Vis full versjon : Vi er nå aktive prøvere!
Kala og Kalus er nå offisielt blitt aktive prøvere. Vi hadde egentlig ikke tenkt å prøve før litt lenger ut på våren, men nå satser vi på et høst-barn. Grunnen er at vi muligens må reise til Utlandet (der Kalus kommer fra) neste vinter pga familiære forhold. Det hadde jo vært fint å kunne vise frem familiens første barnebarn da!
Selvfølgelig vet vi at det skal litt til for at det skal klaffe med en gang. Jeg vet ikke en gang når eggløsning er, siden jeg sluttet på pillen for ikke lenge siden.
Vi krysser fingrene i hvertfall!
Tidl. bruker
09-01-2005, 13:45
Velkommen som aktive prøvere :blomst:
Håper dere er av de heldige som klaffer raskt, ønsker dere lykke til i tiden som kommer..
:klemme:
Tusen takk Tini 2.
Jeg håper selvsagt også dette skal gå fort. Mulig at det er naivt..etter å ha lest på disse sidene en stund, så virker det uendelig vanskelig å få det til...mister nesten motet, jeg..men man vet jo ikke før man har prøvd, ikke sant..?
Tidl. bruker
09-01-2005, 14:22
Noen er jo heldige og får til dette uten så mye planlegging, mens det er mange her som har brukt mange år.
Det er jo slikt man ikke vet før man har prøvd, desverre..Mange får nr en på første forsøk også bruker de flere år på neste, så det kan jo og forandre seg..
Håper dere er av de heldige, hvis ikke er det jo masse nyttig å lære her inne mens man prøver. Her inne er ingenting uprøvd ihvertfall:fnis:
:klemme:
Hei på deg Kala!
Håper dere får det fort til da!!!!
Her er det hvertfall koeselig og lærerikt å være.
Velkommen!
Heisann kala!:vink:
Velkommen i klubben!! hehe...:fnise:
Masse :lykke: til!!!
Lykke til med prøvinga! :kryss:
Velkommen og lykke til! Håper oppholdet her inne blir kortvarig!! :kryss:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.