Vis full versjon : spennende
Hallo gutter/menn.:hyper:
Lurer på om dere er akivt med i testingene til deres bedere halvdeler?
selv så begynner jeg å bil ganske kjent med den tingen som sitter mitt mellom bena på min fru, som jeg kun brukte til en ting før. Utrolig :shock: at det er så mye rart der inne... Har lært om både livmortapp og you name it.
Har blitt litt hekta på dette her jeg også, etter at min fru (Stefany,forresten må jeg legge til at det er verdens beste frue:rørt: ) er mye inne her får og rådføre seg med andre
Tester med både :egget: løsningstester og graviditstester er faktisk meget spennende.
Er det noen av dere som er med på noe av dette?
mokkimann
13-01-2005, 08:01
om vi er med på testingen??.. er ikke til å unngå her i huset. nå har vi lykkest nå, men i testeperiodene har huset vært oversvømt av tester (har en testegal samboer, da..), tatt bilder av de, lagt de ut på nettet... Du kan trygt si vi lærer en god del om damenes anatomi, ja.... :lol: .. bli jo litt hekta, da.. :rødme:
GubbaLong
13-01-2005, 22:17
Ja, det er ganske utrolig hva enn lærer om kvinne kroppen.. så masse jeg ikke kan huske ble nevnt i biologitimene på ungdomsskolen, da var det mer sånn ;" å her er da et bilde av kvinnekroppen... *kremt host* .. å så går vi over til bladrøttenes spennede liv" .. :vetikke: .. er det rart vi er uvitende?
Prøver å være med på alle kontroller ol., syntes det er viktig for oss begge.. spessielt siden jeg føler at det kan være vanskelig å til tider å forstå hva min kjære går igjennom.. da gir det ekstra mye å kunne være med som støtte! :snill: ..
Mannen til Ønskemamma
02-02-2005, 10:24
Hei!
Vi er i startgropa med nesespray og skal ha første time på sykehuset 22.02 - jeg har selvfølgelig meldt fra til sjef på jobben at det kommer til å bli endel fravær de neste mnd. fordi kona ønsker at jeg skal være med på alle undersøkelser. Jeg er "redd" jeg kan bli litt sjalu hvis det er en mann som skal titte inn der bare kona og jeg skal ha tilgang.
Ellers er det bare å stille opp på godt og vondt - "bivirkningene :mumse: vi har lest så mye om har satt igang 8 timer etter første dose nesesparay - placebo effekt" så da har det vært viktig å fokusere positivt å ligge lavt i terrenget å flytte fokus hvis tempraturen begynner å bli høy.
Klart det er viktig å være endel av hele denne prossessen, fordi hvis vi lykkes å barnet vil vite hvor pappa var, kan vi si at du var et ønskebarn og mamma og pappa var der hele veien å fulgte deg opp.
Stå på og lykke til.
mokkimann
05-02-2005, 13:09
Er det noen som skal i gang med assistert befrukning, så kan de glede seg... :glis: :rødme: . Da blir du kjent med spennende områder som å telle , måle størrelse på eggposer, tykkelse på slimhinner..... direkte overført på tv.... :klapp:
Mokkis signatur oppsummerer det veldig greit.. : "uassistert befrukning er oppskrytt" :geiper:
gled dere...
Månemannen
05-02-2005, 13:15
Joda, følger med sånn litt av og på. Vi har prøvd å roe ned på kontrolleringen, er så lett å bli stressa av det. Men har begynt å rote rundt her på forumet ganske mye i det siste, og det er jo igrunnen ganske koselig...:rødme:
Vi har også fått innvilget IVF, og skal inn rett over sommeren ser det ut til, det blir ganske artig. Jobber med kjemi/biologi selv, så da kan jeg jo forstå litt mer av hva disse legene snakker om selv. Men jeg tror nok det blir en påkjenning å gå gjennom det, Måne kan til tider (les: ganske ofte) bli litt :hyper: hun også...
Uansett: :kryss: til dere alle, og husk en :sex1: om dagen skaffer bolle i magen...:glis:
Trillegutten
08-02-2005, 19:19
Er så absolutt spennende ja. Sambo (LilleTrille) og jeg venter på å teste etter første Pergotime kur i morgen, og spenningen er for min del ganske stor. Er ikke vanskelig åå bli revet med av verpesjuke.
Fikk svar på sæd-prøve i går, og alt var veldig bra, så da vart det glede i heimen. :glis:
Sambo kjenner begynnende mens-smerter, men jeg føler ingenting, og nekter derfor å tro på det. Men, men, vi får se i morgen.:spermie:
Trillegutten
09-02-2005, 14:22
Så var det negativt svar i dag.. men, men, regna egentlig med det.
Venter på svar fra LilleTrillles EL-blodprøve, så høre med gynekologmannen igjen før Pergo nr. 2. :kryss:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.