Vis full versjon : Ahhrrggg....
Tidl. bruker
07-01-2005, 13:50
I jobben min sitter jeg ofte med kundebehandlig hvor jeg hjelper dem pr telefon. I sted ringte det inn en kunde... som ammet mens hun snakket med meg! Ikke til å ta feil av denne patte/spebarnslyden.
Følelseskalde meg ble helt satt og, irritert, men mest lei meg, og nesten på gråten. Og vi er ikke engang aktive prøvere akkurat nå!
Lenge siden sist gang jeg tillot et slik savn å blomstre opp i bakhodet mitt gitt...
Dette ble jo regelrett sutring.. Nei, glemmer det sikkert fort, nå er det helg!
GOD HELG!
Lara Croft
07-01-2005, 13:54
Neimen huff da Elinor! Jeg skjønner deg veldig godt! Det finnes jo ikke noe som bringer frem morsfølelse/instinktet i oss damer enn "ammelyden" Når man hører lille nurket kose seg og smatte på mors bryst. Jeg begynner nesten og grine bare ved tanken jeg....:rørt:
Vil gi deg en stooooor klem Elinor! :klemme:
Tidl. bruker
07-01-2005, 14:12
Er ikke noe god følelse dette nei.:stakar:
Men man må bare få det ut , da føles det ihvertfall litt bedre etterpå.
Håper du får en fin helg uten store bekymringer og tungsindige tanker :jupp:
Sender deg en stor varm :klem: jeg......
Vil bare gi deg en god klem jeg :klemme:
God Helg!!
Uffda.. :comfort:
Jeg bare lurer på hvorfor i svarte hun måtte ha den greia i puppen mens hun pratet i telefonen? :undrer:
God helg, Elinor-vennen! - og god tur.. :blunk:
:klemmer:
Neimen huff da Elinor! Jeg skjønner deg veldig godt! Det finnes jo ikke noe som bringer frem morsfølelse/instinktet i oss damer enn "ammelyden" Når man hører lille nurket kose seg og smatte på mors bryst. Jeg begynner nesten og grine bare ved tanken jeg....:rørt:
Jeg for min del føler meg mer :kvalm:, men det kan henge sammen med at jeg er et bittert, misunnelig beist. :knegg:
Synes det er unødvendig å holde på sånn i en formell telefon! :kone:
:klemme:
Jeg for min del føler meg mer :kvalm:, men det kan henge sammen med at jeg er et bittert, misunnelig beist. :knegg:
Jeg blir også litt småkvalm - og jeg har ammet selv! :nikker:
Følte imidlertid ingen trang til å henge i telefonen mens beistet patta..
-like lite som jeg føler det naturlig å prate i trådløs telefon mens jeg er på do! :spy:
Huff Ellinor...:stakar: Hun kunne heisa inn puppen mens hun pratet i en formell telefon ja!!
Håper du får en kjempe fin helg!!! Uten lyder av pattende pupper...
:klemme: fra Runa!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.