PDA

Vis full versjon : Mensen-flause tråd

Khrølla
14-01-2005, 22:06
Opp gjennom livet opplever vel dei fleste ei og anna flause som :tante: må ta skulda for. Eg har iallefall opplevd fleire :gal2: , men hugsar ikkje alle i farten (like greit, kanskje). Men følgande historie hugsar eg godt, og den deler eg med dekan her inne i håp om å få ei og anna god historie tilbake :) !

Det var i 8. klasse. Eg hadde arbeidsveke, og tante var komen på besøk. Etter ein veldig triveleg dag på jobben sat eg på ei trapp utanfor ein butikk i sentrum og venta på bussen. Der møtte eg ein kar som eg hadde sansen for (ikkje forelskelse eller noko, berre god venn), og som eg sannsynlegvis ville imponere litt og vere litt "cool" ovanfor :cool: . Me sat saman på trappa og prata ei god stund, og eg fortalte om den kjekke jobben min. Eg hugsar godt (endå det er 15 år sidan...:shock: ) at mens eg satt der kjente eg at det kom ein flodbølge av blod, men eg hadde jo bind, så det var ikkje noko problem. Vel, bussen kom og me tok farvel. Då eg kom heim oppdaga eg til min store SKREKK at eg hadde hatt ein aldri så liten lekkasje; i rompa på den lyse dongeribuksa hadde eg ein flekk med størrelse på ei stor tomat :klask: som verkeleg lyyyyste mot meg. Den må garantert ha satt merke på trappa også - kan ikkje skjøne anna. Skal tru kva den karen tenkte om meg då eg snudde rompa til, for ikkje å snakke om folk på bussen :wæææ: . Heldigvis har eg aldri høyrt noko om det i etterkant :Puh: ...

Så sånn var det...;)

Sybil
14-01-2005, 22:49
hihi huff huff. Jeg har ingen flause i den forstand, men min verste opplevelse var når jeg var på språkreise på malta når jeg var 15, og jeg hadde mensen. Da reiste vi på turer på stranden hver dag i mange timer. Uten toalett. Så jeg måtte skifte tampong med håndkle rundt meg på en diskre måte. not. :rødme:

Tidl. bruker
14-01-2005, 22:56
Slettet innlegget.:rødme:

Teeny
14-01-2005, 23:03
hihi huff huff. Jeg har ingen flause i den forstand, men min verste opplevelse var når jeg var på språkreise på malta når jeg var 15, og jeg hadde mensen. Da reiste vi på turer på stranden hver dag i mange timer. Uten toalett. Så jeg måtte skifte tampong med håndkle rundt meg på en diskre måte. not. :rødme:
Jeg har også vært på språkreise på Malta :dulte: Og jeg husker hvilket pes det var å måtte trikse seg til å få byttet tampong, ja :flau: Og ikke kunne en spyle dem ned i toalettet heller.. akkurat dét var det verste syns jeg (vertsfamilien min hadde 12 gjester fordelt på 2 bad :dåne: )

Hvilket år var du der nede da? Lyst å fortelle?

Sybil
14-01-2005, 23:18
Teeny: Ja klart det når jeg var 15, hmm det vil si at jeg var der for ni år siden. OMIGOD!!!!!! jeg er gammel. 1996. sukk. Det var tider det!!! Vi overtok en tequila sjappe og fikk være der til 6 om morgenen, Jeg sto bak baren og laget drit dårlige tequila drinker mens de som jobbet der drakk de.. En ting er sikkert: mine barn får ALDRI gå utenfor dørstokken. *hihi*

Teeny
14-01-2005, 23:29
Teeny: Ja klart det når jeg var 15, hmm det vil si at jeg var der for ni år siden. OMIGOD!!!!!! jeg er gammel. 1996. sukk. Det var tider det!!! Vi overtok en tequila sjappe og fikk være der til 6 om morgenen, Jeg sto bak baren og laget drit dårlige tequila drinker mens de som jobbet der drakk de.. En ting er sikkert: mine barn får ALDRI gå utenfor dørstokken. *hihi*
Hehe, mine barn skal heller aldri få dra til Malta på språkreise, nei :hehehe: Jeg var der 4 år etter deg; sommeren 2000. Hvor lå baren dere tok over? Den lå ikke tilfeldigvis under en russisk restaurant, vis á vis Bamboo?

Sybil
14-01-2005, 23:41
Hehe, mine barn skal heller aldri få dra til Malta på språkreise, nei :hehehe: Jeg var der 4 år etter deg; sommeren 2000. Hvor lå baren dere tok over? Den lå ikke tilfeldigvis under en russisk restaurant, vis á vis Bamboo?
Å gud nei DET husker jeg ikke. Men jeg husker at det var en meksikansk bar. Pitte liten.

Teeny
14-01-2005, 23:54
Måtte du ned en trapp for å komme inn?

Sybil
15-01-2005, 13:56
neei, den lå på gatenivå. huff nå ødelegger vi mensen tråden!! Sorry!

Tidl. bruker
15-01-2005, 19:36
Jeg kan ta opp igjen mensen-tråden: Min værste opplevelse var i fjor da vi skulle gå på Galdhøpiggen. Jeg mente at :tante: var i anmarsj, så jeg hadde med tampong. Det jeg derimot ikke tenkte på var mangelen på sanitæranlegg på Norges høyeste fjell :flau: Da vi skulle til på siste stigningen så kom den fossende... Så tempoet mot toppen var nok høyere enn jeg vanligvis ville klart (bratt!), for jeg håpte kanskje det var en liten utedo der oppe. Men neida.. Så det endte opp med at :bryn: måtte holde opp en jakke foran meg mens jeg gjorde mitt. Piinliig!! For den som har vært der en solskinnsdag vet hvor stor trengselen der opp er :glis:

Tommeline81
15-01-2005, 19:43
Første dagen på videregående;en varm dag så jeg hadde hvit levisbukse og topp på. Så kommer plutselig ei jente som bodde i samme gate og er 1 år eldre enn meg bort til meg og hvisket;jeg trur du har fått mensen. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg :rødme: . Heldigvis hadde hun en tynn genser jeg fikk låne og knytte rundt livet. Hadde jo ikke med meg verken tampis eller bind så det ble masse papir i trusa. Heldigvis for at hu sa ifra. Var så sinnsykt flaut altså.