PDA

Vis full versjon : Det var bl.a. Solvipect ikke sant...?

Tillefine
04-08-2003, 23:05
Det var bl.a. Solvipekt som kan brukes for å fortynne EL-slimet ikke sant? Hvilke andre typer kan man bruke. Har veldig mye og seigt slim, så da kan vel kanskje det være en idè, eller?

Tillefine

Eliin
04-08-2003, 23:08
Bisolvon kan også brukes! Begge er s.k. slimløsende hostesaft og skal visst hjelpe sædcellene å komme fortere fram dit de må....
Har noen lykkes ved hjelp av hostesaft? Hadde vært interessant å høre deres historie :)
Det var bl.a. Solvipekt som kan brukes for å fortynne EL-slimet ikke sant? Hvilke andre typer kan man bruke. Har veldig mye og seigt slim, så da kan vel kanskje det være en idè, eller?

Tillefine

Pulsatilla
04-08-2003, 23:17

Tillefine

Du kan godt bruke solvipect. Jeg har brukt bisolvon i tablettform noen sykluser, med god effekt. Har da begynt ca 1 uke før eggløsning og forsatt fram til eggløsningsdagen. Har også tykt, seigt slim. Da jeg brukte bisolvon fikk det den rette eggehvitekonsistensen :) ...men gravid ble jeg ikke, da...