PDA

Vis full versjon : hvorfor

KE@
09-01-2005, 01:08
sliter vi sånn med å lage nummer 2, når nummer 1 satt som et skudd?

er litt skuffet over kroppen min for tiden :vetikke:

student31
09-01-2005, 02:33
Kjenner meg igjen i det du skriver. Har to barn. Første var ikke planlagt, andre satt på 1 pp, men nå streiker kroppen helt... :vetikke:

Jeg også spør meg selv hvorfor.

Vil gi deg en god :klemme: og ønske deg LYKKE TIL!!

Håper du snart får :Positiv: .

:klemme:

KE@
10-01-2005, 18:54
Heisann, og takk for svar!

Det er dårlig gjort at kroppen sttreiker sånn helt plutselig :mumle:

Har dere prøvd lenge på nummer 3?

Ser du er igang med kilokrig du og, lykke til ;)

Elise
10-01-2005, 18:57
Det hender at f eks hormonbalansen endrer seg etter en fødsel. Det kan være en av åsakene til sekundær infertilitet.

Kornelia
11-01-2005, 21:31
Du er nok ikke alene med de tankene der. :klemme: Lykke til. Snart blir det :Positiv: skal du se. Ikke gi opp!

KE@
17-01-2005, 17:34
Du er nok ikke alene med de tankene der. :klemme: Lykke til. Snart blir det :Positiv: skal du se. Ikke gi opp!

takk det samme :D

Cae
17-01-2005, 18:11
Vi er fler....
Førstemann satt på første førsøk, mens vi nå har prøvd siden 2002...Man blir så uttrolig oppgitt når man aldri får klaff! Vi har nå bestemt for å ikke "prøve så hardt".Tross alt er vi jo inmari heldige som har et barn allerede!!! Tenk på alle de som ikke har noe barn og som sliter...DET må være tøft det!
Lykke til! Vi får bare :kryss: for at det blir søsker på små-folka våre!

Starlight
26-01-2005, 22:15
Dette har jeg også lurt på. Førstemann kom fortere enn svint, men nestemann er ikke så lett...
Nå har vi prøvd i over 3 år, og må ærlig innrømme jeg begynner å bli lei :mumle:
Er hvertfall glad vi har fått han vi har!

Arja
03-02-2005, 08:48
Fordi det ikke alltid skal være så enkelt vel....... Må si at jeg fikk nesten "sjokk" da nr. 4 ikke satt på første forsøk!!!!! :shock: Alle de andre gjorde jo det.....

Eks., når nr. 3 var under planlegging, så sluttet jeg med pillen i mai og da mensen ikke kom til kl. 9 om morran den 8 juni, visste jeg at jeg var gravid! Fikk alltid mensen på datoen og tidlig tidlig på morran!! Tøft!

NÅ varierer den med et par dager, og jeg er dessuten i 6 PP. Tror også at vi som har hatt lett for å bli gravide og har barn fra før,lettere blir oppgitt over ikke å lykkes med en gang. Vi forstår liksom ikke hva er det som skjer nå da??!!....:mumle:

Bare fortsett å prøv du, vi er mange i samme båt her inne.....( heldigvis):klemme: