PDA

Vis full versjon : Fortsatt håp...

Minamor
23-12-2004, 20:04
Hei, hei. Gjett hva!!!! Jeg er 7/8 dager over IKM, og ikke noe tegn til :tante: ennå!!!!! Jeg testet :negativ: på tirsdag, så jeg gikk til legen for å se om han kunne eventuelt finne ut hva som gjorde :tante: forsinket. Da jeg kom dit og fikk negativt svar, sa han at alt håp ikke er ute ennå!!! :lol: Han sa at noen ganger får man ikke :Positiv: før 10-11 dager etter IKM!!!! Så hvis ikke :tante: har dukket opp innen onsdag/torsdag neste uke, skal jeg tilbake til han med ny urinprøve!!!!! WOOHOO!!!! Jeg vil ønske alle som feirer jul en riktig god lille-julaften, og alle som ikke feirer jul en flott helg!!!!!!!:woohoo:

Mosa
23-12-2004, 20:50
Hei, hei. Gjett hva!!!! Jeg er 7/8 dager over IKM, og ikke noe tegn til :tante: ennå!!!!! Jeg testet :negativ: på tirsdag, så jeg gikk til legen for å se om han kunne eventuelt finne ut hva som gjorde :tante: forsinket. Da jeg kom dit og fikk negativt svar, sa han at alt håp ikke er ute ennå!!! :lol: Han sa at noen ganger får man ikke :Positiv: før 10-11 dager etter IKM!!!! Så hvis ikke :tante: har dukket opp innen onsdag/torsdag neste uke, skal jeg tilbake til han med ny urinprøve!!!!! WOOHOO!!!! Jeg vil ønske alle som feirer jul en riktig god lille-julaften, og alle som ikke feirer jul en flott helg!!!!!!!:woohoo:

Åhhhh....så spennende... Nei d e mange som ikje testa positivt før 10-11 daga, så d e fortsatt håp ja...!
Krysse fingran for at du he en spire i magen...

Ganske spent for tida sjøl i... For i går kom onkel brun, og han e her enda...! Bruka aldri å ha slikt, så kanskje d e festeblødning... For i går va d akkurat ei uke sia EL... og i he ikkje IKM før den 27. desember.... Ganske vondt nede t høyre i magen... Stikk litt... E så lyst baree å teste no, men d e jo alt for tidlig... Og i e litt redd for å bli skuffa... Blei d sist gang sjønna du! Gikk 10 dager over IKM! Men testet negativt, og så samme dag kom tanta og i blødde i to daga...
Litt rart fordi d bestandig bruka å være ei uke... Men men...

Satsa på at oss begge he truffet :fert: og at disse rakkerne :spermie: fant frem denne gangen...

Goe jul da...!

Tøyseklumpen
24-12-2004, 00:26
Lykke til begge to.Håper dere får en positiv test i julegave:) God jul!

emin
24-12-2004, 00:39
Krysser fingrene for dere begge! :kryss: