PDA

Vis full versjon : Undrende til Snart Mamma sidene

Cicilee
15-01-2005, 23:12
Prøver å komme inn for å delta på navnediskusjoner der inne, men jeg nektes adgang fordi jeg antakelig ikke har privilegiene som skal til. HÆ? Hva betyr dette? Må man være gravid for å delta der? :shock: Eller noen som vet hvorfor jeg ikke kan komme inn der? *skuffet nå* Skal jeg liksom aldri få lov til å komme inn dit jeg da eller.....*sukk*

Effie
15-01-2005, 23:19
Nei, det skjønner jeg ikke:undrer: Du er vel registrert medlem der? Eller? For det må du være for å evnt. svare på diskusjoner:nikker:

Kims
15-01-2005, 23:20
Har du registrert deg der da?
Du må registrere deg der, selv om du er registrert her...

Men dersom du er registrert der, vet ikke jeg hva det kan være...

cholita
15-01-2005, 23:33
Det kan jo ha noe med dette (http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?p=353101#post353101) å gjøre...?

Cicilee
15-01-2005, 23:59
Jeg forsøkte å logge inn med bruker fra SG, men det gikk ikke. Deretter prøvde jeg å registrere meg med tilsvarende bruker som på SG -men da fikk jeg feilmelding......ikke noe gøy...

Babe
16-01-2005, 00:19
For å delta i diskusjoner inne på Snart Mamma må du registrere deg, akkurat slik du gjorde her.
Når du har gjort det vil du få en aktiveringsmail, sånn som du fikk herfra...

Hvis du har fått feilmelding derfra nå i kveld kan det komme av for stor belastning på serveren, pga oppdateringen på NM, så da er det bare å prøve igjen i morgen.