PDA

Vis full versjon : SnartPappa har blitt et lukket forum igjen

Pernille
11-01-2005, 00:47
Prøving er noe som gjerne opptar jenter i større grad når det gjelder å prate om temaet.
Gutta har imidlertid også behov for å prate om temaet, og siden vi jenter ofte skravler mye når vi prater om ting som interesserer oss og dermed har en tendens til å overkjøre gutta, ble det i sin tid laget et eget forum hvor hensikten var at gutta skulle få prate uforstyrret.
Dessverre har deres eget "private" lille forum til tider blitt innvadert av jenter, så vi har nå sett oss nødt til å stenge det for posting av vanlige registrerte brukere, altså jentene.
SnartPappaene har blitt/blir overført til en nyopprettet brukergruppe - SnartPappa - som har skrivetillatelse her, slik at de igjen får prate i fred.

Jeg ber evt SnartPappaer som ikke har blitt overført til SnartPappa-gruppen ennå om å sende meg en PM slik at jeg kan få fikset overføring.

mvh
Pernille - hjelpeadmin

Pernille
31-01-2005, 18:14
Jeg ber evt SnartPappaer som ikke har blitt overført til SnartPappa-gruppen ennå om å sende meg en PM slik at jeg kan få fikset overføring.Dersom nicket deres vises i blå skrift, så er det et tegn på at man allerede er overført til SnartPappa-gruppen. Det er kun de som har nick i svart skrift som trenger å sende meg PM.

....bare en liten etterpå-snar-istedenfor-føre-var-opplysning. :flau: