PDA

Vis full versjon : Når passer sex best?

Tidl. bruker
30-12-2004, 12:09
Legger'n her jeg, så ingen føler seg støtt :flau:
Altså, vi med barn fra før - det ligger haugevis med tråder om spennende, alternativ, fantasifull sex, hårfrisyrer, stillinger og steder for sex. Selv syns jeg det er vanskelig nok å få TID til det jeg. Tenker ikke på så mye spennende mellom henting, bringing, middag, leggetid for barna og seg selv. :gjesp:

Her i huset er det klin umulig med :humpe: om morran. Poden er for nysgjerrig, vesla er mammadalt, og hun kommer seg dessuten ikke ut av sprinkelsenga sjøl enda. Enten må vi da ha klokka på vekking til 06 med dertil laber stemning, ellers må det bli i dobbelsenga før søvnen tar oss...

Hvordan løser dere 'floken' i hverdagen? Tips til overs kanskje? :snill:

Metalmamma
30-12-2004, 12:39
Akkurat nå er begge på pleiepenger, så vi har tid på dagen når han er i bhg.Men når vi var i full jobb begge to, så ble det om kvelden etter guttungen har lagt seg, vis vi ikke er helt knekt..eller når vi har lagt oss om kvelden..:nikker:
Tid er en luksus når det gjelder dette:lol:

emin
31-12-2004, 00:45
Nå passer jeg kanskje ikke inn her da, men. :himle:

Vi må bruke tida etter leggetid, hvis vi ikke har barnefri. Noe annet er klin umulig, for mellom snuppas leggetid og vår leggetid så har vi ofte besøk av venner. :nikker: Vi våkner som regel av at snuppa er våken, så morgener er utelukket.

Ludde
31-12-2004, 01:05
Dette er jo et aktuelt spørsmål for de som ikke er ufrivillig barnløse også.. :vetikke:

Blir som regel etter ungens leggetid, rett før vi skal legge oss. Vi har barnesenga på rommet vårt fremdeles, og siden ungen vår er som unger flest så vekker det stor interesse og nysgjerrighet straks det er bevegelser i foreldresengen. :knegg:

Robyn
31-12-2004, 15:36
99% av gangene blir etter sengetid, altså på kvelden.

I helgen har det vel skjedd at vi har kost litt mens minsten sover luren sin, men det avhenger jo av at eldstemann er hos pappa'n sin.

Han er snart 9 og VELDIG nysgjerrig. Tror også han har skjønt at det foregår litt mer på soverommet enn bare soving, så vi er ytterst forsiktige og passer på at han sover først. (Selv om vi har dørene igjen.)

Det er en kabal, men oftest går den opp da. :knegg:

Morgennummer har jeg aldri vært fan av, så akkurat det gjør det ikke noe om vi går glipp av.

Cae
01-01-2005, 15:59
Her hos oss er det vel som hos dere andre...det er liten tid og ikke minst lite OVERSKUDD til å være oppfinnsome og kreative når det gjelder når og hvor!

Men egentlig burde man jo prøve å få det til å bli mer spennende og spontant..
-kanskje ta noen hjelpemidler i bruk og sånn....Det er jo super-viktig at den delen av samlivet fungerer!

Tidl. bruker
01-01-2005, 21:15
Nå var det bra at flere hadde svart altså. Begynte å tro at vi var de eneste kjedelige i klassen! :knegg: