Vis full versjon : Rar mens...
Vi prøver å få :baby:, og ble selvfølgelig skuffet når det på IKM ble negativ test. Den 23 des (3 dager etter forventetmens) kom tanta men kun 1 dag.. (dagen etter var det kun et par dråper) Dessuten var det ikke friskt blod som vanlig, -mørkere og mye mindre. Har aldri opplevd det før og pleier vanligvis å ha den i minst 4-5 dager.
Er det noen som har opplevd dette og evt. hva kan det komme av? Kan neste eggløsning være i orden alikevel? (ant.eggløsning 6 jan)
Hadde vært supert om noen som vet bedre kunne svare meg! :nikker:
Jeg hadde tatt en ny test:nikker:
Lykke til!:lykke:
Takk for svar! :himle:
Burde vel ta en test bare for å være helt sikker, men jeg tror ikke jeg er gravid. Syntes jeg hadde mange symtomer på at det hadde klaffet i en uke før tanta kom, men innbilte meg nok alt sammen. Nå har jeg ingen symtomer. Men det er jo merkelig at blødningen var så kort da. Håper bare at EL kommer som forventet denne mnd slik at :fert: .....
madam mim
02-01-2005, 21:41
Et par spørsmål til deg som kanskje gjør det litt lettere å svare deg..
Er det lenge siden dere begynte å prøve?
Har du brukt noe prevansjon tidligere i så fall, lenge siden du sluttet på de?og hva var det?
Hatt en sa eller ma den siste tiden?
Det er så mye som spiller inn..er ingen ekspert på dette men akkuratt på disse tingene har jeg litt erfaring.
klem fra meg
Jeg har hatt kobberspiral i 5 år som ble fjernet i slutten av nov. Så vi er helt ferske med prøvingen. Har de siste 10 årene hatt så og si lik mens (5-7 dager) både når jeg gikk på p-piller (før jeg ble gravid i 98) og med kobberspiral(den ble satt inn på kontroll etter fødsel). Sluttet med pillene et halvt åt før jeg ble gravid og hoppet av i svingen frem til vi "lot det stå til.."
Så vidt jeg vet har jeg aldri hatt MA eller SA.
Legen som fjernet spiralen sa ingenting om at jeg ville få forandring i mensen, men det er kanskje vanlig?!?
Forresten, takk for at du tar deg tid til å svar meg. Synd å høre at du har erfaring med sa og ma....
:klem: til deg!
madam mim
02-01-2005, 22:55
Hei.. Har lest litt på nettet no og leser at det er vanlig og ha svakere blødninger når du tar ut spiralen iogmed at det kan være en bivirkning at du får sterkere blødninger når du setter inn spiralen.. Har selv ikke brukt spiral så jeg har ingen personlig erfaring med dette.. Det tar gjerne litt tid før tanta kommer i rute igjen men el skal vell være der..Så jeg tror det er bare å teste.
lykke til
Første mens jeg fikk etter p-pille slutt var også veldig kort og annerledes, så det er muligens bare kroppen som venner seg til normale hormoner igjen!
Lykke til!!! :kryss:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.