Vis full versjon : hva er dette for et sekret a....
hmmm har en rar type sekret jeg som jeg aldri har hatt før.. den er helt hvit,ganske tykk litt småklumpete men glatter seg ut ..hvis dere skjønner... helt luktfri da.. og har ingen plager ellers så tviler på at det er sopp altså... men hva slags utflod er dette da?
Jeg har ofte sånn utflod mellom EL og mens. Den blir mer klumpete og rosa rett før mensen kommer. Men hvorfor det blir sånn når du ikke har hatt det før, tør jeg ikke gjette på...
Jeg kan ihvertfall ikke sitte her og tro og innbille meg graviditet denne gangen...hehe...for jeg har jo ikke hatt noe el denne mnd.. hadde det vært de foregående månedene så hadde jeg vel sikkert brent av x antall tester...;)
En gang tok jeg en graviditetstest 2dager etter eggløsning jeg....herregud hvor håpløs jeg er....:_plystre:
En gang tok jeg en graviditetstest 2dager etter eggløsning jeg....herregud hvor håpløs jeg er....:_plystre:
:fnis:
Jannike_79
07-10-2003, 20:42
:fnis: Jeg syns du er søt og jeg da Camilla!!
Klemmer
Tidl. bruker
07-10-2003, 20:49
:fnis: Tror nesten jeg kunne gjort det samme som deg her nå.....
Men jeg skal ikke det asså.... :knegg:
Nei for guds skyl,Mamselams...ikke synk ned på nivået mitt...... hehe
Tidl. bruker
07-10-2003, 23:10
Nei for guds skyl,Mamselams...ikke synk ned på nivået mitt...... hehe
:nikker: Den er grei..... :D hehe....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.