PDA

Vis full versjon : Jeg blir gaaal..

Rinda
08-10-2003, 18:49
Hadde sa for noen uker siden nå :leiseg: :leiseg: Nå har det seg sånn at jeg ikke klarer å tenke på NOE annet enn å bli gravid igjen.. Stakkars :bryn: som må :sengekos: flere ganger for dagen.. Har til og med gått til innkjøp av el tester.. Huff..

Tossi
08-10-2003, 19:05
Vet det er en liten trøst, men vi er mange som har det sånn... Jeg bruker også EL-tester, og :bryn: må til pers rett som det er... Jeg var veldig rede til å prøve på nytt veldig fort etter fødselen i mai, og ventet i spenning og etterhvert desperasjon på at mensen skulle komme så vi kunne sette igang igjen. Det tok 12 uker, og da var jeg virkelig en 'kvinne på randen..'! Å få mensen etter første prøvemåneden var verst, for da hadde jeg vært overbevist om at vi hadde lyktes. Neste måned var jeg like hekta, men mer forberedt på at vi kanskje ikke ville lykkes den måneden heller. Denne måneden er jeg enda et hakk mindre hekta, så det går da framover... Men tanken på å bli gravid igjen er med meg mer eller mindre hele tida. Til tider veldig slitsomt, men ikke noe jeg har særlig kontroll over :uffda:.

Ønsker deg lykke til videre i jakten på en liten spire!

:klem:

vilje
09-10-2003, 08:21
Fryktelig trist å høre.
Vil bare gi deg en :stakar: og krysse fingrene for at den snart er på plass.