Vis full versjon : Husjakt og.....
Sitter å ser på noen prospekter på leiligheter vi er
inntreserte i,får sommerfugler imagen:hyper:
Det som er verre er at vi har ei leilighet vi skal selge og
få det til å klaffe både med salg og kjøp er ikke lett:himle:
Samtidig driver jeg å søker jobb i det området dit hvor vi vill bo,dette
er jammen ei spennende tid dere!:glis:
Skal forøvrig ta både førerkort og svennebrev før mars...uppps!:shock:
Er det flere i samme sitvasjon ?
2005 blir et spennende år!:hyper:
LYKKE TIL !! :kryss:
Høres ut som om du har en travel, men spennende tid foran deg.
Er selv ganske nettopp ferdig med kjøp og salg av bolig.
Har man is i magen (med en lettsolg leilighet) kan man kjøpe først og sette igang med salg av leilighet med en gang etterpå. Fordelen da er at man har tid til å finne drømme leiligheten, men ulempen er at man ikke helt vet hvor mye man kan kjøpe for fordi man ikke vet hvor mye man vil få for leiligheten man skal selge.
Eller man kan selge først, da vet man hva man har av penger å kjøpe ny leilighet for, men ulempen er at man raskt kan få dårlig tid (fordi man må flytte ut av leiligheten man har solgt) og kjøpet i "panikk" og derfor ikke nødvendigvis kjøper drømme leiligheten.
Jeg selv liker litt spenning .... og har kjøpt før jeg har solgt de tre gangene jeg har kjøpt ny bolig. Men har aldri kjøpt over evne. Beregner nøye hvor mye lån man kan tåle og legger inn en margin i tilfelle man ikke man ikke får den prisen man håper på salget av leiligheten.
Lykke til med alt :jupp:
Tuneland
03-01-2005, 18:30
Oj, så mange spennende prosjekter på en gang! Lykke til med alt i hopes:kryss:
Cherokee
04-01-2005, 09:14
Ja, du går en spennende tid i møte. Bare hold hodet kaldt, og tenk at alt kommer til å gå kjempebra!
Selv begynner vi å nærme oss slutten på husbyggingen. Det har vært et mer omfattende prosjekt enn vi hadde trodd, og de siste 6 månedene har vært stressende. Vi er ganske slitne nå, og ser frem til å kose oss i nyhuset. :-)
Lykke til med alle prosjektene dine!! :yiiha:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.