Vis full versjon : Hjelp meg!
Uregistrert
09-10-2003, 20:19
Jeg har nok et noe puritansk syn på seksualitet, bare så det er sagt, men nå prøver min mann og jeg og få barn. Helt fra vi startet forholdet vårt har han mast om å få "komme" i munnen og ansiktet mitt. Han vil også gjerne at jeg skal svelge sæden hans. Frem til nå har jeg vegret meg for dette, og har enda ikke latt ham slippe til. Nå som vi prøver å bli med barn fant mannen min en forskningsrapport på VG nett som sier at det er sundt å drikke sæd mens man prøver å bli gravid. Det ville miske risikoen for svangerskap utenfor livmoren, for kroppen vender seg til "fremmedlegionærene". Derfor ønsker jeg nå å oppfylle min manns ønske. Kan noen være så snill å dele sine erfaringer med meg? Smak, konsistens, teknikk o.s.v. Jeg er så nervøs! På forhånd takk.
Jeg har nok et noe puritansk syn på seksualitet, bare så det er sagt, men nå prøver min mann og jeg og få barn. Helt fra vi startet forholdet vårt har han mast om å få "komme" i munnen og ansiktet mitt. Han vil også gjerne at jeg skal svelge sæden hans. Frem til nå har jeg vegret meg for dette, og har enda ikke latt ham slippe til. Nå som vi prøver å bli med barn fant mannen min en forskningsrapport på VG nett som sier at det er sundt å drikke sæd mens man prøver å bli gravid. Det ville miske risikoen for svangerskap utenfor livmoren, for kroppen vender seg til "fremmedlegionærene". Derfor ønsker jeg nå å oppfylle min manns ønske. Kan noen være så snill å dele sine erfaringer med meg? Smak, konsistens, teknikk o.s.v. Jeg er så nervøs! På forhånd takk.
Pernille
09-10-2003, 20:30
Har lest om denne forskningsrapporten før, og det var bred enighet om at den var skrevet av en mann til fordel for menn..! :lol: Altså for utrolig til å kunne være sant.
Jeg syns ikke du skal gjøre noe du ikke er komfortabel med, selv om det ville glede mannen din! For å sette det på spissen og gjøre det motbydelig - ville han spise dritt hvis du ba ham om å gjøre det bare fordi du tenner på det?!?
Hei... Jeg kan godt forstå at du er nervøs jeg... Men jeg vil bare si at hvis dette er noe du ikke ønsker selv så skal du ikke gjøre det heller!
Jeg pleide å gjøre det før,men har sluttet med det fordi jeg en dag ikke klarte det mer...
Er litt vanskelig å forklare smak og konsistens kanskje... Syns smaken varierer litt fra gang til gang jeg... Men en ting hadde det iallefall felles og det er at det langt ifra var noe særlig behagelig!
Det kan jo hende at du ikke får det på denne måten og uannsett hva du bestemmer deg fior å gjøre så vær så snill å ikke gjør det pga press!
Lykke til med prøvinga :)
Hei sann ! Vil bare si at jeg ikke synst du skal gjøre noe som du ikke liker. Selv om det kan føre til at man blir mer mottagelig til sæden.( Noa jeg absolutt ikke tror er sant). Det er din kropp og du bestemmer, uansett hvor mye du elsker han. Jeg har sagt klart fra til min kjøre mann som jeg elsker over alt at dette ikke er aktuelt for meg. Og det respekterer han. Håper du kan ta dette opp med din og få han til å forstå at du ikke liker det. Lykke til uansett, håper sæden finner den riktige veien....... og at du får en liten spire
En stor :klem: til deg
Jeg har gjort det en gang og syns det var helt grusomt. :spy: Aldri mer!
Dersom du vegrer deg for å gjøre det syns jeg du skal la være. Grunnlaget er i allefall veldig tynt syns jeg.
Og at det øker sjansen for graviditet har jeg ingen tro på.
Uregistrert
09-10-2003, 23:46
Du er nok ikke den eneste som ikke har sansen for sæd på steder der det "ikke hører hjemme".
De få gangene jeg har prøvd å gjøre noe med munnen har det vært på betingelse av at han IKKE kommer mens munnen / ansiktet mitt er innen spruteavstand.
Ikke gjør noe du ikke er komfortabel med.
(hvis du vil "lære" deg å gjøre det så begynn i alle fall i det små med å bli kjent med "den" på dine premisser)
Lykke til med barnelaging!
Jeg kan ikke forstå hvilket utbytte mannen din skal ha av dette dersom det er noe du ikke ønsker å gjøre og har gitt klart uttrykk for det. :uffda:
Jeg tviler sterkt på at du vil klare å svelge sæden uten at du er gira på å gjøre det, og om du klarer å svelge kan det føre til brekninger hos deg. Hvem tenner vel på det?
Nei, vet du hva! Dersom du ikke føler deg komfortabel med å gjøre slike ting bør du gi klar beskjed, og han bør respektere dette.
At det skal hjelpe på fertiliteten å svelge sæd betviler jeg sterkt, men harikke nok grunnlag å uttale meg på her.
Uansett får du ha lykke til med det du velger å gjøre. Husk at seksualiteten er noe begge har utnytte av i et forhold, og da er det viktig at en ikke overkjører hverandre.
Jeg har 3 velskapte barn + 2 SA`er bak meg...og bare så det er sagt jeg har aldri svelget en hel utløsning med sæd :uff: ...har "smakt" bittelitt v/oralsex og aldri om jeg vil svelge det med vilje...usj ekkelt..:latter:
Så jeg synes at hvis du skal glede mannen din ved å tilfredstille denne lysten hans, så gjør det fordi du vil og ikke pga bebis-produksjonen ;)
Tror nok dere klarer det fint uten jeg..
Lykke til..
Klem fra meg
Nei gjør nå for all del ikke det når du ikke har 100%lyst! Min kjære og har luftet at han har lyst til disse tingene,er vel noen mannefantasier.. men jeg har sagt plent nei!er to ting jeg aldri kommer til å gjøre,det er å la han komme i munnen min og analsex.. (det siste er vi begge veeeldig enige om heldigvis):)
Virker som noe du har kviet deg for lenge,og ikke har spes lyst til og da kan jeg ikke tenke meg annet enn at når du først får alt i munnen så kan det jo hende du får brekninger eller spyr.kanskje ikke akkurat den ideelle sengekosen..;) .eller kanskje får du så avsmaken på alt som har med oralsex å gjøre etter dette..
Hvis du hadde spurt han om han ville gjort det samme på en annen mann så hadde nok svaret vært nei..tåpelig eksempel da hehe,men smaken hadde jo vært den samme for dere begge...Han elsker deg vel like høyt selv om du ikke gjør dette:)
Lykke til uansett valg!
Har lest om denne forskningsrapporten før, og det var bred enighet om at den var skrevet av en mann til fordel for menn..! :lol: Altså for utrolig til å kunne være sant.
Jeg syns ikke du skal gjøre noe du ikke er komfortabel med, selv om det ville glede mannen din! For å sette det på spissen og gjøre det motbydelig - ville han spise dritt hvis du ba ham om å gjøre det bare fordi du tenner på det?!?
Skriver under på denne!
hei du :mervink:
Må si meg enig meg camilla,ikke gjør noe du ikke har lyst til.
Mannen min har å et lite ønske om dette,men jeg vil ikke,å da respektere han det.Går jo på gjensidig respekt synes jeg.
Lykke til med prøvinga :)
Klem fra Emilie :vink:
annalovinda
12-10-2003, 13:07
Hvis du hadde spurt han om han ville gjort det samme på en annen mann så hadde nok svaret vært nei..Godt poeng, Camilla!
Jeg har gjort det mange ganger, og jeg likte det godt før. Nå liker jeg det ikke så godt lenger, men det er mye fordi sæden smaker så forferdelig salt, og er det noe jeg ikke orker er det (for mye) salt. :)
Konsistensen er omtrent som tynn vaniljesaus, så det er ikke noe problem.
Dine puritanske synspunkter på sex er DINE, og de synes jeg skal respekteres. Jeg synes du skal gjøre som DU føler for, og ikke la deg presse til noe du ikke vil.
Og som sagt, jeg synes Camilla har et særdeles godt poeng...
Må si at jeg ikke er helt enig i at det er ett samenlignbart poeng det at mannen hadde svart nei om han hadde blitt forespurt å svelge en annen manns sæd!
Jeg vil tro og håpe (for hennes skyld) at mannen er hetrofil.............!
Det er da stor forskjell å yte seksuelle øvelser på en av samme kjønn og en av motsatt kjønn hvis man er hetrofil!
Er ellers som jeg tidligere skrev enig i at du ikke må gjøre noe du ikke er komfortabel med.
Solstråle
12-10-2003, 14:17
Hei på deg!
For all del ikke gjør noe du ikke vill, det kan ødelegge ditt forhold til sex.
Vi er nok litt like her. Jeg har aldri sugd( bare kjærlighet på pinne), ikke blitt sprutet på verken her eller der. For jeg føler det ekkelt/klissete, og ikke renslig. Men jeg har en :bryn: som forstår meg og ikke tvinnger meg til noe jeg ikke vill.
Ikke gjør det viss du ikke vill. :mhmm:
Lykke til med :sengekos: som skal bli :birth:
Kan du ikke be ham om å drikke et glass med sin egen sæd da? Kan hende han fort vil droppe det temaet etter det.
hehe.. Ble godt lesestoff ditte her :) :) :)
Vil bare si at du ikke maa gjore noe du ikke vil... iallefall naar det gjelder noe slikt! samboeren min var ogsaa litt keen paa ditta der, men etter aa ha brukt lang tid paa og overtale meg,for saa aa ha ei som ligger og brekker seg i senga senere saa ble ikke helt hannes fantasi oppfylt :lol: jeg tror at for aa kunne klare aa svelge ditta greiene der saa maa du selv ha lyst...
e provde og provde men fikk det bare ikke ned :spy: :spy: :spy:
off.. nei no blei e daarli i magen....fyttikattta...
GOOD LUCK!
Nennemor
12-10-2003, 20:02
På den annen side damer, dere som påstår at brekninger og oppkast ikke akkurat fremmer sengekosen, ville det ikke være et poeng å gjøre det da? Etter å ha blitt spydd på i senga fordi han tvinga sin kjære til å gjøre noe som bød henne i mot, ville ikke mannen da bli rimelig spak og droppe dette gnålet én gang for alle? :luring:
Jannike_79
12-10-2003, 20:21
På den annen side damer, dere som påstår at brekninger og oppkast ikke akkurat fremmer sengekosen, ville det ikke være et poeng å gjøre det da? Etter å ha blitt spydd på i senga fordi han tvinga sin kjære til å gjøre noe som bød henne i mot, ville ikke mannen da bli rimelig spak og droppe dette gnålet én gang for alle? :luring:
:fnis: Veldig godt poeng Nennemor!! :knegg:
:fnis: :nikker: Burde sette en stopper for gnålet det ja!!
Pernille
12-10-2003, 21:36
:fnis: Godt poeng, ja.
Får bare håpe han ikke er av den typen som tenker at det blir bedre med litt øvelse og/eller tilvending..? http://home.no.net/emedogto/gale/gal.gif
Jeg personlig ville ikke risikert det... :grøsser:
Uregistrert
14-10-2003, 05:52
Hei på dere!
Min mann var tidligere også svært opptatt av at jeg skulle svelge sæden hans etter oralsex. Har i grunn aldri likt verken smaken eller lukten så etter noen gangers forsøk bestemte jeg meg for å gi min mann en smaksprøve. Jeg beholdt sæden i munnen (han trodde jeg hadde svelget den) å ga meg til å kysse han. I det samme så lot jeg han få hele "suppa" si i retur i sin egen munn!! Reaksjonen ble sterkere enn jeg hadde forventet, han spydde rett ut i sengen!! Men en ting er sikkert, han spør ALDRI mer om jeg vil svelge.
En annen ting. Min tidligere kjæreste hadde alltid ønske om å sprute sæd i ansiktet og håret mitt.. Sånnt forstår jeg absolutt ikke, hva i all verden er poenget med det?? Dem som har fått det i håret vet hvor dritt det er å få ut det klisset. Forøvrig ble forholdet brått slutt etter ett kinobesøk hvor min kjæreste satt ved sidenav meg å runket i smug, noe jeg ikke merket før jeg så det gikk for han å damen foran fikk hele suppa i bakhodet...!!!
Solstråle
14-10-2003, 07:59
Forøvrig ble forholdet brått slutt etter ett kinobesøk hvor min kjæreste satt ved sidenav meg å runket i smug, noe jeg ikke merket før jeg så det gikk for han å damen foran fikk hele suppa i bakhodet...!!!
Dæven for en gris!!!
Og ikke minst stakkars dame. Du kjenet vel ikke fyren da dere gikk
ut.
[QUOTE=Uregistrert]
Jeg beholdt sæden i munnen (han trodde jeg hadde svelget den) å ga meg til å kysse han. I det samme så lot jeg han få hele "suppa" si i retur i sin egen munn!! Reaksjonen ble sterkere enn jeg hadde forventet, han spydde rett ut i sengen!! Men en ting er sikkert, han spør ALDRI mer om jeg vil svelge.
Forøvrig ble forholdet brått slutt etter ett kinobesøk hvor min kjæreste satt ved sidenav meg å runket i smug, noe jeg ikke merket før jeg så det gikk for han å damen foran fikk hele suppa i bakhodet...!!![/QUOT
:latter: :latter: :latter:
Jannike_79
14-10-2003, 17:51
Hei på dere!
Min mann var tidligere også svært opptatt av at jeg skulle svelge sæden hans etter oralsex. Har i grunn aldri likt verken smaken eller lukten så etter noen gangers forsøk bestemte jeg meg for å gi min mann en smaksprøve. Jeg beholdt sæden i munnen (han trodde jeg hadde svelget den) å ga meg til å kysse han. I det samme så lot jeg han få hele "suppa" si i retur i sin egen munn!! Reaksjonen ble sterkere enn jeg hadde forventet, han spydde rett ut i sengen!! Men en ting er sikkert, han spør ALDRI mer om jeg vil svelge.
En annen ting. Min tidligere kjæreste hadde alltid ønske om å sprute sæd i ansiktet og håret mitt.. Sånnt forstår jeg absolutt ikke, hva i all verden er poenget med det?? Dem som har fått det i håret vet hvor dritt det er å få ut det klisset. Forøvrig ble forholdet brått slutt etter ett kinobesøk hvor min kjæreste satt ved sidenav meg å runket i smug, noe jeg ikke merket før jeg så det gikk for han å damen foran fikk hele suppa i bakhodet...!!!
:fnis:
:knegg:
:skratte:
SKikkelig god underhodning de historiene dine der.. Skikkelig gris han eksen din ja..
Tenk å sitte på kino og plutsetlig få en ladning i bakhodet da!!! :spy:
For en gris, hadde blitt super flau OG sint! :sinna:
Smak, konsistens, teknikk o.s.v. Jeg er så nervøs! På forhånd takk.
Vil først også signere videre på Pernilles innlegg!:kidoki: Veldig viktig!
Vedrørende mannens gledesdråper: :ysperm: :xsperm: :hm:
Smak og konsistens varierer fra mann til mann, og den varierer også hos samme mann - fra gang til gang. Kanskje dette har med hva slags mat han har inntatt, på lik linje som hos oss kvinner.:) Teknikk ift oralsex er vel noe en best kan formidle til hverandre, om hva som er bra og hva som ikke er så bra - og som en da igjen styrer unna. Og da er jo noe av poenget borte, når det er totalt blottet for gjensidighet, som for deg. (jmfr. Pernilles svar)
Ellers så har jeg også lyst til å nevne at det er mange kvinner som også liker oralsex med mannen, inklusiv hele prosessen du nevner med orgasmen. Kvinner kan også få kraftige orgasmer ved oralsex, og kan noen ganger også ejakulere med mye væske (g-punkt stimulering). Disse sekretene våre ( både kvinners og menns) har vi jo :_plystre: ikke helt kontroll på, dessuten er de også en naturlig del av sexakten...
(Men vi kan heldigvis kontrollere hvor vi ikke vil ha mannens gledesdråper! )
Ellers så vil jeg bare gjenta noe en sexolog sa i et debattprogram; er begge parter gjensidig enig, og nyter akten, så er det hverken motbydelig eller perverst om det er opp eller ned, foran eller bak, eller hva det nå måtte være...
Ta først og fremst vare på deg selv, og ikke press deg gjennom grenser før du evt føler du er klar for det!
Lykke til!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.