PDA

Vis full versjon : Å lage barn med småbarn i huset :-)

Lykkemamma
13-01-2005, 00:27
Ikke nok med at vi sliter med å lage barn; babylagingen byr på helt andre utfordringer nå enn forrige gang!
Forrige gang kunne vi elske når vi ville på døgnet; det gjaldt bare å befinne seg på samme sted. Nå har vi en liten gutt å ta hensyn til, og med ett soverom og et lykketroll som helst vil sove i samme seng som mamma og pappa kan det være vanskelig å planlegge :sex1: i forhold til EL.
Som regel blir det sengekos så stille som mus, under dynen ved midnattstider de kveldene vi har fått lillegutt til å sove i egen seng. Dette legger naturligvis en liten demper på oss :rødme: , men det skal vel strengt tatt være mulig å lage barn på denne måten.

I følge dagens persona burde vi satse på en løsning lik den skisserte nå ikveld, men da de plutselig ringte fra mannens jobb og spurte pent om han ikke kunne komme på nattevakt ble saken straks en annen. Mannen min sa ja til å jobbe, helt uvitende om at han hadde et egg å jakte på (jeg kan ikke si slikt til ham pga stor fare for prestasjonsangst...). Han skulle gå om en time og jeg visste at gode råd var dyre! Dette er første syklus hvor jeg har prøvd alternativ behandling (refleksologi), og pga det ville jeg nødig gå glipp av mannens :spermie: nå. Jeg er jo så spent på om behandlingen vil gi resultater!
Altså; det var én time til min kjære skulle gå, og gutten vår var langt ifra klar til å gå og legge seg. Hva gjør man?
Det første jeg gjorde var å underrette min kjære om at vi måtte prøve å få sendt inn noen soldater før han gikk på jobb. Han kjente med en gang prestasjonsangsten velle over seg :uff: På denne måten fikk han ihvertfall litt tid til å kjenne på følelsen før jeg kastet meg over ham :glis:
Det neste jeg gjorde var å bestikke vår lille venn med en Brannmann Sam-DVD, og plasserte ham i en barnestol foran tv'en. Han var kjempefornøyd med det :jupp: Vi fortalte ham at mamma og pappa bare skulle gå inn på soverommet (rommet ved siden av) og hvile oss litt før pappa skulle på jobb. Det var helt greit.
Vi fikk av oss klærne og krøp opp i sengen. Etter en liten stund hører vi "mamma, løft meg ned!" innefra stuen. Vi prøver så godt vi kan å oppfordre ham til å se litt mer film, vel vitende om at klokka tikker fort. Vi ser det humoristiske i situasjonen og ler bort all følelse av mangel på romantiske omstendigheter. Plutselig hører vi et lite dump og tass tass tass, og der står lillegutt rett ved siden av oss! Vi ligger godt under dynen og røper ingenting :rødme: I desperasjon prøver vi å få ham til å se litt mer film ved å si at han enten kunne se film eller gå å legge seg. Det burde vel være et lett valg? Nei, vår lille venn syntes vi hadde det så koselig sammen at han også vil hvile litt! Han kler av seg alt bortsett fra trusen, kryper opp i sengen og legger seg godt til rette mellom oss mens han smiler fra øre til øre. En bisarr situasjon, og vi kunne ikke annet enn å le godt :skratte:Han er bare helskjønn!
Vi gav imidlertid ikke opp, og til slutt klarte vi å overtale ham til å ta med seg dynen sin inn i stuen for å se litt Tom&Jerry. Jeg fulgte ham inn, slo på cartoon network og pakket ham godt inn i dynen. Det var kjempestas å få sitte på gulvet med dyne og se tv klokken ni om kvelden :D
Jeg hoppet opp i sengen, og vi fullførte oppdraget i full fart.
Det vil si; jeg rakk ikke å få orgasme før vår lille venn på ny stod ved siden av sengen. Og da det er velkjent at dette er bra for fertiliteten så sendte jeg mann og barn ut på badet for å pusse tenner mens jeg gjorde resten av jobben :rødme:
Kvelden ble avsluttet med at mannen min gikk på jobb og sønnen min leste bok for meg i sengen. Man skal jo ligge en stund for å sikre at soldatene får en god start på eggjakten!

Elsie
13-01-2005, 00:34
:skratte: :skratte: :skratte: Gjett om jeg kjenner igjen problemstillingen. Bortsett fra at min vakre ikke er stor nok til å hverken parkeres foran tv eller kan overtales til noe som helst, så er situasjonen temmelig lik. En vakker liten tass som syntes soving skal foregå mellom mamma og pappa og som helst ikke legger seg før dem. Rundt EL tider planlegges alt med list i håp om 1/2 t for poden i dyp søvn slik at mamma og pappa i hysetrisk desperasjon kan gjøre unna et lynraskt kaninkn.... :himle: Ærlig talt, så lurer jeg på hvordan folk klarer å lage mer enn en, for det er jaggu litt av et sirkus å få sneket seg til litt "voksen aktivitet", ja.

Tidl. bruker
13-01-2005, 03:00
Kjente toner dette ja. :knegg:
Laget nylig DENNE (http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=35751) tråden om det samme jeg. :blunk:

Magedutta
13-01-2005, 05:06
Kjenner til problemet. Vi har en tass som er flink gutt og legger seg i rimelig tid - 19.30 hver kveld - så vi får tid på oss. Men nå i det siste har han vært urolig og usikker, så han får lov å sove på vårt rom, dog i en egen seng. Det legger i grunn demper nok, så i går tok vi sofa-varianten. Funker den også! ;)

Arja
13-01-2005, 09:46
Neimen ikke alltid like enkelt med tenåringer i huset heller det!! For det første så bor vi i et gammelt lytt hus, for det andre så knirker sengen,og for det tredje så forstår tenåringene hva som skjer når de legger sammen summen av lydene!!! :rødme:

Og de går jo aldri og legger seg og sover heller!!!

milie
13-01-2005, 10:06
Det blir på kvelden det gitt! Har mulignes tenkt på at vi skulle møtes til lunsj, men det blir så mye styr.... Vi rekker ikke hjemom, så vi måtte i tilfelle ta inn på hotell, offentlig toalett ( :spy: ), et bibliotek eller noe... :knegg: Trukke det blir no' gitt!!

emin
13-01-2005, 12:29
Kjenner meg veldig igjen her ja! :knegg:

Bitteliten
13-01-2005, 12:42
Jepp!! :nemlig: Dette er jeg veldig kjent med ja!! Ikke bare det at det er vanskelig å time :sengekos: ,men innimellom kan det være vel så stor utfordring å hente overskudd mellom matpakker,regntøyvask osv. Men, de er jo morsomme da :knegg: skulle tro de visste om det...

RUNA
13-01-2005, 12:59
:haha: :skratte: Gjett om jeg kjenner meg igjen ja!!!! Prøv med svigermor vegg i vegg samtidig så er det nesten umulig å :sex1: !!! Heldigvis ikke så lenge til vi flytter og lisjgutt igjen får eget rom, og svigermor ikke er med på lasset så blir det :baby: laging da!!!! hehe...

Trampe
13-01-2005, 13:18
Var i samme situasjon her om dagen, men det var ikke så lett som jeg hadde trodd. Mannen min hadde leid en film til lillegutt etter at han hadde hentet han i barnehagen. Så det var tydelig at min kjære visste hva som kom til å skje når jeg kom hjem fra jobb. :) Først plasserte vi han foran tv, men det holdt i nøyaktig 5 minutter før han sto utenfor døren. Her måtte større midler til. Min kjæres tale til 3-åringen: Lille venn....du kan ikke komme inn på rommet nå, for mamma og jeg snakker om hva du skal få til bursdagen din. Da skulle han iallefall komme inn å høre..hehe Så det funka heller ikke. Men så kom jeg på at jeg hadde kjøpt sjokolade på butikken. Mammas tale til 3-åringen: Lille venn....hvis du løper ned å ser litt til på filmen, så har vi en kjempe god overraskelse til deg når vi kommer ned. Men da må du gå ned å se litt til, for vi har gjemte det her oppe et sted skjønner du vennen....*smiske smiske* funka det :) men jeg må jo innrømme at den sex`n vi hadde da var vel noe av den mer upersonlige stilen. hehe men :spermie: fikk nå gjort jobben sin denne dagen også :)

Cae
13-01-2005, 14:25
Litt av et puslespill å få "det" til,ja...
Poden har plutselig blitt mørkeredd og redd for lyder o.s.v...og vil mer enn gjerne sove mellom oss! Det byr på noen små-problemer,ja...I tilegg er han 5 år,og da skjønner de ganske mye...:rødme:
Vi får iallefall trent fantasien :glis: ...