PDA

Vis full versjon : Pergo og hodepine?

Elinblu
09-10-2003, 13:12
Hei, Pergo-venner!

Er det noen av dere som har vært plaget med hodepine de dagene dere har tatt pergo? Dette er min andre runde, og jeg kan ikke huske at det var slik sist... Har hatt det slik på pilledag 3 og 5 (i dag), altså ikke hele tida (gudskjelov). Smertene sitter på den ene siden av hodet, liksom "inni der" et sted, og er av typen som gjør at man nesten blir kvalm. Paracet later ikke til å bite på dem... :trist2: Noen som har liknende erfaringer?

(Det er mulig at en forkjølelse kan ha skylda, men det pleier ikke å være så intenst!)

Hilsen Elinblu

Pulsatilla
09-10-2003, 13:22
...joda, jeg har hatt tendenser til hodepine når jeg har tatt pergo. Merket det ikke nå på siste kuren, men de to første var vonde, ja. :trist2:

Paracet hjalp ikke på meg heller, og noe annet turde jeg jo ikke ta som den samvittighetsfulle prøver jeg er, så det var bare å bite tennene sammen ;) - Som en liten trøst kan jeg nevne at det var bare de dagene jeg tok pillene jeg hadde hodepine, ikke etter jeg var ferdig med dem.

rosen
09-10-2003, 13:30
Jeg også fikk vondt i hodet på tabelett nr 3, 4 og 5. i første pergokur. Ingenting på pergokur nr 2.

silja
09-10-2003, 21:02
1. Pergo kur var :skrik: masse hodevondt når jeg tok tabl. og før mensen. 2.og 3.kur har ikke vært så ille.

Lena
09-10-2003, 22:31
Hei! Jeg trodde også at jeg kanskje brygget på en forkjølelse, men den gang ei... heldigvis!

Lykke til med kur nr 2!

hilsen Lena

Elinblu
10-10-2003, 18:19
Takk for alle svar! Ble ferdig med kuren i går, og hodepinen er heldigvis borte nå. Derimot har jeg fått en annen bivirkning: et par kviser i trynet :sint: Ja ja, det er vel bare å smøre seg med tålmodighet (og dekkstift?) og vente på EL om en ukes tid!

God helg til pergodamene!

Elinblu