Vis full versjon : "dumme" leger...
Her har jeg gått og ventet i spenning på en +, tante er 8 dager forsinket! Så snakket jeg med en lege jeg jobbet med i dag om en MR jeg ikke fikk tatt p.g.s mulig graviditet. Han sa med en gang at jeg ikke kunne være gravid! Fordi siste mens var 1 des og el var ca 15...da skulle testen vært + rundt juletider sa han. Jeg ble så skuffet, har jo hatt symptomer også. Men han er en dyktig og erfaren lege, så jeg tror vel egentlig han har rett! Men :kryss: for at han tar feil, og jeg kan slenge det i hans ansikt slik han slengte til meg..... Noen ganger er leger veldig dumme...:bokse:
Har du testa da? Du skulle bare gjort det klart for han at det er du som har peiling på kroppen din, ikke han!! :lykke:til
Har testet...senest i dag tidlig.....:skuffet: Men jeg er helt enig med deg, det er min kropp. Hva han har lest i en bok kan han ha for meg....
:test!: :test!: sier jeg ja!!!!! Så kan du slenge fakta tilbake hvis du er heldig hehe..
:test!: :test!: sier jeg ja!!!!! Så kan du slenge fakta tilbake hvis du er heldig hehe..
ops!!!!:rødme:
Dette er det dummeste jeg har hørt!!!! Jeg er en av dem som ikke ville testet positivt før nå hvis jeg hadde samme syklus som deg. Jeg tester ikke positivt før ca en uke etter IKM, og jeg har hørt om de som må ha 2-3 uker over IKM før de tester positivt. Jeg spurte legen min om dette, og hun sa at det er store, normale variasjoner i hvor mye Hcg man produserer, selv om de fleste tester riktig på IKM. Så ingenting er sikkert ennå....
Lykke til! :kryss:
Noen leger vil bare ha skryt og vise at de er "verdensmestre" ...har jobbet med en del forskjellige leger så det vet jeg! Håper inderlig jeg tester pos, da skal han få vite det...:glis: Hvis ikke :tante: kommer i løpet av helgen tar jeg en ny mandag morgen....
Tommeline81
08-01-2005, 14:35
Kan jo også hende at EL var forsinket(hvis du ikke er 100% sikker på når den var da) og at det er grunnrn til at du ikke har fått pos test eller tanta. Håper du tester pos neste uke :kryss: .
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.