Vis full versjon : Av med sokkene hos gynekologen?
Tidl. bruker
06-01-2005, 23:53
Et svært aktuelt tema, spør dere meg. Før jeg skal hoppe opp i stolen, lurer jeg alltid på: Skal jeg ta av meg sokkene også? Føler meg så teit uten bukse og undertøy, men med sokker! Samtidig er det jo ingen grunn til å ta av mer enn høyst nødvendig! Dette er seriøse saker, altså...! :knegg:
Hva gjør dere?
:sinna: Og så skrev jeg selvsagt feil i svaralt 2, det skulle selvsagt være nakne ben med sokker... kan noen rette opp, kanskje?
Jeg har alltid rene og pene sokker på. :fnis:
huff nei sokkene er på altså! jeg har for øvrig hørt et tips om at skjørt er bra å ha på hos gyn.
Var og tok en GU i dag, og da var det av med sokkene!
Nakne ben med sokker går ikke! :noway:
Dette var det beste spørsmålet!! :skratte:
Jeg burde nesten kommet etter å spurt om de som bruker briller, bare MÅ ta de på for å snakke i telefonen?! :rødme:
Herlig,Nova! Å forresten, jeg må ha sokkene på :hyper:
har jeg jammen meg ALDRI tenkt over.... :hm:....
Mye rart man skal lure på du!!! :skratte:
Dette kvalifiserer til den beste spørreundersøkelsen på lenge :haha:
Jeg er nok en av de feige: tropper opp i skjørt, strømpebukse og kjærestens lange t-shirt... (og hver gang forbanner jeg meg selv, for at jeg glemmer hvor kronglete det er å få på strømpebuksa igjen...)
Sokker er ett must. Så lange som mulig. Bruker ofte knestrømper jeg, for å føle meg mer påkledd.
Men ok, er ikke så veldig nøye på det lenger, etter 28 runder i gyn.stol siden 2002. (Ikke inkludert de to jeg skal ha denne uken)
:knegg: den er grei Nova... Sokkene på her hos denne damen :glis: tar av kun det nødvendige.
Det samme spørsmålet var oppe rundt de tider jeg meldte meg inn her mener jeg å huske... http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=12017
Sokkene blir lagt fint på stolen, sammen med resten av klærne på nedre del av kroppen!!!
Skulle ønske jeg var bukser/skjørt selv også da ja.....
Thyresse
07-01-2005, 00:31
Tror jeg tok de av i begynnelsen. Nå lar jeg de være på. Men jeg er litt mer nøye med å barbere leggene og nedentil før jeg skal opp i stolen.... :rødme: Akkurat som om gynekologen bryr seg med det?
Sokkene er seff på. Skal jo ikke akkurat ligge med gynekologen heller :knegg:
Det er ikke så lenge siden jeg begynte å ta av meg på overkroppen når jeg skulle på GU ... Legen stoppet meg når genseren var over hodet, og kunne fortelle at jeg trengte ikke å ta den av .... :rødme: :glis: Vet ikke hva jeg tenkte på ..?
Har aldri tenkt på det egentlig, men det faller meg liksom ikke naturlig å ta de av.....bare det mest nødvendigste :fnise:.
Men må si som de andre....herlig spørreundersøkelse :kidoki:
Jeg bruker å ha sokkene på. :nikker:
Det er ikke så lenge siden jeg begynte å ta av meg på overkroppen når jeg skulle på GU ... Legen stoppet meg når genseren var over hodet, og kunne fortelle at jeg trengte ikke å ta den av .... :rødme: :glis: Vet ikke hva jeg tenkte på ..?
Latter!! :skratte:
Hadde det vært meg (hvilket det veldig fint kunne ha vært -> *surrehue*) hadde jeg dødd på flekken :flaut: Skikkelig diskré sjekketips ihvertfall :fnise:
Men jeg er litt mer nøye med å barbere leggene og nedentil før jeg skal opp i stolen.... :rødme: Akkurat som om gynekologen bryr seg med det?
Har du noen gang fått spørsmål om du barberer deg nedentil mens du lå der i stolen da?
Det fikk jeg i dag! Hva i all verden skulle hun vite det for???
rene og pene sokker på...
:rofl:
Beholder sokkene på, vil ha mest mulig klær på meg i den stolen :uffda:
PS: skal til gynokologen på onsdag...huff, hvor jeg HATER de udersøkelsene :mumle:
Sokker kan vel få være på vel... har liksom ingen lyst å gå barfot på et legekontor :niks: vet ikke helt hvorfor, men jeg har det liksom for meg at det ikke føles rent på en måte :vetikke: og strengt tatt er det jo heller ikke nødvendig å ta av sokkene heller :geiper:
Et svært aktuelt tema, spør dere meg. Før jeg skal hoppe opp i stolen, lurer jeg alltid på: Skal jeg ta av meg sokkene også? Føler meg så teit uten bukse og undertøy, men med sokker! Samtidig er det jo ingen grunn til å ta av mer enn høyst nødvendig! Helt enig! Kjipern hver gang det der...:rødme:
Sokkene er på.
Tar jo ikke av meg mer enn jeg må!
Jeg skal til GU på onsdag, tror nok jeg kommer til å beholde sokkene på! Alt annet vil føles nakent... :rødme:
Jeg beholder sokkene på så vidt jeg kan huske! Er typisk motstander av antrekket shorts-sandaler-OG-sokker, men hos gynekologen spiller vel ikke sånt noen rolle? :hehehe:
Cherokee
07-01-2005, 08:43
Jeg har alltid rene føtter og rene sokker. Flaut hvis :lege: må sitte der å lukte min tåfis...
GyldenLøve
07-01-2005, 09:00
Sokkene på her! Tar ikke av meg mer enn nødvendig!!!
Føler meg så teit uten bukse og undertøy, men med sokker!
Signerer denne!
Her er sokkene på. Da har jeg ihvertfall noe privatliv i områdene under navlehøyde... :rødme:
Har alltid sokkene på, men får tvangstanker like før jeg skal opp i skrævastolen: Skal jeg ta de av, skal jeg ha de på?? :fnise:
Helene Harefrøken
07-01-2005, 10:14
Sokkene er på, da er jeg ikke naken :fnise:
Jeg har på sokkene da føler jeg meg ikke helt avkledd selv om jeg er det :rødme:
Jeg spurte faktisk min gyn om det, og hun sa hun foretrakk at man hadde sokkene på.... Derfor har jeg alltid det...
Lara Croft
07-01-2005, 10:43
Beholder absolutt sokkene på! Det er jo ikke noe vits i og ta de av...? Man blir kald, og jeg tror jeg ville følt meg teitere uten sokker...
http://www.babyprat.com/images/smilies/eck05.gif (http://www.babyprat.com/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=0&forumid=15#)
Det pleier ikke være så enormt varmt på gyn rom, så sokkene forblir på. Er van til å gå med tøfler eller tjukke labber hjemme, så jeg fryser lett uten noe på..
Kommer derfra nå, og sokkene var selvfølgelig på. Tar ikke av meg mer enn jeg må.
Sokkene beholder jeg på.
Syns det krysser en intimgrense å kle av mer enn høyst nødvendig.
Jumpy: Herlig! :skratte:
Meget aktuelt tema!! :knegg:
Jeg har skikkelig sperre på å ha nakne ben MED sokker. Kroppen vrir seg i protest!
Jeg prøver ofte å unngå problemstillingen ved å sørge for å ha skjørt og strømpebukse de dagene det gjelder. Så slipper jeg å ta denne fryktelig vanskelige avgjørelsen på legekontoret. :himle:
På den annen side hadde jeg sikkert satt pris på sokker dersom jeg var gynekolog selv. Hvor mange sure upleide tær har man egentlig interessa av få dyttet opp i ansiktet i løpet av et år?
Jeg får aldri bestemt meg jeg...
Virker som om det er veldig forskjellig hva gynekologene liker også??
Fastlegen min- bryr seg døyten
ene legen på Gyn avd v kr sand sykehus - MÅ ha de på
legen jeg hadde på bærum sykehus - MÅ ha de av (jeg hadde de på, og da ba hun meg ta de av faktisk.. )
Skal til GU om en time, så nå kommer jeg jo til å fundere på dette resten av tiden..
Sokkene på??? Eller sokkene av??? :vetikke:
Men som noen sa, det viktigste for meg, er å komme nybarbert de steder som skal.. :jupp:
Jeg går nesten alltid i skjørt, i alle fall når jeg skal til legen. Dermed må strømpebuksa av, og jeg kan tusle fram og tilbake til gyn-stolen barføtt og tildekket.
Ser nå at du gjør det samme, Sparky! :highfive:
Skal til GU om en time, så nå kommer jeg jo til å fundere på dette resten av tiden..
Sokkene på??? Eller sokkene av??? :vetikke:
Men som noen sa, det viktigste for meg, er å komme nybarbert de steder som skal.. :jupp:
Skal også til GU idag - men her er det et soleklart SOKKENE PÅ! Situasjonen er så usexy og rar, så om jeg går rundt med genser og sokker forran en eldre mann får bare være(ville derimot kviet meg hvis mannen min skulle være med inn, da ville jeg følt meg rar med sokkene på. Men vil nok uansett ha de på - er ingen tilhenger av fremmede nakne føtter, og da tenker jeg at legen også skal få slippe)!
Men når det gjelder barbering greier jeg ikke helt å finne ut hva jeg liker. Føler meg rar hvis jeg kommer til GU nybarbert(føler liksom at jeg har pynta meg). Men dette satte tankene i sving! Kanskje jeg må "frisere" før jeg drar idag?!?!
Hva skal vi ikke bekymre oss over:rødme:
:haha: :haha:
Visste ikke hva jeg skulle svare, jeg..
Sokkene er AV i sommerhalvåret når bena er litt brune, den harde hude fjernet og tåneglene velstelt og lakket.
Sokkene er PÅ i vinterhalvåret. Da velges de peneste paret til å skjule sure og innskrumpede bleke vinterføtter med gule, ruglete negler...
Meget aktuelt tema!! :knegg:
Jeg har skikkelig sperre på å ha nakne ben MED sokker. Kroppen vrir seg i protest!
Jeg prøver ofte å unngå problemstillingen ved å sørge for å ha skjørt og strømpebukse de dagene det gjelder. Så slipper jeg å ta denne fryktelig vanskelige avgjørelsen på legekontoret. :himle:
På den annen side hadde jeg sikkert satt pris på sokker dersom jeg var gynekolog selv. Hvor mange sure upleide tær har man egentlig interessa av få dyttet opp i ansiktet i løpet av et år?
Upleide tær ja, tenk på alle de upleide musene som gynekologen ser da!! Han er nok bare glad for å slippe tær i tillegg, tenker jeg :glis:
Men når det gjelder barbering greier jeg ikke helt å finne ut hva jeg liker. Føler meg rar hvis jeg kommer til GU nybarbert(føler liksom at jeg har pynta meg). Men dette satte tankene i sving! Kanskje jeg må "frisere" før jeg drar idag?!?!
Hva skal vi ikke bekymre oss over:rødme:
Hehe...har samme dilemma jeg! Vil ikke at gyn skal tro jeg har "pynta" meg nedentil liksom!! :rødme: Uff, ikke lett det der nei!
Ellers har jeg sokkene på! Helst tynne knestrømper, det ser ikke så teit ut som vanlig ankelsokker og genser liksom.
legen jeg hadde på bærum sykehus - MÅ ha de av (jeg hadde de på, og da ba hun meg ta de av faktisk.. )
Hæ?? Hvilken glede hadde hun av at du tok av deg sokkene? Uh... :fnis:
Bitteliten
07-01-2005, 15:35
Visste ikke hva jeg skulle svare, jeg..
Sokkene er AV i sommerhalvåret når bena er litt brune, den harde hude fjernet og tåneglene velstelt og lakket.
Sokkene er PÅ i vinterhalvåret. Da velges de peneste paret til å skjule sure og innskrumpede bleke vinterføtter med gule, ruglete negler...
Jepp!! Enig med du!! :nikker:
Tommeline81
07-01-2005, 15:37
Sokkene er på. Kler kun av meg det jeg må.
Sokkene er PÅ... føler meg enda mer naken med de av... :rødme:
Jeg går nesten alltid i skjørt, i alle fall når jeg skal til legen. Dermed må strømpebuksa av, og jeg kan tusle fram og tilbake til gyn-stolen barføtt og tildekket.
Ser nå at du gjør det samme, Sparky! :highfive:
Lurt tips!!
Dette var det beste spørsmålet!! :skratte:
Jeg burde nesten kommet etter å spurt om de som bruker briller, bare MÅ ta de på for å snakke i telefonen?! :rødme:
Herlig,Nova! Å forresten, jeg må ha sokkene på :hyper:
hehe nei de er av når de er av. og så tar jeg de ikke på om natten når jeg skal på do for det er jo mørkt uansett.:glis:
Katrinemor
07-01-2005, 16:41
Sokkene på om vintern og av på sommern for da bruker jeg aldri sokker allikevel
smayli80
07-01-2005, 16:48
Sokkene er på her, ja..var hos gynekolog på onsdag, og tenkte faktisk over det, men fant ut at de fikk være på. Tenker vel ubevisst på fotvorter o.l., noe jeg fikk i svømmingen da jeg var liten. Det har jeg IKKE lyst på flere ganger!
Jeg har alltid tatt sokkene av - helt til for en måned siden når legen min utbrøt: "Vil du at jeg skal lakke tåneglene dine i samme slengen? :snill: "
Trodde jeg skulle krepere... :rødme:
Hvis noen er i tvil, så har jeg sokkene på nå ja... :himle:
Thyresse
07-01-2005, 17:10
Har du noen gang fått spørsmål om du barberer deg nedentil mens du lå der i stolen da?
Det fikk jeg i dag! Hva i all verden skulle hun vite det for???Jeg synes det gjør så vondt når hårene setter seg fast i bindet :grøss: :fnis:
Men nei, gynekologen min har aldri spurt meg om det. Det er jo så mange som gjør det nå for tiden at han reagerer vel ikke på hverkend et ene eller det andre.
sokkene må være på, synes tær er så stygt.
derfor vil jeg ikke utsette andre for mine.
Jeg har alltid rene og pene sokker på. :fnis:Jeg også.
Jeg synes det gjør så vondt når hårene setter seg fast i bindet :grøss: :fnis::haha: auau!
På om vinteren og av om sommeren!! Så fremt det er sandal vær!!:fnise:
Har sokkene på. Tror egentlig ikke at legen legger merke til om de er på eller av. Ene legen på legekontoret hvor jeg jobber har alltid med seg en av oss legesekretærene på gu slik at vi kan gi han det han trenger og sikkert fordi han da føler seg tryggere med en dame tilstede. Og skal jeg være ærlig så legger jeg ikke merke til om pasientene har på seg sokkene eller ikke.
Hadde jeg kunnet, uten at det vakte for mye oppsikt, hadde jeg hatt vinterjakke, finnlandshette, skjert og hansker på der inne!!! -Og for de som nå er i tvil; sokkene er på!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.