PDA

Vis full versjon : Synerela nesespray og andre medikamenter

snowkid
05-01-2005, 09:51
Hei

jeg er ny her og håper dere kan hjelpe meg. Fertilitetsklinikken i Porsgrunn er stengt ut denne uken så jeg får ikke spurt der.

Har akuratt begynt med Synerela nesespray. Våknet i dag med igjenklistret øye og øyekatarr, så jeg lurer på om noen vet om det er problematisk å bruke øyedråpene samtidig som nesesprayen.
Leste i bruksanvisningen at man skal være forsiktig med andre typer nesesprayer, men det står ikke noe om andre medisiner.

For å virke skikkelig hypokonder så har jeg også blitt ordentlig sår i halsen. Har Strepsils fra en fergetur liggende, det er vel ikke dumt å bruke dem selv om de er slimløsende, eller?

Grete
05-01-2005, 12:15
Jeg kan aldri tro at det har noe å si for effekten på synarela. Eneste er jo som du sier, at man bør være forsktig med annen nesespray samtidig.

Har du prøvd å ringe Porsgrunn? Kan jo hende at det er noen der, som ev kan svare.

snowkid
05-01-2005, 12:20
Har prøvd å ringe Porsgrunn, men de er stengt ut denne uka.

Spurte legesekretæren hos fastlegen og hun trodde heller ikke at det spilte noen rolle. Men det var dette med å være helt sikker da....
Satser på at det går greit - kan jo ikke fly rundt med et rennende, rødt øye. Får ikke brukt linsene heller.