PDA

Vis full versjon : Tynt EL-slim?

pio
07-10-2003, 19:18
Ifølge baby-comp og FF så skal jeg ha EL i morgen eller dagen etter. Jeg drikker grapefrukt-juice, som jeg er så heldig å like(nam), og tar solvipect.

Men jeg syns at slimet er så tynt. Har erfart det tidligere også. Tappen er myk og åpen, men slimet er så "vannete" og tynt, ikke sånn som det skal være ... Kan såvidt strekke det ett par cm..

Kanskje jeg ikke burde ta alle disse greiene, og kanskje det gjør at det blir for tynt hos meg? Noen iddeer?

Mina
07-10-2003, 19:30
Samme her!! Har også drukket masse gfj og tatt bisolvon slimløsende tabletter de siste fem dagene. Først i dag merket jeg litt el-slim, men kunne heller ikke strekke det mer enn et par cm. Det virker rett og slett som det er for tynt - akkurat som du sier.

Kutter ut bisolvon i dag, så får vi se om det endrer seg de neste dagene.

:klem: fra

Mistral
07-10-2003, 19:59
Gjør det noe da tro? Jo tynnere, jo lettere å svømme i skulle man tro... "Watery" utflod er jo dessuten den nest mest fruktbare etter EL-slimet. Jeg har aldri EL-slim, så jeg er kjempefornøyd når jeg får blank og rennende utflod.

Konklusjon: Jeg ville ikke bekymret meg noe særlig, men i og med at utfloden er så tynn er det vel heller ikke noe poeng i å helle i seg hostesaft.

Mistral (som også liker grapefruktjuice og har mer våt utflod enn noensinne!)

Pulsatilla
07-10-2003, 20:37
:nikker: Helt enig med Mistral! Det gjør neppe noen skade, men er sekretet så tynt er det neppe noe å hente på å bruke slimløsende. Så kutt ut hostesaften med god samvittighet! :)

pio
07-10-2003, 21:38
Da tror jeg at jeg kutter jeg ut hostesaften og tar meg en tur i sengehalmen istedet.:sengekos:

Har hørt at det også kan hjelpe..:fnis: