PDA

Vis full versjon : Vi prøver...ennå

Rakel
15-01-2005, 15:55
Hei hei dere som leser dette. Håper dere alle har det bra.

Skriver i litt frustrasjon idag..for jeg har så lyst til å bli gravid.. Men ettehvert som tiden går,mister jeg stadig litt av håpet mitt.
Er det ikke så ofte jeg er her inne å kikker, vet ikke helt hvorfor..,kanskje derfor..

Mi bestevenninne har akkurat fått en nydelig liten gutt, og en kan se hvilken glede og utstråling hun har i øynene sine når hun ser på han. Og jeg håper så inderlig at jeg, og dere der ute, kan få oppleve det en gang. ( Helst nå med en gang...........)

Hadde en drøm i natt,jeg tok en test, og den viste positiv. Da er det fryktelig kjipt å våkne igjen.. Sukk.

Nei,fysj, nå var det mye trist jeg skrev..
Vil ønske dere alle LYKKE TIL med humpinga,og at det blir to streker i vinduet deres :)

Klem fra meg

Linee
15-01-2005, 21:56
Vil bare ønske deg lykke til!!

Håper det snart blir du som får blått kryss på testen din!! :snill:

mumfie
15-01-2005, 22:35
heisann.

Ikke noe moro når dem rundt deg får babyer, mens vi sitter igjen som slitere.
Har selv 4 venninner som venter baby til sommer/høst, så det gruer jeg meg litt til.

Men jeg tror nok at det ordner seg for oss også. Alt ordner seg for snille piker, er det ikke det man sier?

Vi får bare ta tiden til hjelp, så skal du se at om ikke alt for lenge sitter du der med et nurk i armene du og!!:klemme:

Effie
15-01-2005, 23:27
Jeg kan skjønne frustrasjonen, følte det ofte sånn når venninner og familie rundt meg ble gravide i min forrige prøveperiode, som varte i nøyaktig 50 måneder!! Måtte jo innse at sånn var det bare, og etterhvert tenkte jeg: "Det er jo flott at noen får det til, hadde vært kjedelig om ALLE var slitere" Nå var jeg også veldig åpen om at vi slet, så jeg ble tatt veldig godt vare på når det gjaldt følelser rundt emnet:nikker:

Men som Mumfie sier: Det ordner seg for snille piker tilslutt!

:klemme: