Vis full versjon : Hei
Lurte på en ting.. i går hadde jeg positivt utslag på personaen :D Så vi har kosa oss i går, og vi skal enda kose mere i dag og noen dager framover. Da regner jeg med at vi treffer. Men hvor stor er sjansen for at jeg blir gravid? ser at det er mange som mener de har truffet på el dagen, men ikke er blitt gravid..
Klem fra Rinda :p
Det sies at sjansen for å bli gravid når man treffer EL ligger på rundt 30 %. Det er jo mye som skal klaffe - først og fremst må jo egget befruktes, det skal være en vellykket deling, det skal feste seg osv.
Velkommen hit :mervink: forresten, ser dette er din første melding! Lykke til :vibba: i jakten på en liten spire - hvem vet, kanskje har det klaffet for dere allerede?
Sjansen for befruktning er ca 30% hvis man treffer EL (for "normalt fruktbare" par). Dette tallet er synkende med alderen.
Hadde det bare vært så enkelt at det å treffe EL var en garanti for graviditet, hadde nok de fleste forsvunnet herfra rimelig raskt!
Lykke til!
Der var du sekundet før meg, Tossi... ;)
Der var du sekundet før meg, Tossi... ;)
Revolver-Tossi er kjapp på avtrekkeren :kry: ! Men du har tatt innersvingen på meg flere ganger du da Mistral, tror ikke jeg ville ha sjanset på en duell ;)...
Ok, takk for kjapt svar :) Da må jeg vel bare krysse fingrene da..
Lykke til, Rinda! :kidoki:
Tossi: Jeg stiller med handicap, ettersom jeg har utenlandsk tastatur og må kladde alle meldingene mine i Word for å kunne skrive æ, ø og å og deretter lime dem inn på SG. Feige lag!
Tossi: Jeg stiller med handicap, ettersom jeg har utenlandsk tastatur og må kladde alle meldingene mine i Word for å kunne skrive æ, ø og å og deretter lime dem inn på SG. Feige lag!Revolver-Tossi har møtt sin overkvinne :tilber: !
Tossi: Jeg stiller med handicap, ettersom jeg har utenlandsk tastatur og må kladde alle meldingene mine i Word for å kunne skrive æ, ø og å og deretter lime dem inn på SG. Feige lag!
:_puh: høres slitsomt ut........
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.