PDA

Vis full versjon : Jeg skjønner ingenting....

Tidl. bruker
15-01-2005, 12:51
for det første var mensen utrolig rar denne gangen!!:vetikke:
Jeg hadde noen små blødninger til å begynne med som bare stoppet opp... så etter 3-4 dager kom mensen for fullt! Å da mener jeg for fullt!!! Kjempestore blødninger. (Hadde utskrapning i nov. første mens siden da....) Den varte jo i noen dager, men brått var den borte igjen uten å minke noe særlig egentlig... plutselig borte.... så går det noen dager, og jeg legger merke til i min jakt på eggløsning at det blør litt ennå... lyse rosa utflod, ikke hele tiden men ofte.... Å nå i sted la jeg merke til at når jeg kjente etter om puppene var ømme, (bruker gjerne å bli det til eggløsningen...) kom det ut flere dråper med melk..... Er det flere som har hatt det slik?? Jeg bruker vanligvis å ha helt greie menstruasjoner uten noe "mikkmakk"!

roxette
17-01-2005, 10:51
Ja. Hadde det sånn for et par mnd siden. Plutselig kom det et helt fossefall omtrent. Forstår ingenting av det. Kan du ha vært gravid, men spontanabortert???

Det er ofte egget ikke henger skikkelig fast, så kommer det ut med mensen.

Tossi
17-01-2005, 15:05
Har hørt om flere hvor første mens etter utskrapning er temmelig kraftig i forhold til normalt, fordi livmora trenger å rense seg skikkelig. At blødningen var litt ustabil kan komme av at hormonbalansen i kroppen gjerne er litt i kaos etter en MA/SA. Som regel er syklusen tilbake til sitt normale måneden etter første mens.