Vis full versjon : Noen som vet? Haster litt..
Forventer EL imorgen, onsdag eller torsdag....men oppdaget nå det berømte el-slimet....dvs. jeg tror det er det hvertfall.
Lurer derfor på: betyr det at jeg er mest fruktbar akkurat nå??????
Eller er det imorgen?
Bør jeg hoppe på samboer og skvise noen små soldater ut av han...NÅ MED EN GANG??? :latter:
På forhånd takk for svar..
Jeg kan desverre ikke gi deg faglig riktig svar på dette, men tenkte bare at jeg kunne hive frempå et forslag....
Det skader hvertfall ikke å ta babydansen en gang for mye....;o)
Ny forskning har vist at man IKKE skal "spare" på soldatene om man ønsker å bli gravid...
Lykke til.
Pernille
05-08-2003, 00:22
Jeg ville forført fyren med en gang. Det eneste du vet sikkert er at du har EL-slim og er fruktbar NÅ.
Det kan godt hende at du får enda mer slim i morra, men det kan også hende at det er for sent. Bedre å peise på nå med en gang da, enn å gamble med sjansene.
Krepsejenta
05-08-2003, 09:50
Jepp, enig med de andre.. Hopp i høyet, men hvis du har mulighet så gjør det hver dag noen dager framover...Det øker jo sjansene :kidoki: De siser jo at man er mest fruktbar den siste dagen med slim, men det er jo ikke alltid like lett å vite.. Så jeg hopper i køya så ofte jeg kan jeg.. :happycry:
Lykke til :mervink:
:findag:
Takk for svar dere :)
Tok ingen sjanser jeg så kos ble det ;)
Lar ikke sambo få fred før lørdag jeg nå...hihi...så etter det er det bare å¨krysse fingre..
Lykke til jenter..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.