Vis full versjon : Akupunktur
Krepsejenta
09-10-2003, 22:37
Hei :)
Lurer på litt om noen har erfaringer med akupunktur jeg mht barnløshet og menstruasjons smerter... :uff:
Hva det koster totalt og hvor lenge man må være inne ad gangen....Og hvor mange timer man må ha... Hvor settes nålene....?
Og til slutt..Kan noen anbefale en bra en rundt sånn ca vest for Oslo... ;)
Håper på svar!!!!
Ha en fortsatt fiiin kveld folkens :D
Heisan!
Har ingen erfaring med akupunktur iforbindelse med menstrasjonssmerter men jeg går til ukentlig aku-behandling for barnløshet. Jeg går på Skøyen Naturmedisinske Klinikk (ligger i Karenslyst alle) hos en liten kinesisk dame som har studert akupunktur i mange år på Universitetet i Shanghai. Hun virker veldig dyktig. Det koster 600,- for første gang, deretter 350,-. Behandlingen tar ca. 1 time pr. gang. Nålene for skal forberede kroppen på en graviditet settes i overgangen mellom stortå og neste største tå (vet ikke hva den heter :uff: ), noen nålen oppover bena, 1 til 3 nåler i livmorområdet (avhengig av hvor i syklusen du er) og nåler mellom tommeltott og pekefinger. Disse nålene skal stimulere systemet til å åpne kanalene i kroppen, gjøre slimhinnene i livmor tykkere og få kroppen til å slappe av. Årsaken til vår barnløshet er sambos nedsatte kvaliet, men jeg ble såvidt gravid for 2 uker siden men mistet like etterpå. Vi tolker det positivt og at sædkvaliteten er på vei oppover. De regner med at man må ta behandlinger i 2-3 måneder før den begynner å virke.
Telefonnummert til Skøyen er: 22 12 30 76 dersom dette er interessant for deg!
Lykke til ;)
Hilsen fra Julie :vink:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.