Vis full versjon : Begynte å tenke på noe jeg!!
Fikk plutselig en rar tanke, at tenk om 20 - 30 så er det våres barn som kanskje sitter parat foran pcn og prøver å bli gravide (kanskje sg finnes da og).
Her sitter vi som virkelig vil ha barn (baby) å vil vil vil vil men får det ikke alltid helt til, dag og natt leser og skriver og holder seg opdatert på kurer pp ikm el tapp pergo o.s.v. :mumse: :spermie: :fert: :negativ: :Positiv: :mumle: :geiper: :rødme: :rørt:
Tanken på at om 20 - 30 så sitter våres barn og gjør nøyaktig det samme. :sex1: så det står til, tester og tisser og spiser... litt morsomt og litt skremmende sådan.
Fikk kanskje ikke helt frem det jeg tenkte på men håper dere forstår hva jeg mener (er flinkere å formulere ord og sie dem isteden for å skrive dem)
Ja, det er en litt rar å ikke minst fjern tanke gang håper att sg sidene fortsatt eksisterer. Kansje det er inn her vi må snike litt for å se om det er noen barnebarn som prøves å lage :himle:
Tuneland
04-01-2005, 09:37
Tanken på at om 20 - 30 så sitter våres barn og gjør nøyaktig det samme. :sex1: så det står til
Vil ikke tenke på at ungene mine skal gjøre sånt jeg..:sparke: :latter:
Bitteliten
04-01-2005, 10:05
Vi får håpe de slipper å gå igjennom all den frustrasjonen som mange av oss går igjennom... :stønn: Dessuten har vi jo mye erfaring å sende videre når den tid kommer!!! :nikker:
Gleder meg til det jeg..... :woohoo:
:grøss:
Jeg får fysisk vondt av å tenke på at min datter på fem faktisk kan surfe her inne om femten år! :sjokk:
blomstermamma
04-01-2005, 10:30
:grøss:
Jeg får fysisk vondt av å tenke på at min datter på fem faktisk kan surfe her inne om femten år! :sjokk:Det er da noen som er 18 her og, så da er det bare 13 år til... Ikke meningen å skremme deg helt fra vettet da...
Jeg har faktisk en følelse av at mamma er her inne og sjekker meg, så tanker blir vel ikke så fremmed for meg. Men det er litt rart å tenke på ja, at om 20 år så kan vi ha voksne barn.
Det er da noen som er 18 her og, så da er det bare 13 år til... Ikke meningen å skremme deg helt fra vettet da...
Får håpe jeg har kommet meg over til SM innen den tid da.. :nervøs:
Lara Croft
04-01-2005, 11:55
Får håpe jeg har kommet meg over til SM innen den tid da.. :nervøs: :fnis: Huff, ja jeg håper virkelig du har kommet deg til SM innen da Blondie26!!! Tenk å bli bestemor samtidig som man blir mor. Det må være en spesiell opplevelse..:shock:
Jeg håper i alle fall min datter får barn uten problemer og spontanaborter. At hun kan glede seg over graviditeten istedet for og bli sånn som mamman sin! :balla:
mor til GA
04-01-2005, 13:15
Når dette skjer må nok vi ordne med en side til kommende bestemødre.....:hyper:
Bøtteknotten
04-01-2005, 13:48
Artig tanke.....:hm:
Men det kan jo også være at de har funnet en helt annen måte å hjelpe prøverne på, sånn at de slipper å tempe og tafse...
Kanskje står det en pc på et museeum, med SG sidene, "-og her kan dere se hvordan datidens ungdommer strevde for å bli gravide, og møtte likesinnede over nettet" Også fniser de litt over hvor vanskelig det var for oss, også går de videre.:fnise:
Vi får håpe de slipper å gå igjennom all den frustrasjonen som mange av oss går igjennom... :stønn:
Enig !!!
Kanskje de har funnet en eller annen mirakel-baby-kur innen den tid? Noe fantastisk som får befruktet egg til å klistre seg til livmor på no-time?
Hvis ikke håper jeg de finner like mye glede i SG som meg!
Hvis ikke håper jeg de finner like mye glede i SG som meg!
-og jeg håper inderlig at mitt brukernavn og alle mine innlegg er slettet til den tid.. Jeg ser for meg at hvis min datter surfer her inne, så vil hun gjerne slippe å lese om når bittelillebrøster ble unnfanget... :fnise:
Får håpe at den medisinske utvilklingen har gått framover, så de slipper å sitte her så lenge da. "Sliterne"-kategorien skal vekk!!!
Jeg har faktisk en følelse av at mamma er her inne og sjekker meg, så tanker blir vel ikke så fremmed for meg. Men det er litt rart å tenke på ja, at om 20 år så kan vi ha voksne barn.
Hvorfor tror du det,da? Har du sagt at du er her?
Tror ikke mine foreldre har lyst til å vite om mitt slim/tappetafsing/EL-tester/hvor og når vi har sex ... :D Huff a meg, en forferdelig tanke.
:shock: :shock: :shock: :shock:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.