PDA

Vis full versjon : Gravid - eller ikke??

Marilla
09-10-2003, 08:55
Sitter her ganske shaky nå. Tok nettopp den siste graviditetstesten jeg hadde i hus, og var ganske så sikker på negativt svar - igjen... Testet også forrige onsdag og på søndag, og dag er jeg på dag 38. Aner ikke hvor lange sykluser jeg har, for jeg har ikke fått mensen etter at jeg sluttet med pillene enda. Første dag i siste pillemens var 2. september. Og nå sitter jeg her med et blått kryss!!! MEN: Begge strekene i krysset er veldig svake. Kan det være noe feil med testen?? Er så redd for å slippe løs jubelen for tidlig... Mannen skal ta med ny test på vei hjem fra jobb, så får jeg sjekke det en gang til.

Tidl. bruker
09-10-2003, 09:18
På denne siden kan du jo sammenligne testen din!
tester (http://www.pernille.info/testgalleri.htm)

Men for meg så høres det jo ut som du har testet posetiv!
Skal ikke gratulere deg før du er helt sikker!

Lykke til! Håper den er posetiv! :klem:

Villevilde
09-10-2003, 09:19
Den hørtes nå positiv ut på meg. Drister meg å gratulere jeg!!

Marilla
09-10-2003, 09:21
Oi - min ligner veldig på den der "12 dager etter eggløsning"!!! Tusen takk, mamselams! :) Nå er jeg enda mer spent! Og jeg som ikke har meldt meg på noen testeklubb denne måneden fordi jeg regnet med det var altfor tidlig å håpe på positivt resultat!

vilje
09-10-2003, 10:06
Gratulerer!
Supert å se at det er noen som svosjer innom i full fart!
(Har selv superambisjoner om det samme, er ikke så beskjeden (les: realistisk) at jeg har ventet med å melde meg inn i testklubb he he...:balla: )

Tidl. bruker
09-10-2003, 10:18
Da vil jeg også gratulere deg med posetiv test!

Så flott! :klapp:

Nuta
09-10-2003, 10:35
Her er det bare å gratulere ja:D

Pernille
09-10-2003, 10:51
Gratulerer!!

dBy
09-10-2003, 11:14
:kidoki:
Gratulerer!

Må nok inrømme at jeg, som Marilla.... også har planer om et kort opphold her inne! (ikke det at jeg ikke trives! for all del)

Da er det veldig inspirerende å se andre som får + så fort!!

Kos deg med spiren og lykke til videre!

Marilla
09-10-2003, 11:25
Tusen takk, alle sammen! Dere er så gode! :happycry: Selv tør jeg fremdeles ikke juble så høyt, men går rundt med et stort smil om munnen. Men som den evige realist (eller pessimist, som andre vil ha det til) jeg er: Jeg tror det ikke før jeg får det bekreftet igjen - og mye kan selvsagt gå galt... Men jeg krysser alt jeg har for at vi har lykkes og at alt går bra!!

Det er rart med det, men hvis jeg er gravid allerede, blir jeg nesten litt flau. Har nemlig gått rundt og fryktet at jeg ikke kunne få barn i det hele tatt (pga. klamydia for noen år siden)...

Ønsker alle dere andre prøvere lykke til! Dere kommer nok til å høre mer fra meg - om noen dager. Nå drar jeg nemlig snart på helgetur. Og hvis jeg virkelig er gravid, blir det blått støv fra meg til dere! ;)

Jannike_79
09-10-2003, 17:32
:klapp: Gratulerer!!

Klemmer

mowa
09-10-2003, 17:44
GRATULERER:klapp: :klapp:

Nennemor
10-10-2003, 18:26
Gratulerer så mye! :)

annalovinda
12-10-2003, 14:07
Gratulerer fra meg også!

Babe
12-10-2003, 14:23
Gratulerer :klapp:

Monica
12-10-2003, 14:28
Gratulerer kjempe kjempe mye :)

Lykke til videre inn i svangerskapet!! :klapp:

Milly
12-10-2003, 16:37
Gratulerer og lykke til videre.....

Marilla
13-10-2003, 09:50
Tusen takk for alle gratulasjoner! Vel, nå har jeg tatt tre tester - 2 CB-tester og 1 RFSU-test - og alle tre har vært positive. Nå kan jeg vel ikke annet enn å tro på dem. :D Det føles likevel helt utrolig. Symptomene som alle snakker så mye om, merker jeg lite til. Det viktigste symptomet, uteblitt mens, har jeg selvsagt. Ellers merker jeg bare noen stikninger i magen, noe jeg har kjent i flere uker allerede. Brystvortene var fryktelig ømme for et par-tre uker siden, men nå føles puppene heller litt tunge og småømme - ikke noe jeg ville ha reagert på hvis jeg ikke visste jeg var gravid, tror jeg.

Vel, jenter - jeg lovet dere blått støv, and here it comes:

:bs: :bs: :bs:

Ikke vær beskjedne: Forsyn dere grådig, for her skal det skapes en blå bølge! :kidoki:

Masse klemmer fra nygravide

Tossi
13-10-2003, 10:14
Gratulerer!! :klapp: :klapp: :klapp:
Kos deg med spiren, du går en fantastisk tid i møte!

Jeg følger ubeskjedent oppfordringen om å forsyne seg av støv, og fyller alt jeg har av lommer til bristepunktet..!

fiona
13-10-2003, 10:24
gratulerer, gratulerer, gratulerer :klapp: :klapp: :klapp:
kjempegoy at du fikk de til saa fort!!

Smarties
13-10-2003, 19:13
[SIZE=5][COLOR=Red]HIPP HURRA!!! GRATULERER SÅ MYE!! :klapp: :klapp:
Håper du får et problemfritt svangerskap!! ;)

Hilsener fra Smarties! :happycry:

Smarties
13-10-2003, 19:17
GRATULERER SÅ MYE!!!! :klapp: :klapp:
Håper du får et problemfritt svangerskap!

-Smarties som også vil ha baby- :gal2:

Elise
24-10-2003, 11:18
GRATTIS!!!! Kos deg med babyen i magen :gravid:

Marilla
24-10-2003, 16:29
Oj, er jeg flytta hit nå? Det var ikke dumt! :takker:
Er innom for å smuglese hvem flere det har klaffet for siden sist. Moro å se at det er så mange som har blitt gravide i det siste! :)

Det har faktisk ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid enda, men det blir forhåpentligvis bedre når jeg skal til legen neste mandag. Jeg drømte forresten at jeg var på mitt første legebesøk, og så hadde jeg glemt å ta med urinprøve. KRIIISE! *ler*

Får bare :kryss: for at lille embryo trives og koser seg inni magen min.

Og til slutt ønsker jeg alle prøvere :lykketil: ! Detta går så bra, atte! :D

Klemmer fra meg

Tuneland
24-10-2003, 22:08
Gratulerer!:klapp: