Vis full versjon : Udersøkelse: Prøve eller ikke prøve
Lurer bare litt på hvor mange som er her inne som har vært gravide, har blitt det når dere minst venter det, og når dere ikke prøver.
mor til GA
16-01-2005, 15:03
Jeg har vært gravid..... Prøvde et år på å bli det, men så "gav" jeg opp... Jeg ble gravid v/første forsøk etter det.....
Ble gravid med lisjgutt etter 11 måneder aktiv prøving......
Tidl. bruker
16-01-2005, 15:31
Ble gravid med lisjmor mens jeg gikk på p-piller..
Nå har vi prøvd aktivt i over tre år og klaffet på siste runde med pergo. (en s.a imellom , også på pergo)
Begge våre ble til den mnd vi ikke "prøvde" så veldig. Vi hadde jo bestemt oss for at vi ville ha barn, så vi prøvde jo.. Men måndene før hadde vi masse sex når jeg trodde det var EL, og begge ble til når vi hadde kanskje bare hadde sex 1-2 ganger rundt EL. Denne syklusen har vi trappet ned litt, fordi jeg har lyst til å gå ned til i vekt, så hvem vet...:fnise:
Jeg ble gravid som prøver, men ikke så panisk som de første prøveperiodene. Vi hadde :sex1: omtrent annenhver dag i hele perioden..
noen som sa kaniner?? :rødme:
Jeg blei gravid på p-piller i 99, men har prøvd lenge på neste mann akuratt nå venter vi med å prøve til mars
Lillekos
16-01-2005, 17:52
Har blitt gravid med p-piller og så da vi ikek prøvde. Men bortsett fra det har jeg de andre gangene blitt gravid som prøver...(noe jeg ikke er nå lenger da)
Vi prøvde ca 3 mnd før jeg ble gravid med :babygutt: . Trodde egentlig vi hadde bommet på EL, men jammen gikk det ikke bra likevel!
Stemte alternativ 2.
Vi prøvde først svært så aktivt :rødme: i 3 mnd, uten resultat. Så bestemte vi oss for å vente over sommeren pga vi skulle på ferie, i 2 bryllup osv osv. Men DA satt lille luring der, og vi var jo fra oss av glede :rørt:.
Pernille
16-01-2005, 18:01
Begge rampetassene her er et resultat av intens prøving, i hhv. 9 mnd og 2 år.
Vi var prøvere, men Lillegull satt som ett skudd nesten med en gang.
Nå er vi inne i 17. pp...
Jeg ble gravid som svært aktiv prøver, faktisk i den mest stressede, desperate og intense prøveperioden ever (men graviditeten varte ikke så lenge).
Lara Croft
17-01-2005, 13:32
Jeg ble gravid i min første pp. Sluttet på p-piller i juli, og ble gravid i august.. Mistet desverre spiren min den gangen, men nå er jeg gravid igjen etter tilsammen 6 måneders prøving.
Tuneland
17-01-2005, 13:59
Ble gravid som prøver.
Bitteliten
17-01-2005, 14:04
Ble gravid som iherdig prøver (og Pergo) med lillejenta!! Prøvde leeeenge før hun satt.. :sengekos:
Nå er vi igang med nr to og jeg bruker Pergo igjen.... :kryss:
annengangsmor
17-01-2005, 16:02
Forrige svangerskap var planlagt.Jeg trodde jo ikke det sku klaffe på første forsøk,så der ble jeg jo litt overrasket da
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.