYTTÅR!
Signerer denne. Tusen takk til dere her inne for alt. :kryss: for dere alle.
Julehilsen fra Micro
Tidl. bruker
22-12-2004, 19:24
"Med frykt for å høres ut som en idiot skal jeg si at før jeg meldte meg inn her trodde jeg faktisk at man kunne bli gravid når som helst i en syklus "
-Ja, det går jo an. Man KAN bli gravid under menstruasjon også.
Jeg ble gravid med eldstegutten samme dag som jeg var ferdig med mensen. Andre graviditet tok til dagen før mens, men det endte i SA.
Lillemor ble til noen dager etter mensen og sist ble jeg gravid midt i syklusen.(Endte med MA)
Men det er sant det du sier; det er mye nytt og nyttig her på SG.:nikker:
Jeg er så enig, så enig, Helene Harefrøken!!! :nikker:
Utrolig mange ting man ikke har tenkt på før, som man nå får tenkt både en og to ganger på... -I tillegg til at man slipper å sitte alene i sofaen å gruble!
Jeg er så utrolig glad for at jeg fant dette forumet!! Takk, alle sammen. :grouphug:
Signerer innlegget til Helene Harefrøken jeg også... Jeg visste en del om syklusen og sånne ting, men jeg har fått med meg masse annet nyttig som jeg ikke visste av om før. Deriblant hvordan sekretet er i syklusen...
Jeg vet om noen som sliter med å få barn, så jeg har blitt mer litt mer forsiktig når det gjelder å spørre nå... og til dere her på SG som sliter: Håper det snart klaffer for dere også, det fortjener dere! :-)
Takk til alle sammen for at dere gjør dette forumet kjekt å være i og lærerikt! :klem:
Signerer innlegget til Helene Harefrøken jeg også... Jeg visste en del om syklusen og sånne ting, men jeg har fått med meg masse annet nyttig som jeg ikke visste av om før. Deriblant hvordan sekretet er i syklusen...
Jeg vet om noen som sliter med å få barn, så jeg har blitt mer litt mer forsiktig når det gjelder å spørre nå... og til dere her på SG som sliter: Håper det snart klaffer for dere også, det fortjener dere! :-)
Takk til alle sammen for at dere gjør dette forumet kjekt å være i og lærerikt! :klem:
Signerer denne jeg :nikker:
Jeg er en av sliterne her inne og vet hvordan dette med spørsmål og forventninger fra familie og venner er, men her inne så er det jo helt andre spørsmål en får, og disse synes jeg bare er kjempekoselig å svare på hvis jeg har noen erfaringer å komme med :nikker:
Har jo faktisk vært fersking jeg også en gang, så jeg vet hvordan det er også :nikker: Det at så mange er på forskjellige stadier i prøvingen gjør jo det hele bare enda mere interessant synes jeg... Plukker opp ny informasjon fra alle jeg, som ting som jeg ikke tenkte på når jeg var fersking, og som jeg fortsatt ikke har tenkt på. Og da kan den informasjonen like gjerne komme fra en fersking som fra en sliter :nikker: Nei, jentene som er her inne er kjempe greie alle sammen, så får vi bare :kryss: på at det er i 2005 det skal ske for oss alle :stakar: Vil ønske dere en riktig fin jul og et usedvanlig godt nytt år!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.