Vis full versjon : Min lille gutt døde i krybbedød.
Jeg får helt vont i meg når jeg leser historien deres:trist: Vet ikke hva jeg skal si. Men vil gi deg en stor god klem:stakar:
Tidl. bruker
01-01-2005, 12:03
:stakar: Herre Gud... det er slike ting en aldri kommer over/slutter å sørge over... Klarer ikke sette meg inn i hva du og dine har gjennomgått engang..
Trulte77
01-01-2005, 12:25
Kjenner tårene presser på når eg leser det du har skrevet....Ord blir veldig fattige i ein slik stund.....Vil ivertfall gje deg ein god trøsteklem :stakar:
Ord blir så fattige i en slik stund...
Jeg vil bare gi dere engleforeldre en stor og god :stakar: .
Fra en annen englemamma.....
:trist: Ord blir fattige. Det må være så ufattelig vondt å oppleve noe sånt.
Vil bare gi deg en stor :klemme:
:lei_seg: Ord blir fattige..... :comfort:
Ord blir fattige :comfort:
Vil bare gi deg en stor og varm :klemme:
Metalmamma
01-01-2005, 14:07
Ingenting å si her...:klemme: :klemme: :klemme:
Dette var trist lesning.
Vil gi deg en stor klem. :klem:
Å herregud... det er alle foreldres mareritt det dere har opplevd. :lei_seg:
Klarer ikke forestille meg hvordan det må være å legge et friskt barn for kvelden og så våkner det aldri mer... så utrolig vondt det må være.
Jeg får frysninger og tårene står i øynene på meg.
Takk for at du delte din historie. :klemme:
Tårene trillet ned over kinnet mitt når jeg leste historien din.:comfort:
Ufattelig trist.
Takk for at du delte den med oss.
Ord blir veldig fattig her... :trist: Tårene presser på mens jeg leser.. Vil gi deg en stor:klem: ...
Tidl. bruker
01-01-2005, 14:42
Det må være det aller værste man kan oppleve! Så trist!
Ord blir fattige :lei_seg: , jeg kan ikke tenke meg den sorgen dere går gjennom nå. Vet ikke helt hva jeg skal si. Ta vare på hverandre. Klem fra meg :comfort:
Takk for at du deler din historie med oss. :klemme:
Ufattelig trist......det er virkelig alle foreldres mareritt det dere har opplevd!! :comfort: Ord blir så fattige!
Jeg ønsker deg og dine et godt nytt år :klemme:
Så ufattelig trist.. :comfort:
:klem:
:rørt:
Sterkt at du klarer å skrive om det her... slikt må være noe av det mest grusomme man kan oppleve som foreldre.....
:comfort:
Var utrolig sterkt å lese. Tårene renner, selv om jeg sikkert ikke kan sette meg inn i hvor vondt det må være for dere.
Takk for at du delte historien, den gir ettertanke.
Dette var trist å lese :lei_seg:
Takk for at du delte din historie med oss.Mange varme tanker går til deg og dine.
Å herregud... det er alle foreldres mareritt det dere har opplevd. :lei_seg:
Klarer ikke forestille meg hvordan det må være å legge et friskt barn for kvelden og så våkner det aldri mer... så utrolig vondt det må være.
Jeg får frysninger og tårene står i øynene på meg.
Takk for at du delte din historie. :klemme:
Ja, det er vel alles mødres skrekk at det skal skje med barna våre som vi elsker så høyt. Det har vært veldig mange tøffe stunder, men det går ganske greit nå, jeg har kommet meg videre, men jeg blir aldri ferdig med det.
Jeg syntes det er ekstra tungt siden jeg ikke har noen ordentlig dødsårsak på hvorfor han døde. Han var så frisk og fin, var aldri syk i sitt lille liv.
Legger ved ett bilde av min lille engel. Bilde er tatt en uke før han døde.
Kjære Pusen76. :stakar:
Må bare si det samme som de andre.... Ord blir så fattige....
Takk for at du deler din historie, og det er godt å høre at du er kommet deg litt videre.
Kan bare gi deg en :klemme:
Helenemor
01-01-2005, 19:15
:leppe: Kan ikke sette meg inn i hvordan det var :comfort:
Uff, så trist historie :comfort: Slike ting er så forferdelige at man ikke orker å tenke på at det kan skje enselv. Også så nydelig som han var! :elsker: Håper dere har mange gode minner fra ham.
Tommeline81
01-01-2005, 19:29
Nå kom tårene hos meg. Vil bare gi deg en god :klemme:.
Legger ved ett bilde av min lille engel. Bilde er tatt en uke før han døde.
Så nydelig han var da... :elsker:
Gir deg nok en gang en :comfort: , med tanke på den fine gutten du hadde...
For en nydelig liten gutt :stakar: Å miste et barn må være den verste smerte som kan oppleves. Kjempefint at du klarer å komme deg videre :klem: Håper du lykkes med å få en :baby: snart :klem:
Jeg har ikke ord. Det er bare så ufattelig trist og urettferdig. Tenker på dere.
Kjære deg!
Så nydelig en liten gutt!
Ord kan ikke beskrive hvor ufattelig urettferdig det er at noen skal oppleve det dere har gjort. :stakar:
Vet ikke helt hva jeg skal si...:trist: Klarer ikke forestille meg hvordan det er å miste et barn :leiseg:
Så nydelig gutt da :rørt:
Sender deg mange tanker og en god klem :klemme:
Ord blir så alt for fattige, tårene renner. Vil bare gi deg en god :comfort:
Tenker på deg:klemme:
jeg kjenner klumpen i halsen her jeg sitter. dette er det ultimate mareritt..
jeg håper for guds skyld jeg aldri kommer i dine sko, for det vet jeg ikke om jeg hadde taklet...
klem til deg..
student31
01-01-2005, 22:34
En nydelig gutt. Så ufattelig trist at dere måtte oppleve dette :lei_seg:
Håper du lykkes med å få en :baby: snart :klem:
Det håper jeg også at vi gjør. Lykke til alle dere andre også som prøver. :kryss: :lykke:
Så utrolig trist:comfort:
Vet ikke hva jeg skal si, ord blir så fattige. Det absolutt værste som kan skje et menneske må være å miste et barn. Sorgen og savnet vil følge en resten av livet! Uansett hvor mange barn man får, vil det aldri kunne erstatte et som er borte.
Han var nydelig, lille gutten deres:hjerter:
Håper dere er flinke til å ta vare på alle gode minner, og jeg håper inderlig at dere lykkes i å bli gravid på nytt igjen.
Så trist :trist: Jeg finner ingen ord som kan uttrykke hva jeg mener elle føler. Jeg blir bare så trist. Ord blir fattige. Det finnes ingen ord som kan beskrive... Det er ufattelig at noe sånt kan skje, og det er urettferdig at dere måtte oppleve dette. Jeg vil gi deg en kjempe stor og varm :stakar:
Det er tøft av deg å dele dette med oss. :klem:
Tidl. bruker
03-01-2005, 18:52
:comfort: Trist..... :trist:
:cry:
Så ufattelig grusomt!
Kjenner jeg skjelver når jeg leser dette også... :bælje:
Vet ikke hva jeg skal si - ville bare gi deg litt :comfort:
:klemmer:
så grusomt.. jeg føler med dere..:sorry:
Estrella
25-01-2005, 13:22
Vil bare gi deg en god :klemme: Vet akkurat hvordan du har det. Vi mistet vår lille Nicholas like før jul. Han rakk å bli litt over 2 år. Han også sovnet stille inn mens han sov ettermiddagsluren sin. Vi venter fortsatt svar på obduksjonen.
Bitteliten
25-01-2005, 14:29
Uff...ord blir liksom veldige fattige!! Dette er så vanskelig å forstå... :comfort:
Masse :klem: til deg!!
Starlight
25-01-2005, 21:36
Uff, noe så forferdelig.... alle foreldres største mareritt.
Håper det går bra med dere :klemme:
Babyblue
25-01-2005, 21:43
Huff.... har ikke ord, jeg... :klemme: :klemme: :klemme:
Her kommer min historie, det er ca 2 1/2 siden han døde, han ble bare 4 1/2 mnd.
Jeg voknet er lørdag morgen av at lillegutt hadde sovet gjennom hele natten, han pleide ikke det, han var som regel alltid våken 2 ganger for natten for å skulle ha mat.
Mine to andre barn var kommet i våres seng, og jeg tenkte at nå skal alle tre + oss to (jeg og mannen min), ha en koselig kosestund i senga.
Mannen min går på do, og jeg står opp av senga for å ta opp lillegutt. Han ligger under dyna og når jeg tar i dyna og kjenner kroppen hans kjenner jeg at her er det ikke liv. Jeg fåt tatt han opp av senga og jeg skriker til mannen min om at han er død, han sier slutt og tull, jeg sier det er sant, han er død. (vi kunne tulle om mange ting, men slike ting tuller jeg ikke med) Han kommer løpende til meg og tar han med seg i stua og ringer til sykehuset, mens han da prøver med gjennoppliving. Jeg tar meg av mine to andre barn og løper til naboen så de kan ta seg av dem.
Legen kommer ganske kjapt og når han ser han så sier han at her er det ikke noe å gjøre, han hadde da vært ca død i 4-5 timer. (kom det også fram på obduksjonen) Han hadde ett fredfullt uttrykk i ansiktet og legen sa at "du kan se at han ikke har kjempet med døden".
Sykebilen kommer og vi blir med vår lille gutt inn til sykehuset. Min familie + jentene mine kommer inn til oss der. Vi samles familien til en liten minnestund for han i sykehuskapellet.
Sent lørdagskvelden sendes han til oslo for obduksjon, der finner de ingen dødsårsak, og konklusjonen blir da krybbedød.
Vi hadde en nydelig begravelse for han fredagen etter. Bestevenninna mi fremførte en nydelig sang av Carola som heter "Jag vil alltid elska".
Jeg merker jeg skjelver når jeg skriver dette. Han ville om ca en mnd vært 3 år gammel.
Får helt vondt inni meg....:trist: :leiseg:
dere kan ikke ha hatt det enkelt :stakar:
sender over noen varme tanker til deg..
Å herregud!!!!
Nei, nå fikk jeg vondt nå..:leiseg:
Vet ikke hva jeg skal si jeg, men jeg vil veldig gjerne få gi deg en stor klem!!!!:comfort:
Så ufattelig trist.:trist: Det er mors ( og fars) vaersre mareritt, og miste et barn.Jeg vet hva det er og elske et barn uendelig , men kan bare forestille meg hvor forferdelig dette har vaert for dere. Nydelig liten gutt.
Håper du og familien din klarer dere bra, og dere igjen vil få en liten :baby: . Lykke til videre.:klemme:
I dag ville vår lille gutt vært 3 år gammel. Veldig spesiell dag for oss det. Vi skal på kirkegården å tenne lys å sette ned blomster.
Tenker på deg idag min venn!
Å kjære tid......
Nå gråter i alle fall jeg. Og plutselig ble mine egne problemer MYE lettere å bære.
Håper det går så bra det kan med hele familien. Ord blir fattige i en slik situasjon....så selv om jeg ikke kjenner deg, vil jeg gjerne gi deg en :sorry: og en trøste :klem:
Alle gode ønsker til dere!!
Mitt hjerte gårter for deg. Jeg mistet også en sønn på den tiden da du mistet gutten din. Sender deg en varm klem, med ønske om bare det beste for deg og dine.
Stor varm klem fra Suananna
Stjernemix
29-01-2005, 14:59
Tenker på deg idag min venn!
Jeg tenker også på deg idag :klemme:
student31
29-01-2005, 16:42
:comfort: Tenker på dere :comfort:
Tenker på dere og håper dere får en fin dag, selv om den er preget av sorg.
det ultimate mareritt.. jeg gråter når jeg leser historien din..
vil bare gi deg en:klemme:
Håper det går bra med dere. Tenker på dere :klemme: Jeg blir så trist inni meg når jeg tenker på hva dere måtte oppleve. :klemme:
Jeg får helt vont i meg når jeg leser historien deres:trist: Vet ikke hva jeg skal si. Men vil gi deg en stor god klem:stakar:
Denne sa alt!
mamchristine
02-04-2005, 01:08
Her kommer min historie, det er ca 2 1/2 siden han døde, han ble bare 4 1/2 mnd.
Jeg voknet er lørdag morgen av at lillegutt hadde sovet gjennom hele natten, han pleide ikke det, han var som regel alltid våken 2 ganger for natten for å skulle ha mat.
Mine to andre barn var kommet i våres seng, og jeg tenkte at nå skal alle tre + oss to (jeg og mannen min), ha en koselig kosestund i senga.
Mannen min går på do, og jeg står opp av senga for å ta opp lillegutt. Han ligger under dyna og når jeg tar i dyna og kjenner kroppen hans kjenner jeg at her er det ikke liv. Jeg fåt tatt han opp av senga og jeg skriker til mannen min om at han er død, han sier slutt og tull, jeg sier det er sant, han er død. (vi kunne tulle om mange ting, men slike ting tuller jeg ikke med) Han kommer løpende til meg og tar han med seg i stua og ringer til sykehuset, mens han da prøver med gjennoppliving. Jeg tar meg av mine to andre barn og løper til naboen så de kan ta seg av dem.
Legen kommer ganske kjapt og når han ser han så sier han at her er det ikke noe å gjøre, han hadde da vært ca død i 4-5 timer. (kom det også fram på obduksjonen) Han hadde ett fredfullt uttrykk i ansiktet og legen sa at "du kan se at han ikke har kjempet med døden".
Sykebilen kommer og vi blir med vår lille gutt inn til sykehuset. Min familie + jentene mine kommer inn til oss der. Vi samles familien til en liten minnestund for han i sykehuskapellet.
Sent lørdagskvelden sendes han til oslo for obduksjon, der finner de ingen dødsårsak, og konklusjonen blir da krybbedød.
Vi hadde en nydelig begravelse for han fredagen etter. Bestevenninna mi fremførte en nydelig sang av Carola som heter "Jag vil alltid elska".
Jeg merker jeg skjelver når jeg skriver dette. Han ville om ca en mnd vært 3 år gammel.
När jag läste din historia grät jag som ett litet barn:vetikke:
tycker så synd om dere hoppas att ni kan ta er vidare i livet.
vill ge er en varm medkänslig:klemme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.