Vis full versjon : lette hjertet
det er snart midnatt føler meg så deprimert.har hatt 3 ivf og et fryseforsøk.og ingen resultat .det er ingenting som plager meg har undersøkt alt men nei kan alt men ikke å bli med barn.har et fryseforsøk 10 februar men er helt skremt på at det ikke blir noe denne gangen og.det er så trist å vare 22 år gammel og tenke at man kanskje ikke kommer til å få barn.det er dumt av meg å tenke på denne måten men hva skal jeg gjøre.føler meg så mislykett.
Fillefransa
15-01-2005, 23:57
Uff - det er ikke enkelt nei:klemme: Selv om du fortsatt er veldig ung så har du mange år foran deg hvor dette kan klaffe for deg. Ikke mist motet - du vil se at den som venter på noe godt etter hvert får noe godt i retur.
Ønsker deg all mulig lykke på veien framover og håper at du får oppleve det å bli mamma før eller siden.
Stor klem til deg
uff mirra. du må ikke føle deg mislykket for det er du ikke. jeg skjønner at alt føles tungt og at du blir lei deg, og jeg håper at alt ordner seg for deg etter hvert. ser at du er ny medlem. her inne finner du mange flotte damer som er i samme situasjon som deg selv. kanskje det kan hjelpe deg litt å prate med noen av de. :klemme: til deg.
Snill jente
24-01-2005, 23:38
Hei mirra,
Jeg synes ikke at du skal gi opp håpet. Håper det funker for deg denne gangen. Du har i hvertfall sjanse. Tenk på dem som ikke får det til i det hele tatt. Du har i hvertfall sjansen til å prøve.
LYKKE TIL!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.