Vis full versjon : Jeg er hellig overbevist
Tidl. bruker
28-12-2004, 22:21
.....
Tidl. bruker
28-12-2004, 23:15
Hehe, jeg må le, men det er mulig det hjelper! Det tror jeg også, men jeg tror det kommer mye mer ann på alt det andre som skal klaffe; søstera mi uttrykte det så fortreffelig her en dag; det er så mye som skal klaffe når det gjelder befruktning, at det er et mirakel at det i det hele tatt la seg gjøre. Naturen er utrolig. Som de som har forsøkt i flere år uten å lykkes, uten at en lege i hele landet kan finne en eneste feil.
Men jeg må innrømme at jeg forsøker å ligge lengst mulig etter en "innsprøytning":lol:
sover etter på jeg :) har barn i hus så vi gjør det når vi legger oss vi.. så jeg ligger i mange timer :lol:
:fnise: Jeg har stort sett ligget rett ut i 8 timer etter sex i to og et halvt år nå, men har jeg blitt gravid? :niks: Håper jo at det hjelper for noen, da - det er nok lurt å ikke sprette rett opp igjen! Gratulerer med graviditet. :klemme:
Prøvekanin
29-12-2004, 00:01
...også må man være obs på at man kan få urinveisinfeksjon hvis man ikke går og tisser innen rimelig tid (10-15 minutter, tror jeg, men det er kanskje individuelt?). Det har vært et problem for meg, i hvert fall! Litt synd å måtte ødelegge kosestunden etterpå ved å sprette opp med en gang, da, så en gyllen middelvei er kanskje å foretrekke?
Lykke til med :sengekos: og stilleligging! Kanskje det også hjelper hvis jeg strør :rs: i sengene deres?? (Er jo lov å håpe... )
:lykke: :lykke: :lykke:
Lykke til med :sengekos: og stilleligging! Kanskje det også hjelper hvis jeg strør :rs: i sengene deres?? (Er jo lov å håpe... )
:lykke: :lykke: :lykke:
Takk, men vi vil ikke ha smuler (fra de rikes bord?) i sengene! :snurt: Nå har vi funnet en ny og rensligere metode, der hele moroa foregår i reagensglass. :fnise:
blomstermamma
29-12-2004, 00:17
Da forsyner jeg meg mes tøvet ditt elinblu! Som sambo så fornøyd uttrykte når det var smuler i sengen her en dag: "Å dette var godt, mensten som flannellaken..."
det er så mye som skal klaffe når det gjelder befruktning, at det er et mirakel at det i det hele tatt la seg gjøre.
Det er virkelig sant:sukk: Sist gang ble jeg liksom bare gravid. Nå har jeg lest så mye og sett så mange filmer og hørt så mye om alt som skal klaffe osv. jeg vet alt om forplantningsorganene våre, om syklus og egenskapene til både follikelen og ditt og datt, så nå virker det rett og slett umulig å klare å bli gravid:sur:
Lykke til:lykke: :lykke: :lykke: til dere som har ligget flat i timesvis
Klem fra Hedda
:fnise: Jeg har stort sett ligget rett ut i 8 timer etter sex i to og et halvt år nå, men har jeg blitt gravid? :niks: :knegg: Samme her. Kanskje vi skal prøve å stå på hodet i 8 timer?
Joda, det hjelper nok for noen, KlaraKu. :blunke: Gratulerer nok en gang og lykke til videre!
:klem:
har oxo sovet etter at vi har :sex1: så det blir jo noen timer.men etter 8 mnd så tror jeg ikke det hjelper alt for mye nei
"Å dette var godt, mensten som flannellaken..."
:rofl:
Jeg tar gjerne litt av det støvet ditt jeg også Prøvekanin:nikker:
Selv om jeg ikke er særlig begeistret for flanellslaken:lol:
Prøvekanin
29-12-2004, 17:52
Takk, men vi vil ikke ha smuler (fra de rikes bord?) i sengene! :snurt: Nå har vi funnet en ny og rensligere metode, der hele moroa foregår i reagensglass. :fnise::lol: Jeg bestøver gjerne hva det skal være, jeg! Så hvis du synes legene ser litt møkkete ut, er det bare jeg som har vært på ferde og dynket dem i :rs: og :bs: ! Men skal sørge for at det er litt plass igjen i reagensglassene til en aldri så liten :fert: også, da... :lykke: :klemme:
Kan iallefall ikke skade å bli liggende etter å ha blitt "fylt opp" :lol: iallefall, eller kanskje hjelpe de små soldatene ved å slenge bena oppetter veggen. Litt ekstra svømme-hjelp liksom, på vei mot målet :nikker:
...også må man være obs på at man kan få urinveisinfeksjon hvis man ikke går og tisser innen rimelig tid (10-15 minutter, tror jeg, men det er kanskje individuelt?). Det har vært et problem for meg, i hvert fall! Litt synd å måtte ødelegge kosestunden etterpå ved å sprette opp med en gang, da, så en gyllen middelvei er kanskje å foretrekke?
Jeg er også veldig obs på dette. Får lett soppinfeksjon, så jeg ligger vel maks en halv time før jeg går på do.
I skjeden så er vel ph-verdien ca 3,5, mens :spermie: har en ph-verdi på ca 7, så da sier det seg selv at "foraen" kan blomstre.
Heldig dere som ikke har disse problemene og kan ruge på de hele natten :lol:
Jeg er også veldig obs på dette. Får lett soppinfeksjon, så jeg ligger vel maks en halv time før jeg går på do.
I skjeden så er vel ph-verdien ca 3,5, mens :spermie: har en ph-verdi på ca 7, så da sier det seg selv at "foraen" kan blomstre.
Heldig dere som ikke har disse problemene og kan ruge på de hele natten :lol:
Jo takk - men hjelper det? Åååå nei, da... :blunke:
Jo takk - men hjelper det? Åååå nei, da... :blunke:
Sant nok :sinna:
Venter fremdeles på at noen skal komme med "mirakel-kuren". Det som skal få :spermie: til å klore seg fast.
tigerjenta
30-12-2004, 20:14
jeg har ligget lenge etterpå i 17 pp , det hjelper ikke meg, men ligger for det. føler at de detter ut når jeg forter meg opp
Tommeline81
01-01-2005, 21:58
Jeg må bare rett på do etter :sex1: å tisse jeg. Hadde jeg derimot hatt normale sykluser og visst når EL var så ville jeg nok lagt meg oppetter veggen 15 min tid etter sex. satser på at :spermie: finner veien den dagen EL endelig kommer uansett om jeg ligger stille etterpå eller ikke.
*ler* samme her.... må rett på toalettet å tisse jeg også.... vet du hva det kommer av? føler meg litt dum foran typen der.. :blush:
er visst lurt å ligge en liten halvtime etter :doggy:. det kan iallfall ikke skade, men man bør som tidligere sagt også passe på å tisse en skvett for å få evt. bakterier ut av urinrøret. lykke til :lykke:
Hi hi... Jeg tror nok det kan stemme godt da... For hver eneste gang jeg har enten liggi helt i ro eller løfta rompa i været i 15 minutter har det sitti der... Problemet mitt er at det ikke vil sitte lenge nok...
Ettersom :spermie: er påvist i egglederen bare minutter etter :sex2: tar jeg ikke det å ligge med beina i været så nøye. Nå er ikke jeg den som løper hverken på do eller i dusjen rett etterpå, men det hender jo det renner ut en del allikevel... :blush:
Vi passer heller på at han ikke trekker seg ut før det har gått en stund, slik at soldatene får svømme så langt opp som mulig i hvert fall før han drar ut proppen! :fnis:
Tidl. bruker
05-01-2005, 15:47
Vi passer heller på at han ikke trekker seg ut før det har gått en stund, slik at soldatene får svømme så langt opp som mulig i hvert fall før han drar ut proppen! :fnis:
"Proppen"..:knegg: Nytt kjælenavn...adopterer/stjeler denne:geiper: :rofl:
Tidl. bruker
12-01-2005, 21:17
Har også litt trua på å ligge i ro etterpå!
Spurte " dame-legen" om dette, og først sa han at han trodde ikke det hadde noen betydning , men etter en stund sa han at det kunne kanskje være det hjalp hvis tappen var langt inne! :nikker: Det kunne ta litt lengre tid får :spermie: å finne veien! Men han sa også at det sannsynligvis ikke var noen vits i å ligge i ro mer enn 15-30 min...... ( stakkars mann....har nok mange verpeklare damer innom..med mer eller mindre gode forslag)....:fnise:
Så beina i været jenter! :knegg: ...eller ihverfall ligg stille da....:himle:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.