Vis full versjon : Svelg sed...!!
Dette har jeg faktisk hørt. Dette for at kroppen skal bli vant med seden til mannen slik at kroppen ikke støter det bort... Ikke vet jeg..!? Mulig det er verd det?? :vetikke:
:spy: Ellers takk!! Håper kroppen min venner seg til det etterhvert likevel jeg...:fnise:
Jeg håper :ber: da inderlig at kroppen min er så vant til mannens :ysperm: at jeg slipper dette. 12 år burde vel ha gjordt de kjent med eller....
Victoria_
12-01-2005, 19:01
Får da håpe det holder at kroppen "venner seg til" at sæd kommer inn et annet sted....for det får ikke komme inn i min munn :sparke:
Tidl. bruker
12-01-2005, 19:01
Trykkleifpolitiet iler til: Det heter sæd med æ! For øvrig: Fy og spy!
wildthing
12-01-2005, 19:13
:spy: Ellers takk!! Håper kroppen min venner seg til det etterhvert likevel jeg...:fnise:
Helt enig!
Jeg antar det var en mann som lanserte denne idéen. :blunke:
Jeg antar det var en mann som lanserte denne idéen. :blunke:
:knegg:
Nei, det må det ha vært en mann som kom på! Har jeg ingen tro på! :niks: Nå er jeg litt sånn at jeg gjerne vil ha noe skriftlig jeg også da, ikke bare sånn "jeg har hørt...". Man hører jo så mye rart! Sorry, Bekka. Tror ikke det. Er jo et stykke fra munnen til livmora også, da... og det er jo heller ingen fysisk forbindelse mellom de to... Hvis ikke kroppen min har vent seg til :spermie: etter så mange år med at de kommer inn i et hull, akter jeg ikke å begynne å putte de dyrebare dråpene et annet sted! :noway:
Dersom man har sæd-allergi så kanskje... men blir liksom litt samme som å putte nøtter i skjeden fordi man er allergisk og vil venne kroppen til det forsiktig.... :geni:
Syntes bare det var himla morro jeg!! Tas jo opp i blodet da og sundt er det også...! (jeg bare mobber, ække så fan av det selv jeg heller..) :hyper:
MARIT 77
12-01-2005, 20:12
Nå svelger jeg grapefruktjuice,solvipect og salvie-te. Der vil ikke passere en eneste dråpe sperm gjennom munnen,alt skal inn der nede!!!!!:spermie: :glis: :glis:
En liten trøst til deg, Bekka; -jeg har faktisk lest det et sted, men det er en god stund siden, så jeg husker ikke hvor det var. :klemme: (Var forøvrig mannen som viste meg det, -veldig ivrig på at jeg skulle lese det.) -Skulle være bra, for kroppen godtok visst sæden bedre etter noen runder igjennom hele systemet....
Men jeg må nok si meg enig i de andre; :spy: Greier ikke det, jeg.
(Men hadde jeg vært garantert en graviditet av det, da hadde jeg gladelig gjort det!!)
Her er forresten en link:
Oralsex bra for graviditet (http://www.mozon.no/kvinnehelse/andre_saker/oralsex_bra_for_graviditet)
Lillekos
12-01-2005, 20:58
To sædceller på vei til livmora:
Den ene sier: - Er vi fremme snart?
Den andre svarer: - Slapp av du`a, vi har jo nettopp passert mandlene. :fnis:
Forøvrig er jeg ikke stor fan av å svelge, men har nå gjort det noen ganger uten at jeg ble gravid av den grunn. Men det sies jo at sæd inneholder mye proteiner da...;)
Jeg så det faktisk i en dokumentar en gang! Eh... jeg så ikke at dem gjorde det altså:rødme: , men dokumentaren handlet om befruktning, osv, og da ble nettop dette nevnt!
Synd man ikke blir så veldig mett av det, så kunne man slått to fluer i en smekk; både blitt mett og kanskje god og rund hvis man tok i mot :spermie: et visst annet sted innimellom.
Oi, kunne jo ha holdt senga flere dager i strekk også. Blir jo bokstavelig talt frokost på senga da...
Tidl. bruker
12-01-2005, 21:07
Dette har jeg faktisk hørt. Dette for at kroppen skal bli vant med seden til mannen slik at kroppen ikke støter det bort... Ikke vet jeg..!? Mulig det er verd det?? :vetikke:
Ja, :knegg: det hadde vel nesten samtlige av gubbene til oss her inne likt godt! Sier bare YOU WISH!
Inlegger her må enten ha skrevet dette under press fra samtlige mannfolk i nabolaget, ellers blitt overtalt/truet via PM fra alle SnartPappaer her inne, som selvsagt er lei av vår opphenghet i at alle svømmerene kommer til nogenlunde riktig sted:vetikke: :glis:
To sædceller på vei til livmora:
Den ene sier: - Er vi fremme snart?
:hehey: :fnise: Manglet litt da men..
Oralsex bra for graviditet (http://www.mozon.no/kvinnehelse/andre_saker/oralsex_bra_for_graviditet)
DET syntes jeg var kult at du fant da!! :glis:
Ja, :knegg: det hadde vel nesten samtlige av gubbene til oss her inne likt godt! Sier bare YOU WISH!
Inlegger her må enten ha skrevet dette under press fra samtlige mannfolk i nabolaget, ellers blitt overtalt/truet via PM fra alle SnartPappaer her inne, som selvsagt er lei av vår opphenghet i at alle svømmerene kommer til nogenlunde riktig sted:vetikke: :glis: Ja jeg pleier å henge mye med mannfolka i nabolaget, så etter press fra de så jeg at jeg måtte kaste meg i søla og sørge for at alle kvinner på SM kommer i gang med å svelge, meg inkludert! Tips: Les inlegget til Kims..
DET syntes jeg var kult at du fant da!! :glis:
Tenkte jeg skulle finne en artikkel, siden du ikke hadde en å vise til... :dulte:
Interessant å lese forresten! Kanskje det blir mer http://www.my-smileys.de/smileys2/blow_2.gif nå framover!? :glis:
Tidl. bruker
12-01-2005, 21:46
Tenkte jeg skulle finne en artikkel, siden du ikke hadde en å vise til... :dulte:
Interessant å lese forresten! Kanskje det blir mer http://www.my-smileys.de/smileys2/blow_2.gif nå framover!? :glis:
Ingen sladrer til gubbene, HØRER DERE??? :knegg: Da får vi aldri fred:glis:
:fnis: Ikkeno problem!!! (Men artikkelen sier jo at man bør... Kanskje vi kan si at det var et uhell... Så slipper vi å bli maset på....)
Fader heller, tror jeg må bite i meg ordene fra det siste svaret fra meg i denne tråden.... Men det er jo ingen garanti...
Jeg for min del har ingenting imot å svelge,
så jeg har allerede vist tråden til min "gubbe"... :D
Endelig fikk han en grunn til å være glad for at jeg er på SG! :knegg:
Tidl. bruker
12-01-2005, 22:20
Jeg tipper vi er ganske så vant til hverandre etter år sammen. I tilleg til uendelige mengder:sengekos: Både for kosens skyld og nå i det siste i ett fanatisk førsøk på å få en liten bebis i magen. Ser ut til at vi skal bli enda mere vant til hverandre, for det er enda ingenting i magen min...:negativ:
He,he! Det som er artig er at når man legger ut en sånn svelg sæd sak tror alle automatisk at man svelger... men gjør man det?? Dessuten vet jeg at vi har noen slitere her og da tenkte jeg det var forsøket verd for de... Evnt. får vi andre holde oss for nesa :sjokk: og svelge unna :trøtt: i den perioden vi har tanta (:mumle: )... Og håpe at den ikke dukker opp igjen neste mnd.. He,he! Artig med en diskusjon med fart i!!
Jeg tipper vi er ganske så vant til hverandre etter år sammen. I tilleg til uendelige mengder:sengekos: Både for kosens skyld og nå i det siste i ett fanatisk førsøk på å få en liten bebis i magen. Ser ut til at vi skal bli enda mere vant til hverandre, for det er enda ingenting i magen min...:negativ:
Stemmer sikkert. Uansett, les denne: (jeg sier ikke at det er sånn, det er bare et utspill til diskusjon..)
http://www.mozon.no/kvinnehelse/andre_saker/oralsex_bra_for_graviditet
Jeg så det faktisk i en dokumentar en gang! Eh... jeg så ikke at dem gjorde det altså:rødme: , men dokumentaren handlet om befruktning, osv, og da ble nettop dette nevnt!
Synd man ikke blir så veldig mett av det, så kunne man slått to fluer i en smekk; både blitt mett og kanskje god og rund hvis man tok i mot :spermie: et visst annet sted innimellom.
Oi, kunne jo ha holdt senga flere dager i strekk også. Blir jo bokstavelig talt frokost på senga da...
ugg no blei eg nesten litt kvalm med tanke på å spise seg mett.:kvalm:
Denne disken har vært oppe før, men kan absolutt ikke finne den.. Uansett, tror vi kom frem til at den forskningen var gjort av menn for menn, så det sier jo litt
Når det gjelder å venne kroppen til mannens sæd tviler jeg veldig sterkt på at det må gjøres via munnen.. Dessuten burde et par-tre (hundre/tusen) runder i senga ha fikset den "biffen" for lengst...
Jeg syns det at å svelge sæd ser ut til at man beskyttes bedre mot
svangerskapsforgiftning er grunn nok til å gjøre det jeg da... :jupp:
TIL TRUDE!
Trøst deg med at jeg bare kødda!! he, he
Ingen sladrer til gubbene, HØRER DERE??? :knegg: Da får vi aldri fred:glis::knegg:
hehe, ja eg skjønte det asså. men tanken var kvalmende uansett. men eg blir veldig lett dårlig. en gang såg eg at katten spydde ute og så fikk eg brekninger. og den ekle reklamen der en måke driter i eplejusen ååå *brekker seg*
Tidl. bruker
12-01-2005, 23:20
He,he! Det som er artig er at når man legger ut en sånn svelg sæd sak tror alle automatisk at man svelger... men gjør man det?? Dessuten vet jeg at vi har noen slitere her og da tenkte jeg det var forsøket verd for de... Evnt. får vi andre holde oss for nesa :sjokk: og svelge unna :trøtt: i den perioden vi har tanta (:mumle: )... Og håpe at den ikke dukker opp igjen neste mnd.. He,he! Artig med en diskusjon med fart i!!
Jeg har hørt det med å bli vant til hverandre jeg også, men det med at det skal svelging til var vel litt søkt... :undrer: Jeg ler så jeg hikster av alle svarene her! :rofl: Ganske festlig rett før en skal legge seg.
:skratte: :skratte: :skratte:
:klapp:Takk til dere som gjør at det er så gøy å være inne på disse sidene! Har INGEN planer om å vise dette til mannen nei!!!
Godnatt-klem fra Ostepop, som forøvrig har stappet munnen full av helt andre, mye bedre ting i løpet av kvelden :mumse:
ei jenter!!!
Ler å ler!!! :hyper:
Er bare innom her en liten tur siden jeg til vanlig er på SM, men jeg måtte bare svare på denne. Det var jo bare så komisk.
Dette høres sikkert helt sykt ut, men....:glis:
Jeg syntes det var et vanvittig sammentreff at jeg faktisk begynte å gjøre dette for mannen, for han syntes det virket spennende og jeg syntes ikke det var noe fælt i det hele tatt. Opp til hver enkelt det. Men et par måneder etterpå da jeg hadde svelgt x antall ganger blir jeg gravid, så hvem vet!!! hi hi!!!
Fin diskusjon det!!!
På besøk fra SM
Nei fyttirakkern.
Skal ikke en dråpe sæd ned i min munn.
Kan dessuten ikke sløse dem bort
Du får gjøre det under tante besøket da vettu..! :glis:
NEI, det gjør jeg bare ikke!
De skal nemmelig inn der jeg kan befruktes!!!
lille_nina
21-01-2005, 11:49
Jeg har tatt det i munnen en gang og da lå jeg kvalm hele natta og trodde jeg skulle :spy:. Etter det har jeg aldri svelga, selv om :bryn: har prøvd å fått meg til det! :fnis: Nå har han slutta å spørre :fnise:
Cherokee
21-01-2005, 21:06
Ææææææsj!!!!!!!!
æsj a fysj a meg, de kunne ha smakt det selv de mennene. Så hadde de kanskje ikke bedt oss svelge det..:glis:
Dette tror jeg er den dårligste ideen jeg har hørt på lenge. :kvalm:
Dette har jeg faktisk hørt. Dette for at kroppen skal bli vant med seden til mannen slik at kroppen ikke støter det bort... Ikke vet jeg..!? Mulig det er verd det?? :vetikke:Nå skjønner jo egentlig ikke jeg problemet da... Har ikke noe imot hverken å suge eller svelge. Det er jo mange dager i løpet av en syklus det ikke er mulighet for :fert: uansett, så hvorfor ikke glede mannen litt? Det som gleder ham gleder også meg. :)
Så skal det i i tillegg hjelp på sansynligheten for :gravid: . Har bare en ting å si: Keep it coming :)
Vræææææææææl :bonk: Det hadde aldri falt meg inn ! ( bortsett fra om dette var siste, og absolutt eneste måten man kunne bli gravide på da ):shock:
Jeg hører også til de som har prøvd å svelge før, og som ikke gjør det igjen... *ler*
Kanskje det hadde vært mulig å legge det i kapsler - omtrent som tran? (En annen ting jeg helst ikke svelger ;) ) Jeg tror man får kjøpt tomme kapsler som man kan fylle med urtepulver el. :digger:
Kanskje litt grisete å produsere, og lite egnet for lagring og salg, men bedre enn å svelge, spør du meg ;)
Og "frokost på senga" var *helt* motbydelig :geiper:
Hehe, dette er faktisk riktig :nikker: Ikke at jeg gjør det av den grunn asså. Men det er noen som har dette problemet med at kroppen støter bort ukjent sæd, i disse tilfellene skal det hjelpe på å svelge det. Men dette tror jeg først og fremst gjelder hvis man er i et ferskt forhold, eller har brukt kondom som prevansjon slik at kroppen ikke "kjenner" denne sæden. En bekjent av en venninne av meg hadde dette problemet. De kunne ikke bli gravid med hverandre, men hadde ingen problemer med å få det til med andre....:himle: De byttet nemlig ut hverandre og ble gravide på hver sin kant ganske fort etterpå.
Nå er dette et ganske sjeldent fenomen, så jeg tror ikke det er noe vits i å begynne med dette for alle som sliter her inne:hehehe:
Det er ikke mange "kjerringråd" jeg har hatt mindre tro på enn dette. :stønn:
Man skal høre mye før ørene faller av..... :blunke:
Nei, det må det ha vært en mann som kom på! Har jeg ingen tro på! :niks: Nå er jeg litt sånn at jeg gjerne vil ha noe skriftlig jeg også da, ikke bare sånn "jeg har hørt...". Man hører jo så mye rart! Sorry, Bekka. Tror ikke det. Er jo et stykke fra munnen til livmora også, da... og det er jo heller ingen fysisk forbindelse mellom de to... Hvis ikke kroppen min har vent seg til :spermie: etter så mange år med at de kommer inn i et hull, akter jeg ikke å begynne å putte de dyrebare dråpene et annet sted! :noway:
Dersom man har sæd-allergi så kanskje... men blir liksom litt samme som å putte nøtter i skjeden fordi man er allergisk og vil venne kroppen til det forsiktig.... :geni:
Dette er så sant som det er sagt. Hvorfor skulle kroppen vende seg til dette når det ikke er noen fysisk sammenheng?? Nope, har heldigvis ikke no tro på det. Underlivet er et liv for seg selv for å si det enkelt. Holder oss til det gode gamle å så får vi se hva som skjer. Har jo hatt noen runder før jeg da. Med utfallet av en liten en
:kryss: for at dette kun er spinn fra en manns side!! :glis:
Lurendreier
25-01-2005, 19:03
Denne "forskningen" er det dummeste jeg har hørt!
:noway:
Skal man venne seg til mannens sæd må jo hele poenget være å få sæden inn der den skal venne seg til å være, i underlivet, og ikke i magesekken som ikke har noen forbindelse med vagina forøvrig.
Tipper mange menn gned seg i hendene da dette ble publisert :knegg:
Må inrømme at det er noe av det dumeste jeg har hørt! Hvordan kan man venne seg til sed via munnen, det er jo ikke akuratt der man blir gravid. :knegg:
Helt klart noe en mann har funnet på!
:sulten: :sikler: :nam: Eg er klar...... :tørst:...her skal ALT prøvast!!
Berre tullar...går fint an å bli gravid utan, eg garanterer!!
Brekker meg bare ved tanken... Æsj :kvalm:
LilleBaby
28-01-2005, 03:50
hehe, hei.
synes dette var litt gøy. sæd er jo ikke så ille, og når man har en hormon-klump til mann så får mann all den sæden man vil ha i alle hull man vil. hehe:glis:
og sæd har jo ikke så værst smak? i allefall ikke viss mannen ikke har spist sterkt krydret mat/røyket...
*glede mæ vilt til å bli gravid og er villig til å prøve det aller meste*
klem
Hehe, dette blir vel litt latterlig, vel? :blunk:
magesekken og livmoren har ingen tilknyning, så om man blir gravid av å svelge, ja da er det noe galt :fnise:
Tror ikke kroppen blir mer vant til sæd om man svelger den heller.
I såfall føler jeg ingen behov for at kroppen min skal vende seg til at sæden kommer den veien der :blunke:
Dette tror jeg ikke på.
Ps: har prøvd, og det skjer ikke igjen :urk:
Tidl. bruker
30-01-2005, 12:05
Jeg tror nok virkningen av sædsvelging er sterkt overdrevet...
LilleBaby
31-01-2005, 03:04
Tror ikke jeg blir gravid av å svelge sæd da, men sundt er det jo uansett:himle:
foretrekker vitamintilskudd jeg :sparke: sunt det og.. :jupp:
foretrekker vitamintilskudd jeg :sparke: sunt det og.. :jupp:
Jeg signerer denne!!! Det er bare de tilskuddene jeg trenger, og som går ned!
Synes ikke tanken er så dum:himle: Sæden vil jo gå inn i blodbanen, dermed immunforsvaret. Kroppen blir kjent med denne "arten". Ved transplantasjoner er de jo veldig redd for å se om kroppen støter det fra seg.
Så når:spermie: :spermie: :spermie: kommer, så vil de bli kjent igjen, og dermed ikke støtt ut igjen!
Jeg gjør det gjerne ihvertfall, og hvorfor ikke gi mannen sin den gleden? selvfølgelig vil jeg også ha det inn der det skal:vibber: men praktisk da når tante er på besøk:p
Og i tilfelle det hjelper for å bli :mage:
Det er da ikke så fælt jenter ;)
Jeg har bare hørt at det er lurt å gjøre kroppen kjent med sæden til mannen for at den skal bli lettere godtatt av kroppen. Men jeg har aldri hørt at en må ta det inn munnen. Tolket det vel kanskje bare på min måte...hmmm
Tante Sofie
15-06-2005, 09:55
Det må være en mann som har kommet på det rådet om å svelge sæd...
Jeg tror også at dette er et "salgstriks" fra en eller annen lur mann.:hm:
Vi prøvere får nok helt sikkert mer enn nok den andre veien spør du meg.
Hælsike så kvalm jeg ble no:spy: , kansje jeg er gravid:hm: He He He:glis:
Dette må være noe en mann har funnet på, for å få kjæresten som ikke liker å svelge sæd, til å gjøre det likevel, siden hun én dag har lyst på barn med ham.
snart gravid
15-06-2005, 12:51
det kommer ikke på tale her i gården i allefall.. holder på å kaste opp bare jeg tenker på det...:rødme:
PrøvePus
15-06-2005, 13:02
:glis: hehehehe LOL! Har vel tatt noen runder med det jeg!!:geiper:
Meeen nok får være nok, til min samboers fortvilelse....! Han er vel ikke en fordømt ku man skal melke vel!?....Nei! han får klare seg uten inntil videre:kvalm: !!
solstråle75
15-06-2005, 16:03
Jeg signerer denne!!! Det er bare de tilskuddene jeg trenger, og som går ned!
Jepp, helt enig. Og det er ikke så ille som det høres ut. Dessuten gir det mannen min enormt glede! Så hvorfor ikke? Han svelger jo unna mine safter...:rødme:
Hei!
Tanken på å svelge sæd:spermie: ,får meg nesten til å kaste:spy: opp.Har prøvd det men klarte ikke å svelge det,og skyldte munnen hundrevis av ganger etterpå pluss tannpussing.Vondt smaker det også......Æsj:kvalm: .
Skrullan
15-06-2005, 17:22
SPY!! Da får det heller være, hvis ikke kroppen kan venne seg til det uten av man må svelge.
gjør meg ingen ting å svelge... men må ikke haes i munnen forlenge før det går ned:rødme: :rødme:
Hvemsomhelst
15-06-2005, 17:50
Hva skal jeg ha dem i kjeften for? Nei takk...:kvalm: tror jeg tar de der de skal inn jeg.. :sex2:
Tidl. bruker
15-06-2005, 18:05
Jeg skjønner ikke dette: Hvis sæden "går inn i" blodbanen og immunforsvaret via munnen, hvorfor skjer ikke det samme når sæden kommer inn og opp i vagina?:vetikke:
Jeg liker ikke å få sæd i munnen.:urk:
mammamjau
18-06-2005, 01:36
Dette har jeg faktisk hørt. Dette for at kroppen skal bli vant med seden til mannen slik at kroppen ikke støter det bort... Ikke vet jeg..!? Mulig det er verd det?? :vetikke:'
Og det kommer ikke til å skje her !!!! Makan ! En mann som har innbilt deg dette vel ???
Helt sprøtt men jeg har lest det samme selv. Men, det er ikke min greie, trekker meg alltid i siste liten ;) Brekker meg om det går rett i drøvelen(!) Skal visst være proteinrikt da, men jeg tror heller jeg satser på at det går bra likevel. Vi har fått det til før. Og ja det er best gutta ikke ser artikkelen, min gjorde det desverre...hehe
Humlesnurr
18-06-2005, 13:18
Muuuuulig det er noe i det, men for min del kommer det ikke på tale å svelge det der nei...:spy:
Arachnida
18-06-2005, 13:24
...hehe...
Det gjør meg ingenting å svelge...jeg har sjokkert før... :rødme:
Men vi har sjeldent oralsex for tiden da...hehe...
:rofl: :fnise: :drikkele:
Den artikkelsen var skrevet av Mozon (tror jeg det var). Sikkert en mann!!! Det som iallefall er sikkert, er at alle de forskerne som var med her, var menn..
hanne-mor
23-06-2005, 22:24
Synes dette høres helt fjernt ut jeg altså! Tror virkelig ikke at det finnes noen som helst sammenheng mellom oralsex/svelge sæd og befruktning!
(Dette lukter pop-corn tråd... Men det kan jo hende hovedinnlegger mente dette i fullt alvor? eh....:himle: )
Nei fysj a meg!!!!! Jeg kan bare ikke tenke meg å svelge sæd!!! :spy:
Nei, kroppen min får venne seg til :spermie: på annet vis!!!!!
Frøken Snupp
24-06-2005, 00:02
Ikke det at jeg synes at det er så fryktelig godt, med det å bruke æsj om noe som for noen er nytelse kan jo være litt sårt da. Er ikke akkurat sånn at en er unormal hvis en liker det. Er jo verdt et forsøk, smaken og følelsen av konsistensen varer jo ikke så lenge, men min kjæres nytelse varer ganske lenge etterpå. (Får vel for ordens skyld, og samvittigheten, legge til at det i allefall er et år siden sist jeg gjorde det... men nå ble jeg litt inspirert da)
Ikke det at jeg synes at det er så fryktelig godt, med det å bruke æsj om noe som for noen er nytelse kan jo være litt sårt da. Er ikke akkurat sånn at en er unormal hvis en liker det. Er jo verdt et forsøk, smaken og følelsen av konsistensen varer jo ikke så lenge, men min kjæres nytelse varer ganske lenge etterpå. (Får vel for ordens skyld, og samvittigheten, legge til at det i allefall er et år siden sist jeg gjorde det... men nå ble jeg litt inspirert da)
Er vel litt enig med deg... MEN; jeg kan gjøre endel, men å svelge er liksom ikke helt min greie..... :vetikke:
Det er da utrolig hvor mye vi skal svelge for å få en liten bebis.... Dette må ha vært en manns idè, ingen tvil om det :hyper:
Men men, for DE som tror på det er det vel vært å prøve, det er vel kanskje bedre enn hostesaft (som jeg hater). He he Lykke til jenter :heia:
Hmm klarte å svelge alt en gang ved et uhell. Det funket da for oss! Jeg køddet med mannen og sa at det var det som gjorde susen... hi hi
Men, nei hadde ikke gjort det med vilje altså.
Mannen til Ønskemamma
30-06-2005, 21:24
Her er oppskriften på en "ladning"
En gjennomsnittlig sædutløsning består av 2-5 milliliter (1/-1 teskje) væske. Mengden avhenger av mannens alder, varigheten av den seksuelle stimuleringen og tiden fra forrige utløsning. Kun en prosent av væskens volum består av sædceller. De øvrige 99 prosent er en blanding av: • vann• fruktose• vitamin-C• proteiner• fosfat• bikarbonat• zinkTil sammen inneholder denne blandingen cirka 10 kalorier.
Ser ut som om blandingen ikke er direkte usunn.
Florence
30-06-2005, 21:32
Kun en prosent av væskens volum består av sædceller. De øvrige 99 prosent er en blanding av: • vann• fruktose• vitamin-C• proteiner• fosfat• bikarbonat• zinkTil sammen inneholder denne blandingen cirka 10 kalorier.
Ser ut som om blandingen ikke er direkte usunn.
Tror jeg velger å få mineral- og vitamintilskuddet mitt på en annen måte jeg... :kvalm:
Country Girl
01-07-2005, 17:58
Leste en vits en gang som passer godt til denne diskusjonen, jeg lo i alle fall litt av den...Den havner i katergorien GIGATEIT, men her kommer den:
Bevis på om en kvinne elsker en mann:
Hvis hun spytter ut, er det ikke ekte kjærlighet.
Hvis hun svelger så er han den rette.
Hvis hun gurgler, så overdriver hun. Altså ikke ekte kjærlighet.
Jeg tror ikke noe særlig på teorien om at det å svelge sæd skal øke fruktbarheten, men det blir jo litt kjedelig i lengden å få alt inn på samme sted. Den siste uken før IKM havner det både her og der hos oss, da er dråpene liksom ikke så dyrebare lenger. Så lenge vi har glede av det (og det har vi!!!) så er vel det helt ok.:glis: :glis: :glis:
Hehe,de dråpene er nok mer dyrbare et annet sted enn i min munn hvertfall:)
Fy og fy,nei....Alt annet :mumse: hehehehehehehe
Beklager om jeg skulle ha såret noen med at jeg kalte det "fysj" å svelge sæd. Jeg har all respekt for de som liker å gjøre det, men jeg kan ikke noe for at jeg synes det er ekkelt...Jeg fikk liksom inntrykket at jeg kanskje har gjort det, men det vil jeg beklage. Det er absolutt IKKE meningen. Hver sin smak og hver sin lyst!! Det er godt vi er forskjellige!!!!
Havfruen74
04-07-2005, 23:13
Sug og svelg - god helg!!
Ææææsj, - bare tuller, syns det er ekkelt, kommer ALDRI til å svelge!!:shock:
Sug og svelg - god helg!!
Runk og pul - trivelig jul!!:fnis:
:rofl:
Bevis på om en kvinne elsker en mann:
Hvis hun spytter ut, er det ikke ekte kjærlighet.
Hvis hun svelger så er han den rette.
Hvis hun gurgler, så overdriver hun. Altså ikke ekte kjærlighet.
Ser ikke det store problemet med å svelge jeg da ;)
Men uansett, man kan da ikke la de dyrebare dråper gå til spille i feil hull :fnise:
Her i huset har vi et hardt tidspress, så jeg nekter å være med på å fjase bort dråpene :)
ønskemamma
07-08-2005, 08:46
Huff nei takk
Fridoline
10-08-2005, 00:42
Personlig så har jeg litt troen på det jeg. For når jeg er sår i halsen og guffen pga forkjølelse og lignende, så har jeg merket meg at mannen min er min beste medisin. Da er det jeg som :vilha: Og sæd inneholder jo proteiner og slikt Derfor er jeg er overbevist om at det hjelper på imunforsvar, og derfor likesågodt på fertiliteten også. :spermie: Jeg er mere motsatt enn enkelte her, som trekker seg unna før utskyting.
Jeg svelger enten jeg prøver å bli gravid eller ikke. Kanskje helst ikke når vi prøver å bli gravid. Vil jo ikke kaste bort noe må en vite.
mammamjau
10-08-2005, 03:18
Jeg er helt :shock: . Ja ha pappamjau er det sånn det skal være. Svelge og sånn... for halsbetennelsens skyld, og det hele. Sorry pappamjau Det kommer ikke til å skje:rødme: ..........not me, not me....:himle:
Nei,nei og atter nei!!:rødme:
Nix og atter nix.
Svelger ikke en dråpe av det som kan bli mine barn.
jordbærguri
10-09-2005, 17:11
Nei fy f.... sier jeg. Æsj, eg blir å :spy: :spy: :spy: .
Marty Darling
10-09-2005, 22:33
En av legene på Omnia fortalte også om at dette fenomen skulle vare bra, vi lo alle tre! :dubidua:
Sier ikke noe om hva jeg tror....
Country Girl
11-09-2005, 00:56
Svelger ikke en dråpe av det som kan bli mine barn.
Kanskje det er derfor jeg ikke blir gravid :rofl:
Synes forøvrig dette er en fornøyelig diskusjon som har pågått VELDIG lenge. Tydeligvis et tema som fenger, enten den ene eller den andre veien. Mener ikke å være negativ, men dette handler om smak og behag og at alle er forskjellige.
Kanskje det er derfor jeg ikke blir gravid :rofl:
Når man ikke er i den fruktbare fasen av syklusen kan man ikke bli gravid av det som sprutes utover, så da gjør det ikke noe hvor det havner. :snill:
Nabojenta
14-09-2005, 11:34
Jeg har en mann som iherdig mener at SÆD lindrer alt! Fra sår hals til hemoroider!!!!:humre: ...Ja, liksom......
men en ting er sikkert.. sæd smaker forskjellig fra mann til mann:rødme: trenger vel ikke si mer:rødme:
men en ting er sikkert.. sæd smaker forskjellig fra mann til mann:rødme: trenger vel ikke si mer:rødme:
Og sæden til hver enkelt mann smaker forskjellig fra tid til annen den også, kommer an på hva han har spist/drukket i det siste det.
lilletambur
14-09-2005, 21:26
Tro meg, smaken kan variere VELDIG hos en mann også.
Skal visstnok bli god smak på både han og henne hvis de spiser melon eller jordbær.. Uansett, disse sædgreiene har vel egentlig sin rot i at når de fremmede stoffene fra mannen kommer inn i kvinnekroppen (for de er jo fremmede), så kan de jo bli støtt bort (kvinnekroppen anser dem som fiendtlige stoffer). MEN hvis man svelger sæd, kan kroppen "bli kjent" med mannens stoffer, og da kan det hende at det blir lettere å bli gravid, fordi at kvinnekroppen ikke anser sæden som potensielle farer.. Har jeg lest, da..
Om det stemmer vites ikke!
He he he, denne tråden får meg til å tenke på Juntafil på radio....
Sitat:
"Hei, jeg er en jente på 18 år. I går sugde jeg kjæresten min og svelget litt, er kvalm i dag, kan jeg være gravid?"
Ok, litt overdrevet, og litt utenfor temaet, men måtte bare!
Dette har jeg faktisk hørt. Dette for at kroppen skal bli vant med sæden til mannen slik at kroppen ikke støter det bort... Ikke vet jeg..!? Mulig det er verd det?? :vetikke:
Isåfall ligger jeg bra an... :blunke:
Marielle
09-12-2005, 14:49
Nei, nå må dere slutte!! Kroppen blir da ikke mer vant til sæd selv om du selger det... ærlig talt!
Gubben sa det til meg en gang at kanskje det var det som skulle til... og da kødda han!! Dere trur vell ikke på dette jåsset?
ja da, nå leste samboeren min denne linken!
HJELP!!!
hehe!*lister meg ut jeg*
wildthing
11-07-2006, 22:44
Jeg har en mann som iherdig mener at SÆD lindrer alt! Fra sår hals til hemoroider!!!!
Bruker han selv denne mirakelkuren innvortes? :undrer:
Vet denne diskusjonen er gammel. Klarer bare ikke å holde kjeft mens jeg oppdaterer meg. :flau:
hm...hvis jeg får sæd i munnen,så brekker jeg meg..hadde jeg svelgt det ned så hadde det kommet opp igjenn,så....urk:stønn:
Svelge? Fysj nei.
Jeg brekker meg så lett at.. Tannpuss er ille nok til tider.
Tidl. bruker
05-08-2006, 15:08
Vel. jeg har blitt gravid uten å svelge... Så jeg vet at ikke min kjæres soldater blir kasta på hue og rævva ut av mitt harem !:D
Men jeg svelger jeg.. ikke for å bli gravid, men det er god nytelse for han.. Og for meg. Det er sjelden at han får den gleden, men når han får den og han viser så tydelig at dette virkelig er ting han liker, så får jeg sinnsykt høy selvtillit.. JEG gir han den nytelsen, det er meg han på en måte nyter! :D
mmmmm DEILIG tenker jeg da! :D:D:D
Og når den grusomme tanta er på besøk får ikke min kjære tilgang til det hullet som skal brukes til befruktning, da kan de edle dråpene heller komme i min munn enn i et papir eller en håndduk! :D
Isåfall ligger jeg bra an... :blunke:
signerer... :glis:
synes ikke svelging er det beste som finnes.., men han liker det ..og jeg overrasker han derfor en gang i blandt:rødme:
"Fordi han fortjener det"
:yiiha: hihi..
hm...hvis jeg får sæd i munnen,så brekker jeg meg..hadde jeg svelgt det ned så hadde det kommet opp igjenn,så....urk:stønn:
signerer :nemlig:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.