Vis full versjon : Enda et tantebesøk...
Da var spottinga på plass og menssmertene sitter som de skal...
Jeg tror jeg blir smårar snart. Kjenner jeg har distansert meg litt fra dette, men alikevell er det mange tanker som svirrer i hodet i dag.
Skal det aldri klaffe for oss igjen?
Blir Knerten enebarn for bestandig?
Hvorfor klaffer det ikke når vi :sex1: dagene rundt EL?
Hva er galt?!!!
Det er så kjipt, her blir venner og kjente gravide på 1-2-3. På første forsøk og nesten før de begynnre å planlegge....
Bare et lite tankesukk fra meg i dag...
Huff, så leit. Vil bare gi deg en :stakar:
Like kjipt hver gang... sukk! Ville bare gi deg en klem og :kryss: for at det skjer snart!!!!!
uff. :( :comfort:
Vil bare gi deg en god :klemme:
Huff så trist... Alltid en nedtur når den hersens tanta kommer uinvitert på besøk:mumle: ... Sender deg en gooood klem jeg..:klemme:
*Blomsten*
09-01-2005, 21:07
Hei,
Så leit. Jeg håper det klaffer for dere snart! Ja, for det er leit å oppleve at alle andre "klarer" det, mens man selv strever. Dessuten så er MA/SA'er vanskelig å takle, spesielt hvis graviditeten har gått så langt at man har begynt å glede seg, magen har begynt å vokse.
Uansett...lykke til videre...og håper at dere er en av de som får oppfylt ønsket om et lite nurk i løpet av 2005 i løpet av kort tid :kryss: ....
Tusen takk for gode klemmer og støtte, det er så godt å få litt forståelse og noe gode ord når dagene blir kjipe.
Nå er det bare å vente :morgen: på IVF om ca 3 måneder, men mest av alt håper jeg jo at det kan klaffe før den tiden... Selv om jeg har lite tro på det...
Tidl. bruker
10-01-2005, 12:22
Been there... Selv om jeg nå vet 'diagnosen' min, holdt vi på lenge på samme måte - temping, el-tester, sex på kommando og telling av dager. Jeg hadde en utredende laparaskopi i sept 01 og ble gravid i den 2. syklusen etter. :rørt: Hadde resepter, avtaler og alt i skapet i påvente av neste mens og forsøksstart. Det ER mulig - hold ut! :kidoki:
:klemme: Ville bare gi deg en klem! :stakar:
Kornelia
11-01-2005, 21:33
Vet akkurat hvordan du har det :vetikke: Men ikke gi opp - snart blir det baby på deg og oss andre her inne :kryss:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.