PDA

Vis full versjon : hva er dette?

fiona
08-10-2003, 19:14
No har e da ikke hatt mensen siden juli. men hadde mens smerter for et par uker siden. naar jeg gikk paa pillen hadde jeg alltid smerter en uke for, men uansett for ei uke siden no saa fikk e utflod med litt blod og brunlig utflod(ikkemye) litt i trusa bare. dette varte i ca 3 dager og det er no 3 dager siden det sluttet. jeg var jo saa gla for at jeg begynte aa spotte for kanskje skulle jeg endeli faa mensen, men nei.... inegn tegn til de.. no er det bare vanlig utflod igjen... noen som har opplevd det samme? eller som kan hjelpe litt... :uff:

Pernille
08-10-2003, 21:49
EL-blødning eller festeblødning, kanskje? Sannelig ikke godt å vite...

Blåklokken
08-10-2003, 21:55
Har opplevd det samme ja, og håper det var festeblødning. Jeg har aldri før hatt EL-blødning, så da det dette plutselig kom forstod jeg ingenting. Bare håpet det var tegn på graviditet.

Vet ikke hvordan det begynte hos deg, men i mitt tilfelle så stod jeg og pakket ut etter å ha handlet, og så kjente jeg at det rant mellom bena. Sprang på badet, og jammen meg, der var buksa helt brunrød. Det samme skjedde en gang eller noe sånt til, i tillegg til litt her og der. I 2 dager. Så var det over, og jeg har ikke sett noe mer til det etterpå. Nå venter jeg på å kunne teste...:)

Lykke til til deg også:)

Har du virkelig ikke hatt mensen siden Juli? Ojsann:)

fiona
10-10-2003, 20:44
nei jeg har nok ikke det. derfor er jeg litt treg med aa teste meg ogsaa. har jo gjort de noen ganger naa. men naa er det snart vel ca 5 dager siden siste draape kom og har igjen bare vanlig hvit utflod... saa jeg vet ikke jeg.

det er merkelige greier naar man har gaatt paa p-pillen saa lenge og plutseli skal begynne aa ta og drege og kjenne etter alt mulig.. men jeg faar vel bare vente aa se.

det merkelige er at for mensen forrige gang hadde jeg VELDIG vondt i brystvortene(fikk ikke paa meg genser engang) det har jeg aldri hatt mens jeg gikk paa pillene. dette skjedde halvannen uke for mensen, og det samme hadde jeg i noen dager for et par uker siden, samtidig som jeg kjente godt smerter. hadde ingen menssmerter under den merkelige utfloden heller. men det kan jo vaere noe saa lett som at kroppen endelig begynner aa tilpasse seg et liv uten piller(med tanke paa vonde pupper)

off... nei ikke vet jeg... :uff:

pha
15-10-2003, 12:51
Det samme skjer med meg nå! Har ikke hatt mensen siden august, og fikk el-slim for et par uker siden, og nå har jeg fått brunaktig utflod, men ingen mens enda. Går og titter hele tiden for å se hva som kommer... :bonk: blir ikke klok på det, men må jo bare vente og se.

fiona
15-10-2003, 17:39
spennende... akkurat det samme som med meg. hadde ogsaa el slim i noen dager et par uker for den merkelige utfloden kom. men naa har jeg gaatt saa lenge uten mensen at jeg blir veldig glad enten mensen kommer eller noe annet skjer :) (nesten)

Vi faar krysse fingrene for oss begge to og haape noe skjer snart :)
noen spesiell grunn til at mensen er forsvunnet med deg? har du sluttet paa p-piller eller lignende eller har den bare forsvunnet?