Vis full versjon : litt pinlig
Uregistrert
08-10-2003, 13:04
syns dette er bare litt pinelig. Er det slik at kløe i bryster/brystvorten kan være et tegn på graviditet?bare lurer, men håper på svar.
Tullejenta
08-10-2003, 13:20
veldig sikkert tegn er det nok ikke... med mindre du har vært gravid før og opplevde det da og aldri ellers..
Her (http://www.snartgravid.com/plassen/messages/6594/40665.asp?1059554008)kan du lese litt om symptomer for eksempel... kanskje du kan dem utenat allerede?
Men jeg klør på puppen uten at jeg er gravid...
Krysser fingrene for deg da!
annalovinda
12-10-2003, 13:19
syns dette er bare litt pinelig. Er det slik at kløe i bryster/brystvorten kan være et tegn på graviditet?bare lurer, men håper på svar.
Må nok dessverre skuffe deg med at det ikke er uvanlig å klø på puppene uten å være gravid. Av og til klør jeg så fælt i puppene at jeg har mest lyst til å knipe tak i brystvortene og svinge puppene rundt som et annet hoppetau.
Har ikke prøvd det da (det gjør sikkert vondt :eek: ), men gnir gjerne pupene litt, og klyper litt i brystvortene. Det går også an å smøre på litt Eurax (kløestillende, reseptfri salve) eller en god hudkrem/hudolje. Kløe kommer ofte av tørr hud....
[QUOTE=annalovinda]Av og til klør jeg så fælt i puppene at jeg har mest lyst til å knipe tak i brystvortene og svinge puppene rundt som et annet hoppetau.
QUOTE]
:lol:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.