Vis full versjon : Til alle som har hoppet over en eggløsning:
Heisann!
Får visst ingen eggløsning denne måneden..Lurer på om det er noen her som har hoppa over en el og hva som skjer i forbindelse med mensen da?kom den veldig mye senere/før enn vanlig? blødde dere mer/mindre? eller kom det ingen blødning i det hele tatt??
For to sykluser siden hadde jeg en syklus uten el. Tror det var pga stress i forbindelse med eksamen, bryllup og en del legeundersøkelser, men det har vel ingenting med saken og gjøre... I alle fall så var syklusen min på 33 dager så fikk jeg "mensen". Jeg har vanligvis rundt 31, 32 dager så det var ikke så langt unna. Mnd etter var på bare 20 dager, med el på dag 9..? Så jeg tenker at kanskje egget var ganske klart og kom da tidligere mnd etter. Dette vet jeg ikke om er noe som vanligvis skjer, men slik var det for meg. Denne mnd har jeg som normalt el på dag 20, jeg ble litt nærvøs med to rare sykluser... Men det er jo absolutt ikke unormalt med en mnd uten el. El kan jo av og til komme senere, og mensen der etter. Lykke til neste mnd da!!
Klem Svimle
Jeg blødde som vanlig tror jeg.
Jeg hopper over eggløsning av og til, men har allikevel regelmessige sykluser!
(30-32dager) Vanlig blødning oxo.
Lykke til med :fert:
Hei!
Jeg hadde ikke eggløsning i forrige måned (testet) og syklusen var 11 dager lenger enn vanlig! I tillegg varte "mensen" 7 dager (mot normale ca 5).
Lurer på hvordan denne måneden blir, er på dag 15 uten tegn til eggløsning noe som gjør meg litt engstelig. Håper eggene kommer tilbake...
Lykke til!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.